وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

خرید تلویزیون سامسونگ AU8000 سامسونگ 65AU8000

مشخصات تلویزیون سامسونگ 65AU8000 سایز 65 اینچ فورکی اسمارت 

از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ روانه بازار شد می‌توان به سری AU8000 اشاره کرد که می‌توان گفت این سری در دسته تلویزیون های ارزان قیمت بازار قرار می گیرد که تلویزیون سامسونگ 65AU8000 برای علاقه مندان به فیلم می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد امکانات بسیار جالبی در این مدل دست که در ادامه برای سایز ۶۵ اینچ این امکانات و ویژگی ها را بررسی خواهیم کرد و به طور مفصل برای شما عزیزان این خصوصیات را تشریح می کنیم.

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ AU8000 از جمله تلویزیون های می باشد که برای صفحه نمایش خود از فناوری کریستالی استفاده کرده است که می تواند و بهبود کیفیت تصویر تلویزیون کمک شایانی کند. همچنین کیفیت تصویر خروجی این مدل از نوع 4K می باشد که قادر است تصاویر بسیار جذابی را برای بیننده به ارمغان بیاورد.برای پردازش تصاویر در این تلویزیون از پردازشگر کریستالی استفاده شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن تعریف شده می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر کمک کند. صدای این مدل نیز از وضوح بسیار مناسبی برخوردار می باشد برای تحقق این امر از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده شده است. تلویزیون سامسونگ AU8000 از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده می‌کند که این سیستم عامل توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده است و می تواند مجموعه امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

تلویزیون 65AU8000 دارای ضخامت بسیار کمی در طراحی خود می باشد و قابلیت نصب روی دیوار را دارد. برای راحتی هرچه بیشتر کاربران این تلویزیون به قابلیت جستجوی صوتی تجهیز شده است که کاربر می تواند به سادگی هر چه تمام تر و با استفاده از صدا کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. همچنین برای اتصال سایر دستگاه های هوشمند به این تلویزیون از درگاه ها و پورت های متنوعی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد. 

طراحی زیبا تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU8000

طراحی زیبا تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU8000

تلویزیون سامسونگ 65AU8000 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است .این تلویزیون با ضخامت کم و حاشیه باریک از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است همچنین می توانید در  صورت تمایل میتوانید با نصب پایه ها تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU8000

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 6565AU8000 برای اینکه بتواند نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد و تصاویر جذاب تری را در خروجی به کاربر ارائه دهد ساخت صفحه نمایش خود از فناوری کریستال استفاده کرده است که این فناوری قادر است سطح درخشندگی تصاویر ارائه شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که از ترکیب این کیفیت و تراکم پیکسلی می توان جزئیات و عمق باورنکردنی از تصاویر را به مخاطب انتقال داد. برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند و در واقع فناوری HDR باعث می شود که کنتراست تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود تا حد بسیار زیادی بهبود یابد.

پنلی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است از نوع VA می باشد که قادر است زاویه دید بسیار زیادی را در اختیار مخاطب قرار دهد به این مفهوم که کاربر در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد،بدون افت وضوح تصویر می تواند آن را در خروجی مشاهده کند.برای اینکه بتوان در تلویزیون سامسونگ 65AU8000 تعداد رنگ های بسیار بیشتری را تولید کرد از فناوری به نام Dynamic Crystal Color استفاده شده است.

این فناوری می‌تواند طیف رنگی بسیار گسترده‌ ای را در تلویزیون نمایش دهد در نتیجه رنگ‌هایی که در تصویر نمایش داده می‌شود به رنگ‌های واقعی آن شباهت بسیار بیشتری دارد. در رابطه با تراکم پیکسلی تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU8000 نیز می توان به این نکته اشاره کرد که این مدل تقریباً از ۸ میلیون پیکسل تشکیل شده است که به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی که از ۶ میلیون پیکسل تشکیل می شوند. دارای تراکم پیکسلی بسیار بیشتری است و همین امر سبب می شود که در تلویزیون های کریستالی جزئیات تصویر، بیشتر قابل نمایش باشد

پردازشگر قدرتمند در تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000
پردازشگر قدرتمند در تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000

برای اینکه بتوان جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا یا تصویر و کنتراست تصاویر او را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید معمولاً از یک پردازشگر مجزا در تلویزیون استفاده می شود. خوشبختانه در تلویزیون سامسونگ AU8000 سایز 65 اینچ از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K شده است که این پردازشگر قادر است باتوجه به هوش مصنوعی فوق العاده ای که در آن به کار برده شده است.

