وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

قیمت تلویزیو ن سامسونگ 50bu8500

تلویزیون سامسونگ 50BU8500 بخشی از سری تلویزیون های کریستال سامسونگ برای سال 2022 است. این تلویزیون با ویژگی های مختلف طراحی شده است تا طیف وسیعی از نیازهای مصرف کننده را برآورده کند. این تلویزیون 50 اینچی سامسونگ در مقایسه با سایزهای بزرگتر 55 و 65 اینچی طراحی متفاوتی دارد. در وهله اول، درست مانند بزرگترها، بدنه ای باریک دارد و درست شبیه یک اثر هنری به نظر می رسد. اما طراحی اولیه این مدل باریک و بلند بوده و توسط دو قسمت مجزا به پنل متصل می شود.

تلویزیون های کریستال سامسونگ در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. این تلویزیون های با کیفیت تصویر عالی برای تجربه تماشا عالی هستند. سامسونگ در این سری از پردازنده کریستال 4K استفاده می کند. این پردازنده حتی منابع با کیفیت پایین را به منابع روی صفحه نمایش با کیفیت بالا ارتقا می دهد. تلویزیون 50BU8500 از فناوری های Mega Contrast و HDR10 + برای بهبود کنتراست صفحه نمایش پشتیبانی می کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

 

 

تلویزیون سامسونگ 50BU8500

تلویزیون سامسونگ 50BU8500 دارای سیستم صوتی 2 کاناله 20 وات می باشد. همچنین با پشتیبانی از Dolby Digital Plus قادر به پخش صدای جهانی است. بخشی از جذابیت یک تلویزیون مطمئناً به ویژگی های هوشمند آن بستگی دارد. این مدل با آخرین نسخه سیستم عامل تایزن و رابط کاربری تایزن عرضه می شود. دستیار صوتی بیکسبی و گوگل شاید جذاب ترین ویژگی تلویزیون سامسونگ BU8500 از نظر مصرف کننده باشد. برنامه جدید Google Duo همچنین برای برقراری تماس با تصاویر روی صفحه طراحی شده است.

طراحی چشم نواز AirSlim

سامسونگ هر ساله طراحی تلویزیون های تولیدی خود را ارتقا می دهد. ساده ترین اصلی که سامسونگ به طور خاص به آن پایبند است، طراحی مینیمالیستی است که دکوراسیون شیک و مدرن را به ارمغان می آورد. تلویزیون کریستال سامسونگ 50BU8500 طراحی بسیار شیک و چشم نوازی دارد. سامسونگ طراحی این سری را AirSlim می نامد. این عنوان در واقع به بدنه باریک و وزن سبک تلویزیون اشاره دارد. ضخامت بدنه 25.7 میلی متری به شما کمک می کند ظرافت و زیبایی این تلویزیون را بهتر درک کنید. به لطف طراحی باریک، تلویزیون را می توان بدون توجه به لبه های بیرون زده روی دیوار نصب کرد.

نرخ فریم نمایشگر تلویزیون 2022 سامسونگ 50BU8500 به حداقل سه کاهش می یابد. قاب باریک، تمرکز سامسونگ بر سبک مینیمالیستی را توجیه می کند و نقش مهمی در بهبود طراحی این مدل دارد. همچنین به کاربر اجازه می دهد حواسش نپرت شود و کاملاً روی محتوای در حال پخش تمرکز کند.

همانطور که گفتیم این تلویزیون 50 اینچی سامسونگ طراحی نسبتا متفاوتی با ابعاد بزرگتر دارد و البته این تفاوت را در اساس آن می توان دید. یک پایه باریک با طول طولانی از هر دو طرف به پنل وصل شده است. این پایه به اندازه کافی قوی است که می تواند وزن سبک تلویزیون را تحمل کند. تلویزیون 4K سامسونگ 50BU8500 دارای قاب با رنگ مشکی زیبا و یکدست و سایز 50 اینچ مناسب برای کار در محیط های با متراژ کم می باشد.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال

لذت بردن از کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین بخش هاست که کیفیت تصویر عالی را برای نمایش انواع محتوا فراهم می کند. تلویزیون 4K سامسونگ با رزولوشن 4K قادر است جزئیات کامل تری از تصویر را به نمایش بگذارد. در واقع این رزولوشن همان تراکم بالایی است که در پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایش وجود دارد و این تراکم قادر خواهد بود رزولوشن منحصر به فردی ایجاد کند. به طور کلی تلویزیون با افزایش پیکسل های کامپوزیت می تواند جزئیات بیشتری را در تصاویر نمایش دهد و در نهایت وضوح بهتری را برای بیننده ارائه دهد.

سامسونگ با معرفی تلویزیون BU8500 در خط تولید کریستال، توانسته وضوحی فراتر از مدل های معمولی 4K به این تلویزیون بدهد. تلویزیون‌های کریستال سامسونگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Dynamic Crystal Color هستند که می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را روی صفحه نمایش دهند. این فناوری رنگ های واقعی خیره کننده را بازتولید می کند تا بتوانید جزئیات تصاویر را با وضوح کامل ببینید.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری رنگ‌های دینامیک کریستال سطح جدیدی از نمایش با محتوا را ایجاد می‌کند تا تصاویر را در ایده‌آل‌ترین حالت با طیف وسیعی از رنگ‌ها نمایش دهد. در واقع این فناوری با افزایش وسعت رنگ تلویزیون هوشمند سامسونگ 50BU8500 باعث افزایش وسعت رنگ شده و حالت نمایش واقعی را برای نمایش تصاویر نزدیک به بیننده ارائه می کند.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال

پردازشگر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K بهترین جزئیات قابل نمایش در تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. این پردازنده با توانایی بالای خود در تشخیص رنگ ها و سایه ها می تواند تمامی قسمت های مختلف تصویر را به صورت جداگانه تقویت کرده و سطح نمایش منحصر به فردی را در تلویزیون سامسونگ 50BU8500 ارائه دهد. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K قادر است محتوای 4K را به ایده آل ترین حالت نمایش دهد و طیف وسیعی از جزئیات و رنگ ها را بر روی صفحه نمایش ثبت کند.

این پردازنده همچنین توانایی بهبود رنگ و کنتراست را برای محتوای با وضوح کمتر دارد، بنابراین می توانید محتوای با کیفیت پایین را با وضوح تقریباً 4K تماشا کنید. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K بدون در نظر گرفتن نوع محتوا، قابلیت بهبود وضوح را دارد تا تمامی محتوای قابل نمایش در تلویزیون 50 اینچ سامسونگ BU8500 را با بالاترین سطح کیفیت برای بیننده نمایش دهد.

پردازشگر Crystal Processor 4K

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون 50BU8500

  • تلویزیون سامسونگ 50BU8500 از فناوری HDR استفاده می کند. این فناوری روشنایی صفحه را بهبود می بخشد و طیف گسترده ای از رنگ ها و جزئیات واضح را حتی در فریم های تاریک ارائه می دهد. به عبارت دیگر، فناوری HDR قادر است رنگ و روشنایی هر فریم تصویر را برای افزایش وضوح تنظیم کند. ال ای دی سامسونگ 50BU8500 از فرمت HLG استفاده می کند و فرمت HDR10 + نیز پشتیبانی می شود تا محتوایی با این فرمت به بیننده به بهترین شکل ممکن بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده شود.
     
  • فناوری Contrast Enhancer یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است که تجربه بصری متفاوت و زیبایی را در اختیار بیننده قرار می دهد. این فناوری می تواند به طور خودکار عمق تصویر واقعی را با وضوح عالی با تنظیم خودکار کنتراست تصویر ارائه دهد. Mega Contrast نیز یکی از ویژگی هایی است که در 50BU8500 برای بهبود کنتراست استفاده شده است.
     
  • صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 50BU8500 دارای فناوری UHD Dimming است. این فناوری در زمینه نوردهی پس زمینه فعال است و دارای نقاط عریض برای اطمینان از نوردهی کامل صفحه است. در واقع، UHD Dimming یک فناوری نور پس‌زمینه است که روشنایی بی‌نظیر تصویر را ارائه می‌کند.
     
  • تشخیص روشنایی یکی از ویژگی های منحصر به فرد بخش نوردهی است که تشخیص روشنایی را برای اطمینان از بهترین روشنایی صفحه نمایش فراهم می کند.

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون 50BU8500

تکنولوژی Motion Xcelerator

به دلیل سرعت بالای حرکت کادر در برخی از صحنه های فیلم های اکشن، بازی های ورزشی و بازی های آنلاین، پدیده ای به نام "شبح" رخ می دهد. این پدیده به معنای محو شدن پشت صحنه تصاویر پرسرعت است که منجر به حذف برخی فریم های تصاویر می شود که منجر به از بین رفتن جزئیات محتوای بازی و سایر محتواها می شود. سامسونگ برای جلوگیری از این امر از فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون BU8500 سامسونگ سایز 50 اینچ استفاده می کند. در واقع فناوری Motion Xcelerator در قسمت هایی از تصویر که امکان تار شدن صفحه وجود دارد، برخی فریم های خودکار ایجاد می کند و در نتیجه تصاویر بدون محو شدن در حرکت صاف و روان می شود. Motion Xcelerator تجربه شگفت انگیزی را با محتوای سریع به شما می دهد.

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 50BU8500

قبلاً قیمت تلویزیون برای مدل های بازی بسیار بالاتر از مدل معمولی بود و فقط تلویزیون های رده بالا دارای ویژگی های بازی بودند. "تلویزیون سامسونگ 50BU8500" تاخیر ورودی بسیار کمی دارد که انتقال محتوای بازی از کنسول های بازی به صفحه نمایش را بسیار آسان می کند. در واقع تلویزیون با بهره گیری از تاخیر اندک ورودی، قادر است محتوای بازی را با سرعت بسیار بالایی نمایش دهد تا قطع شدن حرکت تصاویر منجر به از بین رفتن جزئیات بازی نشود.

علاوه بر این، سامسونگ از قابلیت Auto Low Latency mode (ALLM) بهره می برد که به طور خودکار اتصال کنسول های بازی به تلویزیون را تشخیص می دهد. این قابلیت قادر است با تشخیص اتصال روی کنسول حالت بازی را فعال کند تا از کوچکترین تاخیر در تایپ استفاده کند. با این قابلیت می توانید از حداکثر سرعت تلویزیون SAMSUNG 50BU8500 در حالت بازی لذت ببرید.

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 50BU8500

صدای رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

چندین معیار مهم در هنگام خرید تلویزیون وجود دارد که بر اساس آن، بسته به سلیقه مصرف کنندگان، این اقلام نسبت به یکدیگر اولویت متفاوتی دارند. برای بسیاری از خریداران یکی از این معیارها لذت بردن از صدای بلند است. تلویزیون سامسونگ 50BU8500 از سیستم صوتی متشکل از 2 بلندگوی قدرتمند که هر کدام 10 وات قدرت صوتی دارند استفاده می کند. مجموع توان خروجی صدای تلویزیون 50 اینچی سامسونگ 20 وات است که دارای صدای متعادلی است.

علاوه بر صدای مناسب، بهترین قابلیت های صوتی برای حذف نویز صدا و وضوح پخش خوب را پشتیبانی می کند. Dolby Digital Plus یکی از بهترین ویژگی های قسمت صوتی ال ای دی 50BU8500 می باشد و با ارائه صدای بلند می تواند تجربه متفاوتی را هنگام تماشای فیلم در تلویزیون به شما هدیه دهد.

OTS Lite قادر به ارائه صدای مناسب با قابلیت تشخیص اجسام در تصویر است تا اثر واقعی بازتولید صدا داشته باشد. اگر بخواهید تلویزیون را به ساندبار متصل کنید، ویژگی Q-Symphony یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است. با استفاده از این قابلیت، صدای موسیقی متن به صورت کاملا هوشمند با صدای تلویزیون همگام شده و هیچ تاخیری در پخش صدا وجود نخواهد داشت. در واقع Q-Symphony نه تنها می تواند صدای تلویزیون را تقویت کند، بلکه می تواند صدای فراگیر را با ساندبار تی وی سامسونگ 50BU8500 ایجاد کند. با این تلویزیون زیبا از صدای بهینه و سه بعدی لذت ببرید.

صدایی رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

در تلویزیون های 2022 سامسونگ شاهد استفاده از سیستم عامل هوشمند تایزن بودیم که بیش از هر زمان دیگری پیشرفته شده است. این سیستم عامل دارای رابط کاربری Smart Hub است که منوی کاربری بسیار روان و سریعی را ارائه می دهد. رابط Smart Hub با منوی ساده‌اش دسترسی به قسمت‌های مختلف تلویزیون سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و سرعت پاسخگویی بی‌نظیری را برای اجرای دستورات شما فراهم می‌کند. سیستم عامل تایزن با رابط Smart Hub کاوش محتوای موجود با تلویزیون 50BU8500 سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و یک بسته کاملاً سازمان‌یافته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این سیستم عامل همچنین به شما امکان می دهد فروشگاه محتوای سامسونگ خود را سفارشی کنید تا بتوانید موارد دلخواه خود را اضافه کنید. تلویزیون سامسونگ به شما دسترسی گسترده ای برای دانلود برنامه های مختلف می دهد و همچنین می توانید از مرورگر وب آن به محتوای وب دسترسی داشته باشید. Samsung TV Plus یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون سامسونگ است که طیف کاملی از سرگرمی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر داشتن تلویزیونی با کیفیت برای تماشای فیلم، به طیف وسیعی از برنامه ها نیز دسترسی داشته باشید.

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

SmartThings در تلویزیون سامسونگ 50BU8500

سامسونگ با یک حرکت هوشمندانه تمایل مصرف کنندگان به خرید محصولات هوشمند این برند را افزایش داده است. بسیاری از محصولات جدید و بهبود یافته سامسونگ از برنامه SmartThings پشتیبانی می کنند. این برنامه امکان اتصال قدرتمند بین دستگاه های سامسونگ را فراهم می کند. تلویزیون سامسونگ 50BU8500 یکی از تلویزیون هایی است که نه تنها از این قابلیت پشتیبانی می کند، بلکه امکان دانلود آن را نیز دارد تا بتوانید تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ در منزل خود را با تلویزیون کنترل کنید. البته این اتصال نیازمند پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings در سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ است. با اتصال به دستگاه های دیگر قادر خواهید بود بسیاری از ویژگی های مرتبط تلویزیون سامسونگ خود را کنترل کرده و یک اتصال هوشمند و کاربردی داشته باشید.

امکان برقراری تماس روی صفحه نمایش 50 اینچی!

سامسونگ تماس تصویری را در بسیاری از تلویزیون های جدید خود معرفی کرده است. در واقع همراه با یک برنامه ویژه به نام Google Duo است که می توانید با نصب آن بر روی تلویزیون Crystal سامسونگ 50BU8500 با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت این تلویزیون تماس تصویری برقرار کنید. البته به یک دوربین تماس تصویری نیز نیاز خواهید داشت که سامسونگ برای این تماس تصویری دوربین Slim Fit سامسونگ را ارائه کرده است. این دوربین با تلویزیون های این برند سازگاری کامل دارد و می توانید با خرید آن از طریق تلویزیون با دوستان خود تماس بگیرید. علاوه بر این، با اتصال به گوشی سامسونگ می توانید از دوربین آن برای برقراری تماس تصویری با تلویزیون سامسونگ استفاده کنید.

امکان برقراری تماس روی صفحه نمایش 50 اینچی!

سایر ویژگی های تلویزیون 50BU8500

تلویزیون سامسونگ 50BU8500 از دستیار صوتی داخلی بیکسبی استفاده می کند تا بتوانید تلویزیون خود را با صدا کنترل کنید. البته بسته به منطقه مونتاژ تلویزیون، دستیار صوتی گوگل نیز به صورت داخلی پشتیبانی می شود، بنابراین دسترسی صوتی آسانی دارید.

کنترل از راه دور تلویزیون SolarCell است. این نوع منحصر به فرد از راه دور از پنل خورشیدی کار می کند و نیازی به باتری ندارد. کلیدهای میانبر برنامه در این کنترل از راه دور دسترسی آسان به محتوا را فراهم می کند. همچنین به کاربر این امکان را می دهد که با دکمه های دستیار صوتی تلویزیون را به صورت صوتی کنترل کند. کنترل از راه دور جدید سامسونگ سازگار با محیط زیست است.

سایر ویژگی های تلویزیون 50BU8500

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 50BU8500 را مشاهده نمایید و همچنین درباره ضمانت اصالت کالا، قیمت ارزان آن و داشتن گارانتی (یا بدون گارانتی بودن محصول) مطالعه کرده و آن را از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر به تلویزیون بهتری احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 55BU9000 بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و استفاده معمولی هستید، می توانید نسبت به خرید تلویزیون سامسونگ 50AU7000 اقدام کنید. همان طور که مستحضرید، این مدل یکی از جدید ترین تلویزیون های 2022 سامسونگ می باشد، بنابراین بعضی اطلاعات آن هنوز به طور کامل منتشر نشده اند. در صورت انتشار اخبار و اطلاعات جدید این مدل، ما این صفحه را آپدیت خواهیم کرد.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 50BU8500 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 50BU8500 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

قیمت تلویزیون سامسونگ 75q80b

تلویزیون سامسونگ 75Q80B از سری تلویزیون های رده بالای QLED شرکت کره ای سامسونگ معرفی شد. این تلویزیون به عنوان جایگزینی برای تلویزیون قبلی 75Q80A معرفی شد. سبک مینیمالیستی، بدنه باریک و پایه مرکزی برجسته ترین مزیت طراحی این تلویزیون از سال 2022 است. این دستگاه با قاب باریک، تجربه تماشای فراگیر و بدون حواس پرتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون با صفحه نمایش پیشرفته QLED برای نمایش رنگ ها و جزئیات عالی کار می کند.

تا قبل از ظهور نمایشگر Neo QLED در خط تولید سامسونگ، یعنی تا سال 2021، تلویزیون های QLED رقیب جدی تلویزیون های OLED سونی و ال جی بودند. مهم ترین مزیت این تلویزیون ها نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی، فناوری نقطه کوانتومی است. در واقع در این نوع نمایشگرها از نقاط کوانتومی که مواد نیمه هادی بسیار ریز روی صفحه هستند برای ایجاد رنگ های دقیق روی صفحه استفاده می شود. صفحه نمایش QLED با پوشش رنگی 100٪ استاندارد برای نمایش تصاویر واقعی ارائه می شود. تلویزیون 75Q80B همچنین قادر به نمایش محتوای HDR با جزئیات و رنگ های پیشرفته با فناوری منحصر به فرد Quantum HDR است.

تلویزیون سامسونگ 75Q80B ساخت 2022 میلادی

سری جدید تلویزیون سامسونگ در سال 2022 با سیستم عامل تایزن و رابط کاربری بهبودیافته عرضه خواهد شد. این تلویزیون ها همچنین با ویژگی های منحصر به فرد بازی گزینه ای فوق العاده برای علاقه مندان به بازی های حرفه ای هستند. اپلیکیشن جدید چت تصویری نیز یکی از قابلیت های جدید این تلویزیون هاست. در ادامه مشخصات کامل تلویزیون 4K سامسونگ 75Q80B را بررسی خواهیم کرد.

طراحی مینیمال و زیبا

دیزاین مینیمال و زیبا در تلویزیون سامسونگ 75Q80B

تلویزیون های سامسونگ در سال های اخیر به دلیل طراحی ظریف مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. در حالی که سامسونگ به ظرافت این محصولات اهمیت می دهد، از مواد باکیفیت برای افزایش استحکام استفاده می کند. تلویزیون سامسونگ 75Q80B دارای یک قاب باریک در اطراف صفحه نمایش 75 اینچی است. فریم یا همان قاب باریک تلویزیون را از سنتی به مینیمال تغییر داده است. حاشیه باریک همچنین به بیننده اجازه می دهد تا 100 درصد از ظرفیت تماشای صفحه نمایش استفاده کند.

یکی دیگر از نقاط قوت طراحی تلویزیون سامسونگ Q80B بدنه باریک آن است. ضخامت بدنه 54.7 میلی متری آن را از هر زاویه ای بی عیب و نقص و بسیار زیبا جلوه می دهد. این تلویزیون از بسیاری از تلویزیون ها باریک تر است و اگر آن را روی دیوار نصب کنید، لبه های بیرون زده آن به چشم نمی آید. همچنین از آنجایی که درگاه های ارتباطی در کناره های پشتی تعبیه شده اند، با نصب تلویزیون بر روی دیوار می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

پایه وسط زیبای تلویزیون 75Q80B احتمالا اکثر کاربران را از نصب آن بر روی دیوار منصرف می کند. این پایه فلزی به صورت صفحه تخت بوده و توسط قسمت باریک تری به پنل متصل می شود. پایه تخت وسط تلویزیون با ساختاری مستحکم از تلویزیون در برابر لرزش به خوبی محافظت می کند. این پایه با رنگ کربنی ماسه‌ای به ترکیب رنگ کربنی و نقره‌ای بدنه هارمونی پیدا می‌کند.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ Q80B سایز 75 اینچ

 

صفحه نمایش QLED و وضوح 4K

نمایشگر QLED و رزولوشن 4K در تلویزیون QLED سامسونگ 75Q80B

کیفیت تصویر مهمترین عاملی است که مصرف کنندگان در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه کنند. تلویزیون سامسونگ 75Q80B یکی از تلویزیون های با کیفیت سامسونگ است. تلویزیون های QLED سامسونگ از نظر رنگ و جزئیات عملکرد بهتری نسبت به تلویزیون های LED دارند. این تلویزیون ها از فناوری نقطه کوانتومی بهره می برند که در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

تلویزیون 75Q80B نیز در دسته تلویزیون های 75 اینچی 4K قرار می گیرد. این تلویزیون تصاویر با وضوح 4K را بر روی صفحه نمایش 75 اینچی خود نمایش می دهد. این وضوح با پیکسل های بیشتر برای نمایش جزئیات عالی است. با این حال نباید تاثیر فناوری های مختلف را در نمایش تصاویر نادیده گرفت. واضح است که این تلویزیون دارای شاخص کیفیت تصویر 3800pqi برای نمایش یک تصویر فوق العاده است. در ادامه به بررسی تاثیر این فناوری‌ها خواهیم پرداخت.

کنتراست عالی و جزئیات واضح

صفحه نمایش QLED در واقع همان صفحه نمایش LED است که از نقاط کوانتومی استفاده می کند. این نمایشگر همچنین از فناوری نور پس زمینه ویژه ای برای نمایش تصویر استفاده می کند. تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q80B از فناوری Direct Full Array برای روشنایی صفحه استفاده می کند. این نور پس زمینه دارای مجموعه ای از چراغ های LED در نقاط منظم صفحه است که می تواند روشنایی و تاریکی قسمت های خاصی از یک صحنه را با نوردهی دقیق و مستقیم تنظیم کند. به لطف این فناوری، تفاوت بین رنگ های سیاه و سفید افزایش یافته و با تولید رنگ خالص، کنتراست به طور چشمگیری افزایش می یابد. این فناوری به شما امکان می دهد تمام جزئیات صحنه را به وضوح ببینید.

عملکرد قدرتمند به لطف هوش مصنوعی!

پردازشگر Quantum 4K در تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q80B

"تلویزیون سامسونگ 75Q80B" از یک پردازنده قدرتمند به نام Quantum Processor 4K برای پردازش داده های مختلف استفاده می کند. این پردازنده به صورت هوشمند با قدرت محاسباتی ارتقا یافته است. پردازنده Quantum 4K از هوش مصنوعی (AI) برای بهبود تصویر، صدا و عملکرد استفاده می کند. این پردازنده با استفاده از فناوری AI Upscale قادر است منابع بی کیفیت را شناسایی کرده و سپس آنها را با مقیاس 4K و در نهایت upscale مقایسه کند.

به لطف پردازنده Quantum 4K در تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q80B، سرعت عملکردهایی مانند تغییر یا شروع برنامه نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در نهایت، پردازنده می تواند روشنایی، کنتراست و حجم را در زمان واقعی با انتخاب فرمول مقیاس بندی مناسب برای صحنه های جداگانه تنظیم کند.

تصاویر سینمایی با تلویزیون 75Q80B

تصاویری سینمایی با تلویزیون 75Q80B

تلویزیون‌های QLED بیشتر برای نمایش محتوای HDR عالی هستند و طبیعتاً مدل‌های سطح بالاتر بهتر از مدل‌های پایین‌تر عمل می‌کنند. به عنوان مثال، Q80B برای نمایش محتوای HDR بسیار بهتر از Q60B عمل می کند. با فناوری منحصر به فرد Quantum HDR 1500، تلویزیون 2022 سامسونگ 75Q80B قادر به نمایش جزئیات و کنتراست است و به شما امکان می دهد قدرت هر تصویر را احساس کنید.

تلویزیون سامسونگ 75Q80B از استاندارد HDR 10+ نیز پشتیبانی می کند. این فرمت پویا HDR با تنظیم رنگ، افزایش روشنایی و جزئیات و بهبود کنتراست از صحنه ای به صحنه دیگر، تجربه ای سینمایی را به بیننده می دهد.

100% حجم رنگی!

100 درصد حجم رنگی در تلویزیون سامسونگ 75Q80B

همانطور که گفتیم، مهمترین تفاوت بین نمایشگر QLED و LED در فناوری نقطه کوانتومی است. نقاط کوانتومی در واقع مواد نیمه هادی در اندازه نانو هستند که بسته به اندازه خود رنگ های مختلفی را روی صفحه ایجاد می کنند. هرچه اندازه آنها بزرگتر باشد، رنگ ها بیشتر به قرمز تمایل دارند و برعکس، در اندازه های کوچکتر رنگ های آبی ایجاد می کنند.

انتشار دقیق و کارآمد نور بهترین دستاورد این فناوری برای تلویزیون 75Q80B است. فناوری نقطه کوانتومی رنگ‌های زنده را ارائه می‌کند که 100 درصد استاندارد رنگی DCI-P3 را برآورده می‌کند، در حالی که رنگ‌ها در همه شرایط نوری دقیق باقی می‌مانند. رنگ های غنی در طیف های مختلف روشنایی لذت تماشای تصاویر واقعی را دو چندان می کند.

تصویر هوشمند بهینه شده برای چشمان شما!

تصویر هوشمند بهینه شده برای چشمان شما! Eye Comfort Mode یکی از جدیدترین ویژگی هایی است که برای سال 2022 به تلویزیون های سامسونگ اضافه شده است. حالت راحتی چشم از سنسورهای هوشمند تعبیه شده در تلویزیون 75Q80B برای تنظیم روشنایی صفحه استفاده می کند. در این حالت با توجه به تغییر شرایط نوری اتاق در هنگام طلوع و غروب خورشید، تنظیمات روشنایی صفحه به طور خودکار تغییر می کند. پس از غروب آفتاب، روشنایی و اشباع نور صفحه برای محافظت از چشمان شما کاهش می یابد. EyeComfort در واقع نوعی حالت تصویر تطبیقی ​​است و به لطف آن نیازی به تنظیم دستی روشنایی صفحه نمایش ندارید.

Eye Comfort Mode یکی از جدیدترین ویژگی هایی است که برای سال 2022 به تلویزیون های سامسونگ اضافه شده است. حالت راحتی چشم از سنسورهای هوشمند تعبیه شده در تلویزیون سامسونگ Q80B سایز 75 اینچ برای تنظیم روشنایی صفحه استفاده می کند. در این حالت با توجه به تغییر شرایط نوری اتاق در هنگام طلوع و غروب خورشید، تنظیمات روشنایی صفحه به طور خودکار تغییر می کند. پس از غروب آفتاب، روشنایی و اشباع نور صفحه برای محافظت از چشمان شما کاهش می یابد. EyeComfort در واقع نوعی حالت تصویر تطبیقی ​​است و به لطف آن نیازی به تنظیم دستی روشنایی صفحه نمایش ندارید.

واقع گرایی بیشتر در تلویزیون Samsung 75Q80B

واقع گرایی بیشتر در سامسونگ 75Q80B

یکی دیگر از ویژگی های موثر در تلویزیون سامسونگ 75Q80B، تقویت کننده عمق واقعی است. این فناوری اشیاء را در پیش زمینه تصویر شناسایی و پردازش می کند. سپس با افزودن عمق و در واقع افزایش کنتراست آنها، تصاویر را بر روی صفحه نمایش سه بعدی و واقعی جلوه می دهد. این فناوری در تلویزیون سامسونگ روشی را تقلید می کند که چشم انسان عمق را درک می کند. به عنوان مثال، وقتی یک مستند طبیعت را در تلویزیون پخش می کنید، چین و چروک های فیل بیشتر می شود و پس زمینه دست نخورده باقی می ماند، درست مانند چشم انسان.

محتوای روان و بدون تاری

تلویزیون 75Q80B برای افرادی که دوست دارند محتوای اکشن تماشا کنند بسیار مناسب است. این دستگاه قادر به نمایش محتوای 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. به طور عمده هنگام پخش محتوای سریع در تلویزیون، برخی از فریم ها از بین می روند و این باعث پرش و لرزش صحنه ها به خصوص در حین بازی می شود. فناوری Motion Xcelerator Turbo+ در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q80B با ایجاد فریم‌های اضافی بین فریم‌های اصلی از تاری و تأخیر حرکت در حین بازی جلوگیری می‌کند. به لطف تطبیق حرکت، حتی محتوای 4K/120 هرتز به آرامی پخش می شود. این فناوری به شما این امکان را می دهد که با سرعت بالایی در بازی با حریفان خود همگام شوید.

امکانات بازی در تلویزیون سامسونگ 75Q80B

محتوای روان و بدون تاری در تلویزیون سامسونگ 75Q80B

سرویس Gaming Hub در تلویزیون 75Q80B دسترسی به طیف وسیعی از ویژگی ها و اتصالات را فراهم می کند. گفتیم این تلویزیون چقدر برای پخش محتوای سریع و بدون تار شدن عالی است. جدای از این موارد، حالت پخش خودکار (ALLM) یکی از فناوری های فوق العاده برای پخش در تلویزیون است. هنگامی که کنسول بازی را وصل می کنید، تلویزیون به طور خودکار به حالت بازی می رود و تاخیر ورودی را به حداقل می رساند. ویژگی Game Motion Plus نیز باعث افزایش حرکت بازی در تلویزیون می شود.

به لطف فناوری FreeSync Premium Pro، این تلویزیون رده بالا سامسونگ می تواند بازی های HDR را به آرامی و با تاخیر کم اجرا کند. معمولاً وقتی نرخ فریم دستگاه با نرخ تازه سازی نمایشگر سازگار نباشد، اثر نامطلوبی مانند برش و پرش صفحه ایجاد می کند. فناوری FreeSync Premium Pro که نوعی فناوری نرخ تازه سازی AMD است با همگام سازی نرخ فریم و نرخ تازه سازی از چنین اثری جلوگیری می کند.

در حالت HGiG، تلویزیون سامسونگ 75Q80B به طور خودکار گرافیک روی صفحه را برای تجربه کامل بازی HDR تنظیم می کند. ویژگی Dynamic Black Equalizer همچنین جزئیات را در صحنه های تاریک بهبود می بخشد. در کنار یک تجربه بصری خوب با ایجاد صدای فراگیر، تجربه شنیداری خوبی را در حین بازی نیز به دست می آورید. با عملکرد Super Ultra Wide Game View، نسبت صفحه نمایش را می توان برای اجرای بازی های رایانه ای افزایش داد.

ویژگی ها و فناوری های صوتی

تلویزیون سامسونگ 75Q80B با چیدمان بلندگوهای 2.2.2 کانالی قدرتمند عمل می کند تا صدا را ارائه دهد. این مجموعه شامل یک بلندگو، یک اسپیکر و یک آمپلی فایر قدرتمند است که در مجموع 60 وات صدای تولید می کند. این خروجی صدا کاملا راضی کننده است، اما اگر می خواهید آن را ارتقا دهید، فناوری های صوتی بلوتوث و Q-Symphony تلویزیون بسیار موثر هستند. راه حل بی سیم بلوتوث می تواند برای اتصال یک سیستم صوتی سازگار استفاده شود. به لطف پشتیبانی صوتی دوگانه از طریق بلوتوث، حتی می توانید دو دستگاه را برای پخش صدا وصل کنید.

فناوری منحصر به فرد Q-Symphony در تلویزیون های سامسونگ برای اتصال نوار صوتی سازگار توسعه یافته است. این فناوری با همگام سازی صدای نوار صوتی و تلویزیون درست مانند یک ارکستر سمفونیک، صدایی قدرتمند و جامع ایجاد می کند و از بی صدا شدن تلویزیون جلوگیری می کند. صدای ردیابی اشیا (OTS) نیز یکی از فناوری های ویژه صدا در تلویزیون SAMSUNG 75Q80B است. این فناوری با ردیابی صدای جسم، شنونده را حتی کوچکترین جزئیات را نیز بشنود. بلندگوهای تعبیه شده در بالای پنل تلویزیون، صدای سه بعدی واقعی را ارائه می دهند، به گونه ای که گویی شما بخشی از اکشن روی صفحه نمایش هستید.

SpaceFit Sound فناوری دیگری در بخش صدا است. تلویزیون Q80B به طور خودکار اشیاء موجود در محیط را از طریق سنسورهای هوشمند شناسایی می کند تا صدا را بهینه کند. فرقی نمی کند تلویزیون را روی میز قرار دهید یا آن را روی دیوار نصب کنید. در هر صورت، شما صدا را با توجه به محیط بهینه می کنید. این تلویزیون همچنین با عملکرد AdaptiveSound+ صدا را با توجه به هر نوع محتوا بهینه می کند.

فناوری Dolby Atmos

فناوری Dolby Atmos در تلویزیون سامسونگ 75Q80B

تلویزیون‌های نسبتاً بلندتر سامسونگ در سال 2022 صدای فراگیر را به خوبی مدیریت می‌کنند، بنابراین برای علاقه‌مندان به سینما، گیمرها و حتی ورزش‌ها عالی هستند. تلویزیون سامسونگ 75Q80B از فناوری Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند و می تواند صدایی فراگیر و فریبنده ایجاد کند. این تلویزیون از فرمت جدیدتر Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. در واقع می توانید بدون اتصال سیستم صوتی چند کاناله به صدای Dolby Atmos گوش دهید. بلندگوهایی که در بالای پنل قرار دارند صدا را در جهت بالا منتشر می کنند. گیمرها در صحنه صوتی چند بعدی غوطه ور هستند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون 75Q80B

امکانات هوشمند تلویزیون 75Q80B

نسخه جدید سیستم عامل تایزن در تلویزیون 75Q80B با منوی کاملاً بازطراحی شده عرضه می شود. اولین بخش از رابط کاربری جدید، Media Screen نام دارد. دسترسی به خدمات پخش محتوا در این بخش بسیار آسان است. Smart Hub جدید سامسونگ انتخاب محتوا و جستجو را در اولویت قرار می دهد، بنابراین کاربران زمان بیشتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف تماشای فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و محتوای مورد علاقه خود می کنند. تنظیمات منوی کاربر شامل بخش هایی برای رسانه، بازی ها و تصاویر پس زمینه است. شما می توانید این قسمت را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید.

سرویس Samsung TV Plus برای پخش رایگان محتوا در تلویزیون سامسونگ 75Q80B در دسترس شما خواهد بود. شما می توانید در این بخش بدون نیاز به عضویت، کارت اعتباری، خدمات اضافی یا اشتراک به محتوای مختلف دسترسی داشته باشید.

تلویزیون QLED سامسونگ 75Q80B با SmartThings به شما امکان می دهد یک اکوسیستم هوشمند را در خانه خود راه اندازی کنید. در مرحله اول باید دستگاه های سازگار با همین فناوری را به تلویزیون متصل کنید. برنامه SmartThings اطلاعات مربوط به مدیریت دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد. باید اپلیکیشن SmartThings را روی گوشی خود نصب کنید و با اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون، همه چیز را از طریق آن کنترل کنید.

ارتباط صوتی با تلویزیون 75Q80B

با تشخیص صدا، ال ای دی سامسونگ 75Q80B به شما امکان می دهد همه چیز را با صدای خود کنترل کنید. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی انحصاری سامسونگ به نام بیکسبی است و به کاربران مناطق مختلف این امکان را می دهد که به راحتی با صدای خود تلویزیون را کنترل کنند. این تلویزیون همچنین به شما امکان می دهد همه چیز را از طریق دستیار صوتی گوگل و الکسا کنترل کنید. روشن/خاموش کردن، تغییر کانال و جستجوی محتوا از جمله اقداماتی هستند که از طریق دستیار صوتی قابل اجرا هستند.

2 عملکرد هوشمند کاربردی تلویزیون QLED سامسونگ 75Q80B

2 قابلیت هوشمند کاربردی تلویزیون 75Q80B

  1. تلویزیون سامسونگ 75Q80B دارای قابلیت تماس تصویری جدید و منحصر به فرد است. این تلویزیون در واقع از برنامه تماس تصویری Google Duo پشتیبانی می کند. کاربران می توانند با خرید دوربین اسلیم فیت سامسونگ به صورت جداگانه یا از طریق دوربین گوشی خود و اتصال آنها به تلویزیون، روی صفحه بزرگ مکالمه داشته باشند.
  2. راه حل MultiView یکی از ویژگی های فوق العاده تلویزیون است که در تلویزیون های قبلی نیز وجود داشت. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم کرده و حداکثر 2 محتوا را به طور همزمان تماشا کنید. در واقع دسترسی به محتوای گوشی هوشمند در حین تماشای یک برنامه تلویزیونی امکان پذیر است. این قابلیت با گوشی های اندروید و حتی iOS سازگار است.

در این صفحه امکان مشاهده مشخصات و قیمت این تلویزیون وجود دارد. همچنین از همین صفحه می توانید تلویزیون 75Q80B را با بهترین قیمت، گارانتی معتبر و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر به یک تلویزیون ارزان قیمت تر و حرفه ای جهت انجام بازی یا تماشای حرفه ای فیلم نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 75Q70B بروید. اما اگر به دنبال یک تلویزیون Neo QLED یا مینی ال ای دی برای تماشای فیلم و انجام بازی بصورت حرفه ای هستید، ما تلویزیون سامسونگ 75QN85B را به شما پیشنهاد می دهیم. البته اگر به یک تلویزیون زیبا و لوکس احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ LS03B بروید که جزء تلویزیون های فریم سامسونگ بوده و ویژگی های متفاوتی با محصول فوق دارد.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 75Q80B چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 75Q80B را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SAMSUNG

قیمت تلویزیون سامسونگ 65q70b

تلویزیون سامسونگ 65Q70B یکی از سری های جدید Qold در سال 2022 است. این تلویزیون در رتبه پایین تری نسبت به تلویزیون 65Q80B قرار دارد. این تلویزیون در واقع به عنوان جایگزینی برای تلویزیون قبلی Q70A معرفی شده است. تلویزیون پیش رو با صفحه نمایش بدون قاب، پایه مرکزی منحصر به فرد و بدنه باریک از نظر طراحی به ویژه مورد توجه است. مهمترین چیزی که این تلویزیون را از هر تلویزیون ال ای دی متمایز می کند صفحه نمایش QLED آن است.

صفحه نمایش تلویزیون 65Q70B از نقاط کوانتومی بسیار کوچک در اندازه نانو برای انتشار نور استفاده می کند. این نوع نمایشگر با تابش نور دقیق و کارآمد و پشتیبانی از طیف گسترده ای از رنگ ها قادر است محتوا را کاملاً واقعی به تصویر بکشد. پردازشگر تصویر این مدل با نام Quantum Processor 4K برای پردازش و ارتقاء منابع بصری و صوتی بسیار قدرتمند است. علاوه بر این، می توانید تصاویر زنده و پویا را با پشتیبانی تلویزیون از فناوری کوانتوم HDR تماشا کنید. تلویزیون سامسونگ Q70B همچنین از فرمت HDR10+ پشتیبانی می کند.

تلویزیون سامسونگ 65Q70B ساخت 2022 میلادی

تلویزیون سامسونگ 65Q70B دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله برای بازتولید صدا است. این تلویزیون همچنین ویژگی های بازی با ارزشی را ارائه می دهد. با پشتیبانی از فناوری FreeSync Premium Pro می توان بازی را به صورت بی نقص و روان اجرا کرد. آخرین نسخه سیستم عامل تایزن نیز شاهد پیشرفت هایی در بخش سرگرمی بوده است. اپلیکیشن تماس تصویری بخشی جذاب از ویژگی های هوشمند این مدل تلویزیون برای تماس تصویری است.

اوج ظرافت در طراحی تلویزیون سامسونگ 65Q70B

اوج ظرافت در دیزاین تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70B

تلویزیون های سامسونگ با طراحی زیبا و شکیل به مصرف کنندگان عرضه می شوند. این تلویزیون ها همچنین از بهترین مواد برای دوام و مقاومت بالا ساخته شده اند. تلویزیون سامسونگ 65Q70B دارای یک پایه مرکزی شیک است. این پایه با استحکام عالی برای پشتیبانی از تلویزیون مفید است. طراحی نسبتا متفاوت این پایه این است که از طریق دو قسمت عمودی در جلوی تخت به پنل تلویزیون متصل می شود. پایه مرکزی این تلویزیون با عرض کم نیز به راحتی روی میزهای کوچکتر قرار می گیرد.

تلویزیون 65Q70B نیز با بدنه باریک خود ظرافت قابل توجهی به دست آورده است. این مدل در واقع دارای بدنه یکنواخت با ضخامت کم 25.7 میلی متر برای نصب دیواری می باشد. بدنه باریک روی دیوار درست شبیه یک نقاشی هنری به نظر می رسد. اگر تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، دسترسی به درگاه های ارتباطی سمت راست بسیار آسان است. جدا از اینها، قسمت خاصی از طراحی تلویزیون مربوط به قاب باریک آن است.

اول اینکه قاب باریک به تلویزیون ظرافت و زیبایی خاصی بخشیده است. مسئله ی دوم این است که تمام تمرکز کاربر را مجبور می‌کند به جای اطراف آن روی صفحه نمایش باشد و در نتیجه یک تجربه همه‌جانبه ایجاد می‌کند. این تلویزیون 65 اینچی برای قرارگیری در محیط های نسبتا بزرگ ایده آل است.

کیفیت 4K با فناوری QLED ارائه می شود

وضوح 4K تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70B به نمایش جزئیات کامل تصاویر کمک می کند. در واقع این وضوح نشان دهنده تراکم بالای پیکسل های کامپوزیت است که جزئیات بیشتری را در تصاویر روی صفحه نمایش 65 اینچی نشان می دهد. وضوح 4K محتوای 4K را در بهترین حالت نمایش می دهد و شما حتی کوچکترین جزئیات تصاویر را از دست نخواهید داد. سامسونگ با استفاده از فناوری نقاط کوانتومی، این مدل را بهتر از تلویزیون های 4K معمولی می کند و تلویزیون را به سطح جدیدی از کیفیت می رساند.

این فناوری تلویزیون سامسونگ را در سری QLED قرار می دهد و وضوح تصویر بهتری را برای تلویزیون فراهم می کند. در واقع فناوری نقاط کوانتومی از تعداد زیادی نقطه کوانتومی روی صفحه تلویزیون 4K سامسونگ 65Q70B تشکیل شده است که تصاویر را تکه تکه بهبود می بخشد. فناوری QLED در صفحه نمایش نه تنها سطح جدیدی از نوردهی را برای صفحه نمایش فراهم می کند، بلکه با تقویت میزان رنگ های قابل نمایش بر روی صفحه نمایش، طیف رنگی تصاویر را افزایش می دهد و در نتیجه کیفیت بهتری را در نمایش محتوای 4K ایجاد می کند.

پردازشگر Quantum Processor 4K

پردازشگر Quantum Processor 4K در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q70B

سامسونگ حماسه ای را در بخش پردازنده تصویر ارائه کرد. این برند از هوش مصنوعی برای پردازشگر تصویر در "تلویزیون سامسونگ 65Q70B" استفاده می کند. در این تلویزیون از پردازنده Quantum Processor 4K استفاده شده که با بهترین عملکرد در نمایش تصاویر همراه است. این پردازنده با استفاده از هوش مصنوعی الگوریتم های خاصی برای مدیریت روشنایی و کنتراست تصاویر دارد. به این ترتیب می تواند روشنایی و کنتراست را با توجه به تصاویر موجود در هر محتوا تغییر دهد تا بهترین نمایش تصویر را در تلویزیون ایجاد کند.

یکی دیگر از مواردی که استفاده از هوش مصنوعی در پردازشگر Quantum Processor 4K نقش داشته است مربوط به بهبود کیفیت تصویر برای نمایش محتوای با وضوح پایین با کیفیت عالی است. این پردازنده هوشمند همچنین نقش موثری در هماهنگی صدا و تصویر دارد تا بتوانید با تلویزیون 65Q70B ایده آل ترین حالت را برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود تجربه کنید.

نمایش عمق تصاویر با 65Q70B

نمایش عمق تصاویر با 65Q70B

تقویت کننده عمق تصویر یا Image Depth Optimizer یکی از بهترین بخش ها برای افزایش وضوح تصویر در تلویزیون 65 اینچی 4K است. این تلویزیون با افزایش کنتراست در پیش زمینه تصویر، نحوه درک عمق را توسط چشم انسان تقلید می کند. به همین دلیل نزدیک ترین حالت نمایش تصویر به چشم بیننده ایجاد شده است تا عمق واقعی تصاویر توسط چشمان شما قابل درک باشد. با این ویژگی، تصاویر از بیشترین عمق برای نمایش جزئیات کامل بهره می برند و به نوعی جزئیات تصویری دیدنی را برای شما به ارمغان می آورند. عمق تصویر بهینه شده تصاویر سه بعدی را برای واقع گرایی بیشتر روی صفحه ایجاد می کند تا خرید تلویزیون سامسونگ 65Q70B را به انتخابی عالی برای تماشای هر نوع محتوا تبدیل کند.

جزئیات دیدنی در فناوری کوانتوم HDR

جزئیات تماشایی در فناوری Quantum HDR در تلویزیون 65Q70B

به لطف Quantum Matrix، می توانید با تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q70B، زیبایی نهایی تصاویر را در ترکیب با HDR تجربه کنید. این فناوری با Quantum HDR ترکیب شده و بیشترین تاثیر را در افزایش کنتراست و جزئیات تصاویر دارد. با افزایش کنتراست صفحه، مرز بین رنگ ها و سایه های تصویر به طور کامل مشخص می شود و این به نمایش جزئیات رنگی ملموس در تصاویر کمک می کند. به همین دلیل می توان گفت که فناوری کوانتومی موثرترین ویژگی برای افزایش کیفیت تصاویر در صفحه تلویزیون 65Q70B است. این تلویزیون همچنین از فرمت HDR10+ برای نمایش کوچکترین جزئیات رنگی بر روی صفحه نمایش استفاده می کند.

سایر ویژگی های بخش تصویر 65Q70B

فناوری LED دوگانه یا نور پس زمینه دوگانه یکی از مواردی است که خرید تلویزیون سامسونگ را به انتخابی عالی برای قرار دادن در محیطی روشن تبدیل می کند. تلویزیون سامسونگ 65Q70B به لطف استفاده از این فناوری دارای نوردهی بهینه بر روی صفحه نمایش است و قادر است طیف رنگی گسترده ای را با محتوای تصویر تطبیق دهد. در واقع این فناوری روشنایی و رنگ بی نظیری را در یک تلویزیون 65 اینچی ایجاد می کند.

به لطف نقاط کوانتومی، تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70B عنوان 100 درصد حجم رنگ را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر، فناوری کوانتوم دات تا 100 درصد حجم رنگ را در رنگ‌های زنده ارائه میدهد که بدون توجه به شرایط نوری پایدار می‌مانند.

حالت فیلمساز (FMM) یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q70B می بینیم. این فناوری قادر است کیفیت واقعی تصاویر را دقیقاً در همان شرایطی که کارگردان فیلم را برای بازار تولید کرده است با حذف اعوجاج های ایجاد شده در تصاویر فیلم ها حفظ کند تا صافی تصاویر را نشان دهد و اغلب منجر به از دست رفتن جزئیات تصاویر می شود.

تلویزیون سامسونگ زاویه دید بسیار وسیعی دارد که از تغییر رنگ و روشنایی تصاویر هنگام تماشای تلویزیون از زوایای اطراف جلوگیری می کند. با زاویه دید گسترده، از هر زاویه ای که به تلویزیون نگاه کنید، کیفیت عالی و روشنایی عالی تلویزیون 2022 سامسونگ 65Q70B را مشاهده خواهید کرد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70B برای چشمان شما بهینه شده است

طیف گسترده رنگ در تلویزیون 2022 سامسونگ 65Q70B

حالت Eye Comfort یکی از جدیدترین قابلیت هایی است که برای سال 2022 به تلویزیون های سامسونگ اضافه شده است، از این ویژگی برای راحتی هر چه بیشتر چشم بیننده در هنگام تماشای صفحه استفاده می شود. در واقع Eye Comfort می تواند روشنایی صفحه نمایش را در هنگام طلوع و غروب خورشید تا حدودی تغییر دهد. این ویژگی با بهینه سازی روشنایی در هنگام طلوع و غروب خورشید بهترین روشنایی نمایشگر را ایجاد می کند. علاوه بر این، روشنایی و اشباع رنگ پس از غروب آفتاب کاهش می‌یابد تا از چشمان شما محافظت کند و در هنگام تماشای فیلم با تلویزیون سامسونگ 65Q70B آرامشی دلپذیر ایجاد کند. این ویژگی از خستگی چشم جلوگیری می کند و تنظیمات نور منحصر به فرد را برای بهترین تجربه نمایشی اعمال می کند.

صدایی شفاف و فراگیر با تلویزیون سامسونگ 65Q70B

صدایی رسا و فراگیر با تلویزیون سامسونگ 65Q70B

هنگام خرید تلویزیون، تطبیق تصویر با صدا یکی از مهم ترین مواردی است که سامسونگ همواره برای جلب رضایت مشتریان خود رعایت می کند. تلویزیون سامسونگ 65Q70B از سیستم صوتی 2 کاناله استفاده می کند که شامل 2 بلندگوی قدرتمند است و هر کدام از این بلندگوها ولوم 10 وات را در محیط ارائه می دهد. این بدان معناست که مجموع صدای تلویزیون 20 وات است و وضوح عالی را برای پخش در محیط فراهم می کند. البته سامسونگ در این مدل از فناوری هایی نیز برای بهبود وضوح صدا استفاده کرده است تا علاوه بر صدای بلندی که ارائه می دهد، وضوح خوبی نیز داشته باشد.

دو کاناله Dolby Digital Plus به افزایش شفافیت صدا در تلویزیون کمک می کند و نویزهای صدا را کاملا از بین می برد. Q Symphony یک ویژگی صوتی سامسونگ است که هنگام اتصال به ساندبارهای مختلف مفید است. در واقع این عملکرد قادر است با ایجاد هماهنگی کامل بین تلویزیون و ساندبار، صدایی کامل را در تلویزیون 65Q70B ایجاد کند.

تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 65 اینچ بدون توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد می تواند صدایی کاملا بهینه و هماهنگ با محیط تولید کند. OTS Lite همچنین صدای چند بعدی را در تلویزیون 65 اینچی سامسونگ ایجاد می کند. این ویژگی به ایجاد یک کانال صوتی مجازی در تلویزیون 65Q70B کمک می کند که در نهایت باعث می شود صدا از قسمت های مختلف تلویزیون برای گوش دادن به صدای فراگیر پخش شود.

حرکت روان با نمایش کامل جزئیات

حرکتی روان با نمایش جزئیات کامل در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q70B

ویژگی Motion Xcelerator Turbo+ یکی از بهترین ویژگی هایی است که بر نحوه حرکت فریم های تصویر در تلویزیون سامسونگ 65Q70B سامسونگ تأثیر می گذارد. این عملکرد قادر است فریم های تصویر را به طور کامل شناسایی کند و فریم های گم شده را به دلیل نرخ فریم بالا تشخیص دهد. سپس با بررسی فریم های قبل و بعد از فریم های حذف شده می تواند فریم های جدیدی ایجاد کند. این قاب‌های جدید کاملاً هوشمندانه طراحی شده‌اند تا هنگام نمایش فریم‌های تصویر از تاری صفحه جلوگیری کنند. عملکرد Motion Xcelerator Turbo+ قادر است با پخش فریم های از دست رفته تصاویر را به صورت کاملا روان نمایش دهد که بهترین حالت را برای نمایش جزئیات کامل تصاویر فراهم می کند.

تجربه بازی متفاوت با 65Q70B

تجربه گیمینگ متفاوت با 65Q70B

یکی از ویژگی هایی که در دنیای امروز هنگام خرید تلویزیون بسیار مورد توجه قرار می گیرد، در دسترس بودن گزینه های گیمینگ گسترده است. در واقع، بسیاری از خریداران دوست دارند از تلویزیون رده بالای خود برای بازی های ویدیویی استفاده کنند. در این راستا سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندها از بهترین قابلیت های بازی در تلویزیون 65Q70B استفاده می کند تا شما یک مدل ایده آل برای بازی های ویدیویی داشته باشید. این تلویزیون توانایی نمایش محتوای 4K با فرکانس 120 هرتز را دارد و در نمایش صحنه های بازی سریع سرعت بی نظیری را ارائه می دهد.

نمایش محتوای 4K با فرکانس 120 هرتز تجربه بازی مداوم و روان را با سرعتی بی نظیر با تلویزیون سامسونگ 65Q70B به شما می دهد. FreeSync Premium Pro یک استاندارد بازی است که حرکت صاف را در بازی های ویدیویی تضمین می کند. این تلویزیون دارای ترکیبی از گرافیک برجسته با HDR عالی و حرکت صاف تلویزیون سامسونگ است تا تجربه بازی هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم کند. Super Ultra Wide Game View همچنین یک ویژگی بازی جذاب است که نسبت تصویر را تا حد زیادی افزایش می دهد تا تصاویر دقیق تری از گیم پلی به شما ارائه دهد.

کمترین تاخیر ورودی

تاخیر ورودی تلویزیون یکی از مهمترین موارد در بازی های ویدیویی است. مدت زمانی که طول می کشد تا محتوای بازی از کنسول بازی به صفحه تلویزیون منتقل شود، تاخیر ورودی نامیده می شود. تلویزیون SAMSUNG 65Q70B دارای تاخیر ورودی بسیار کم است که نرخ انتقال بالایی را برای بازی های ویدیویی فراهم می کند. همچنین دارای یک عملکرد خودکار بازی (ALLM) برای تشخیص خودکار حالت بازی است. این فناوری هنگام اتصال کنسول های بازی به طور خودکار حالت بازی را فعال می کند تا از کمترین تاخیر ورودی بهره مند شود.

سیستم عامل تایزن با رابط کاربری Smart Hub

تایزن با رابط کاربری اسمارت هاب در تلویزیون سامسونگ 65Q70B

تایزن سیستم عامل منحصربفرد سامسونگ است که در تلویزیون سامسونگ 65Q70B شاهد ارائه طیف وسیع تری از خدمات هستیم. این سیستم عامل از رابط کاربری SmartHub برای یکپارچه سازی محتوا به بهترین شکل استفاده می کند تا دسترسی آسان به تمام قسمت های تلویزیون را برای کاربران فراهم کند. در واقع سیستم عامل تایزن از منوی بسیار کاربردی استفاده می کند تا کمترین زمان را برای جستجوی هر نوع محتوایی در تلویزیون سامسونگ صرف کند. Samsung TV Plus یکی از ویژگی های منحصر به فرد تعبیه شده در این سیستم عامل است.

این برنامه دسترسی رایگان به انواع محتوا از جمله فیلم، برنامه های ورزشی و اخبار را در اختیار کاربران قرار می دهد تا طیف وسیعی از راحتی را در یک مکان در اختیار کاربران قرار دهد. SmartThings یک ویژگی خاص سامسونگ است که به لطف سیستم عامل تایزن توسط تلویزیون Q70B پشتیبانی می شود. این عملکرد در قالب یک برنامه ویژه برای ایجاد هماهنگی کامل بین لوازم خانگی سامسونگ برنامه ریزی شده است.

SmartThings در تلویزیون 4K سامسونگ قابلیت اتصال به انواع دستگاه های هوشمند سامسونگ که از این برنامه پشتیبانی می کنند را دارد و می توانید از طریق تلویزیون خود سایر دستگاه های سامسونگ را کنترل کنید. bixby دستیار صوتی ویژه سامسونگ در این تلویزیون است که به کاربران اجازه می دهد تا بسیاری از عملکردهای تلویزیون را به صورت صوتی کنترل کنند. با این دستیار صوتی می توانید تلویزیون 65Q70B را فقط با صدای خود کنترل کنید.

امکان نمایش 2 مطلب به صورت همزمان

امکان نمایش 2 محتوا به طور همزمان

یکی از بهترین ویژگی های هوشمند سامسونگ Multi View است. این ویژگی جذاب که در برخی از مدل های برتر سامسونگ به چشم می خورد، قابلیت تقسیم صفحه نمایش به 2 قسمت را دارد. این بدان معنی است که شما می توانید همزمان 2 محتوای مختلف را روی صفحه ال ای دی سامسونگ 65Q70B تماشا کنید. در واقع این نمایش همزمان ممکن است شامل نمایش محتوای یک برنامه تلویزیونی و محتوای گوشی متصل به تلویزیون باشد. یعنی در یک طرف تلویزیون محتوای گوشی نمایش داده می شود و در سمت دیگر می توانید محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون تماشا کنید. عملکرد Multi View به شما امکان می دهد از صفحه نمایش 65 اینچی به بهترین شکل استفاده کنید.

تماس تصویری با تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70B

تماس تصویری با تلویزیون 65Q70B

یکی از ویژگی های جذابی که در تلویزیون های جدید 2022 سامسونگ اضافه شده است، امکان برقراری تماس تصویری است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بالاترین سطح کیفیت را برای دیدن عزیزان خود تجربه کنید. همکاری با Google Duo به شما این امکان را می دهد که از طریق این برنامه با تلویزیون 65Q70B تماس تصویری برقرار کنید. برای ایجاد این اتصال ویدیویی می توانید از دوربین Samsung Slim Fit استفاده کنید.

بنابراین، با اتصال دوربین به تلویزیون، یک راه عالی برای برقراری تماس ویدیویی ایجاد کنید. همچنین می توانید از دوربین گوشی سامسونگ خود برای برقراری تماس تصویری با تلویزیون 65 اینچی سامسونگ استفاده کنید. با کیفیت عالی این تلویزیون QLED از تجربه نهایی تماشای عزیزانتان بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

اتصال گوشی هوشمند به نمایشگر

یکی از فناوری های منحصر به فرد در تلویزیون 65Q70B، فناوری TapView است که امروزه در اکثر تلویزیون های سامسونگ دیده می شود. این راه حل در واقع قابلیت اتصال گوشی هوشمند سازگار سامسونگ را بدون نیاز به کابل به تلویزیون فراهم می کند. پس از فعال کردن این عملکرد کافی است به آرامی تلویزیون را با گوشی لمس کنید. در این حالت، تلویزیون به طور خودکار اشتراک را تشخیص داده و به گوشی متصل می شود تا داده ها را به طور دقیق روی آن نمایش دهد. یک راه حل اشتراک گذاری DLNA نیز برای اتصال تلفن هوشمند به تلویزیون ایجاد شده است. این تلویزیون با فناوری های بی سیم انعطاف پذیری قابل توجهی پیدا کرده است.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q70B را مشاهده نمایید و آن را با قیمت ارزان، ضمانت اصالت و سلامت کالا و گارانتی از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر بودجه بیشتری در اختیار دارید و به دنبال تلویزیون بهتری هستید، می توانید تلویزیون سامسونگ 65Q80B را خریداری کنید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید، تلویزیون سامسونگ 65Q60B گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. اگر به تلویزیونی با ظاهر لوکس و زیبا نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ LS03B بروید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 65Q70B چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65Q70B را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SAMSUNG

قیمت تلویزیون سامسونگ 55q70b

تلویزیون سامسونگ 55Q70B یکی از بهترین تلویزیون های سری QLD در سال 2022 است که با ویژگی های عالی عرضه شد. در سال 2022، سامسونگ سری تلویزیون های جدید خود را معرفی کرد که شامل تلویزیون های پیشرفته Neo QLED، مدل های محبوب و فوق العاده QLED و سری تلویزیون های کریستال می شود. این تلویزیون را می توان مدل ارتقا یافته تلویزیون 55Q70A دانست که با بهره گیری از فناوری های جدید سامسونگ به یکی از پیشرفته ترین محصولات این برند تبدیل شده است. از نظر کیفیت تصویر می توان گفت که تلویزیون 55Q70B با وضوح تصویر 4K و پردازشگر تصویر هوشمند Quantum Processor 4K تصاویر را با وضوح ایده آل به نمایش می گذارد.

تلویزیون سامسونگ 55Q70B ساخت 2022 میلادی

قرار گرفتن تلویزیون سامسونگ Q70B در لیست محصولات QLED سامسونگ باعث شده تا خدماتی فراتر از تلویزیون های معمولی را به خریداران ارائه دهد. این تلویزیون با سیستم عامل تایزن به شما امکان دسترسی وسیع به اینترنت و دانلود اپلیکیشن ها را می دهد. نکته جالب در مورد تلویزیون QLED سامسونگ بهره مندی از ویژگی های گیمینگ گسترده است، بنابراین می توانید از این مدل 55 اینچی به عنوان تلویزیون بازی استفاده کنید. امکان برقراری تماس تصویری نیز یکی از قابلیت های جدیدی است که سامسونگ در تلویزیون های جدید خود ارائه کرده است و در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. قسمت صوتی تلویزیون از طریق 2 بلندگوی قدرتمند فراگیر قدرت صدای 20 وات را منتشر می کند تا هنگام تماشای برنامه مورد علاقه خود در تلویزیون سامسونگ 55Q70B صدایی واضح و باکیفیت داشته باشید.

اوج زیبایی و ظرافت در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70B

طراحی تلویزیون QLED سامسونگ مدل 55Q70B

در ساختار تلویزیون های سامسونگ شاهد استفاده از زیباترین طرح ها در کنار استحکام و دوام بالای بدنه هستیم. تلویزیون سامسونگ 55Q70B طراحی زیبایی دارد و دارای پایه مرکزی بسیار شیک است که استحکام بسیار خوبی برای نگه داشتن بدنه تلویزیون ایجاد می کند. این پایه دارای طراحی متفاوتی است و به صورت یک پایه تخت طراحی شده است که از دو طرف به پشت پنل تلویزیون متصل می شود. این استند تفاوت طراحی سامسونگ را نشان می دهد و با عرض کم خود قادر خواهد بود بر روی میز تلویزیون های کوچکتر نسبت به سایر تلویزیون ها قرار گیرد.

ظرافت و زیبایی سامسونگ در بدنه نازک تلویزیون 55Q70B خودنمایی می کند. این تلویزیون با 25.7 میلی متر کمترین ضخامت بدنه را دارد که بدنه نازک و یکدستی را برای نمایشگر ایجاد می کند. با این طراحی خاص، وقتی تلویزیون روی دیوار قرار می گیرد، بیشتر شبیه یک اثر هنری است تا تلویزیونی برای نمایش محتوا. در صفحه تلویزیون سامسونگ لبه هایی با کمترین ضخامت را می بینیم که تمام توجه بیننده را به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون جلب می کند. تلویزیون 4K سامسونگ 55Q70B با حاشیه های باریک خود زیبایی به خانه شما می بخشد.

کیفیت 4K با فناوری QLED ارائه می شود

وضوح 4K در تلویزیون سامسونگ 55Q70B به نمایش جزئیات کامل تصاویر کمک می کند. در واقع این وضوح نشان دهنده تراکم بالای پیکسل های کامپوزیت است که جزئیات بیشتری را در تصاویر روی صفحه نمایش 55 اینچی نشان می دهد. وضوح 4K محتوای 4K را در بهترین حالت نمایش می دهد و شما حتی کوچکترین جزئیات تصاویر را از دست نخواهید داد. سامسونگ با استفاده از فناوری نقاط کوانتومی، این مدل را بهتر از تلویزیون های 4K معمولی می کند و تلویزیون را به سطح جدیدی از کیفیت می رساند.

این فناوری تلویزیون 55Q70B را در سری QLED قرار می دهد و وضوح تصویر بهتری را برای تلویزیون فراهم می کند. در واقع فناوری نقاط کوانتومی شامل تعداد زیادی نقطه کوانتومی روی صفحه تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70B است که تصاویر را تکه تکه بهبود می بخشد. فناوری QLED در صفحه نمایش نه تنها سطح جدیدی از نوردهی را برای صفحه نمایش فراهم می کند، بلکه با تقویت میزان رنگ های قابل نمایش بر روی صفحه نمایش، طیف رنگی تصاویر را افزایش می دهد و در نتیجه کیفیت بهتری را در نمایش محتوای 4K تصاویر ایجاد می کند. 

پردازشگر Quantum Processor 4K

پردازشگر Quantum Processor 4K

سامسونگ حماسه ای را در بخش تصویربرداری ارائه کرد. این برند از هوش مصنوعی برای پردازشگر تصویر در تلویزیون سامسونگ 55Q70B استفاده می کند. در این تلویزیون از پردازنده Quantum Processor 4K استفاده شده که با بهترین عملکرد در نمایش تصاویر همراه است. این پردازنده با استفاده از هوش مصنوعی الگوریتم های خاصی برای مدیریت روشنایی و کنتراست تصاویر دارد. به این ترتیب می تواند روشنایی و کنتراست را با توجه به تصاویر موجود در هر محتوا تغییر دهد تا بهترین نمایش تصویر را در تلویزیون ایجاد کند.

یکی دیگر از مواردی که استفاده از هوش مصنوعی در پردازشگر Quantum Processor 4K نقش داشته است مربوط به بهبود کیفیت تصویر برای نمایش محتوای با وضوح پایین با کیفیت عالی است. این پردازنده هوشمند نقش موثری در هماهنگی صدا و تصویر نیز دارد تا بتوانید با تلویزیون 2022 سامسونگ 55Q70B ایده آل ترین حالت را برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود تجربه کنید.

نمایش عمق تصاویر با 55Q70B

تقویت کننده عمق تصاویر تلویزیون 55Q70B

تقویت کننده عمق تصویر یا Image Depth Optimizer یکی از بهترین بخش ها برای افزایش وضوح تصویر در تلویزیون 55 اینچی 4K است. تلویزیون 55Q70B با افزایش کنتراست در پیش زمینه تصویر، نحوه درک عمق را توسط چشم انسان تقلید می کند. به همین دلیل نزدیک ترین حالت نمایش تصویر به چشم بیننده ایجاد شده است تا عمق واقعی تصاویر توسط چشمان شما قابل درک باشد. با این ویژگی، تصاویر از بیشترین عمق برای نمایش جزئیات کامل بهره می برند و به نوعی جزئیات تصویری دیدنی را برای شما به ارمغان می آورند. عمق تصویر بهینه شده تصاویر سه بعدی را برای واقع گرایی بیشتر روی صفحه ایجاد می کند تا تلویزیون سامسونگ 55Q70B را به گزینه ای عالی برای تماشای انواع محتوا تبدیل کند.

جزئیات تماشایی در فناوری Quantum HDR

جزئیات تماشایی در فناوری Quantum HDR

به لطف Quantum Matrix، می توانید اوج زیبایی تصاویر را در ترکیب با HDR با تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70B تجربه کنید. این فناوری با کوانتوم HDR ترکیب شده و بیشترین تاثیر را در افزایش کنتراست و جزئیات تصاویر دارد. با افزایش کنتراست صفحه، مرز بین رنگ ها و سایه های تصویر به طور کامل مشخص می شود و این به نمایش جزئیات رنگی ملموس در تصاویر کمک می کند. به همین دلیل می توان گفت که فناوری کوانتومی موثرترین ویژگی برای افزایش کیفیت تصاویر در صفحه تلویزیون سامسونگ 55Q70B است. این تلویزیون همچنین از فرمت HDR10+ برای نمایش کوچکترین جزئیات رنگی بر روی صفحه نمایش استفاده می کند.

سایر ویژگی های بخش تصویر 55Q70B

فناوری LED دوگانه یا نور پس زمینه دوگانه یکی از مواردی است که خرید تلویزیون سامسونگ را به انتخابی عالی برای قرار دادن در محیطی روشن تبدیل می کند. تلویزیون 55Q70B به لطف استفاده از این فناوری دارای نوردهی بهینه بر روی صفحه نمایش است و قادر است طیف رنگی گسترده ای را با محتوای تصویر تطبیق دهد. در واقع این فناوری روشنایی و رنگ بی نظیری را در یک تلویزیون 55 اینچی ایجاد می کند.

به لطف نقاط کوانتومی، این تلویزیون سامسونگ عنوان 100 درصد حجم رنگ را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر، فناوری کوانتوم دات تا 100 درصد حجم رنگ را در رنگ‌های زنده ارائه می‌کند که بدون توجه به شرایط نوری پایدار می‌مانند.

حالت فیلمساز (FMM) یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q70B می بینیم. این فناوری قادر است کیفیت واقعی تصاویر را دقیقاً در همان شرایطی که کارگردان فیلم را برای بازار تولید کرده است با حذف اعوجاج های ایجاد شده در تصاویر فیلم ها حفظ کند تا صافی تصاویر را نشان دهد و اغلب منجر به از دست رفتن جزئیات تصاویر می شود.

تلویزیون سامسونگ زاویه دید بسیار وسیعی دارد که از تغییر رنگ و روشنایی تصاویر هنگام تماشای تلویزیون از زوایای اطراف جلوگیری می کند. با زاویه دید گسترده، از هر زاویه ای که به تلویزیون نگاه کنید، متوجه کیفیت عالی و روشنایی عالی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q70B خواهید شد.

تلویزیون هوشمند 55Q70B برای چشمان شما بهینه شده است

حالت Eye Comfort در تلویزیون سامسونگ 55Q70B

حالت Eye Comfort یکی از جدیدترین قابلیت هایی است که برای سال 2022 به تلویزیون های سامسونگ اضافه شده است، از این ویژگی برای راحتی هر چه بیشتر چشم بیننده در هنگام تماشای صفحه استفاده می شود. در واقع Eye Comfort می تواند روشنایی صفحه نمایش را در هنگام طلوع و غروب خورشید تا حدودی تغییر دهد. این ویژگی با بهینه سازی روشنایی در هنگام طلوع و غروب خورشید بهترین روشنایی نمایشگر را ایجاد می کند. علاوه بر این، روشنایی و اشباع رنگ پس از غروب آفتاب کاهش می یابد تا از چشمان شما محافظت کند و آرامشی دلپذیر در هنگام تماشای فیلم با تلویزیون سامسونگ 55Q70B فراهم کند. این ویژگی از خستگی چشم جلوگیری می کند و تنظیمات نور منحصر به فرد را برای بهترین تجربه نمایشی اعمال می کند.

صدایی شفاف و فراگیر با تلویزیون سامسونگ 55Q70B

صدایی رسا و فراگیر با تلویزیون سامسونگ 55Q70B

هنگام خرید تلویزیون، تطبیق تصویر با صدا