تصاویر را قبل از اینکه در صفحه نمایش به کار نشان داده شود، پردازش کرده و خروجی باکیفیت تری در اختیار بیننده قرار گیرد. یکی از قابلیت های مهمی که در "تلویزیون سامسونگ 65AU8000" از آن استفاده شده است این می باشد که در صورتی که تصاویر دریافتی از مبداء یا تصاویر اصلی که در تلویزیون در حال نمایش است،دارای کیفیت نامطلوب و پایین می باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود.

در نتیجه کاربر همواره تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن در خروجی مشاهده می کند. همچنین اگر در حال مشاهده ی فیلم های اکشن یا بازی های با سرعت پخش بالا می باشید،نیازی نیست نگران پایین امدن کیفیت تصویر یا تاری تصاویر شوید بلکه با استفاده از قابلیت Motion Xcelerator تصاویر به صورت شفاف و روان برای شما خواهد شد. عملکرد این فناوری به اینگونه است که با خاموش کردن نور پس زمینه سبب می شود که تصاویر بدون لرزش در خروجی به بیننده نمایش داده شود. 

قابلیت اسمارت تلویزیون سامسونگ 65AU8000

قابلیت اسمارت تلویزیون سامسونگ 65AU8000

تلویزیون CRYSTAL سامسونگ 65AU8000 دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد .یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.این تلویزیون دارای 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است.

همچنین می توانید با استفاده از قابلیت های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در تلویزیون SAMSUNG 65AU8000 تماشا کنید.می توانید توسط دستیار صوتی Bixby‌ به وسیله صدای هوشمند خود برخی از اعمال مربوط به تلویزیون خود را انجام دهید .همینطور به وسیله قابلیت مرور گر وب تعبیه از وب گردی خود لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ AU8000 سایز 65 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ AU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ 65AU8000 از کیفیت صدای مطلوب نیز برخوردار می باشد و طراحان این مدل سعی کرده‌اند برای رضایت هرچه بیشتر کاربران از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی ها جهت بهبود کیفیت صدا در این محصول استفاده کنند.این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله جهت خروجی صدا استفاده می کند و همچنین از دو عدد بلندگو تشکیل شده است که هرکدام از این بلندگوها قادر به ایجاد توان صوتی ۱۰ وات می باشند.

مجموعا می توان از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرد که این میزان صدا میتواند به خوبی صدای در حال پخش را به بیننده انتقال دهد. با این حال اگر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج داشته باشید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نمایید که در اینصورت در تلویزیون 65AU8000 از فناوری Q-Symphony بهره گرفته شده است که قادر است صدای پخش شده از تلویزیون و سیستم صوتی را با هم هماهنگ کند و صدا به صورت همزمان از آنها پخش شود.

این فناوری می‌ تواند چندین دستگاه را از طریق وای فای به هم متصل کند و صدا از یک دستگاه به عنوان دستگاه اصلی در سایر دستگاه ها پخش شود. با استفاده از تکنولوژی Bluetooth Mode در این محصول می توانید محتوای گوشی همراه خود را به تلویزیون منتقل کرده و از دیدن محتوای مورد نظر خود در تلویزیون لذت ببرید.

همچنین با استفاده از تکنولوژی Dolby Digital Plus صدا به صورت همه‌ جانبه و مخاطب می رسد با محتوای صوتی تا حد بسیار زیادی بهبود می یابد. در صورتی که قصد داشته باشید صدای تلویزیون را به تلفن همراه خود منتقل کنید به سادگی و با استفاده از قابلیت Tv Sound To Mobile می توانید این کار را انجام دهید. در تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000 از فناوری Multiroom Link استفاده شده است. در این صفحه امکان مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ 65AU8000 محصول 2021 وجود دارد و می توانید در صورت تمایل به خرید مستقیم از بازار بانه با گارانتی معتبر، آن را از فروشگاه دوزین کالا سفارش دهید.

اگر بودجه شما بیشتر است و به دنبال تلویزیون مدل بالاتر هستید می بایست به سراغ تلویزیون سامسونگ 65AU9000 بروید که امکانات و ویژگی های بهتری دارد. برای آن دسته از افرادی که بودجه کمتری دارند و تنها به دنبال تلویزیونی برای تماشای برنامه های روزمره و فیلم هستند تلویزیون سامسونگ 65AU7000 را پیشنهاد می دهیم که مدل پایین تر این تلویزیون محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد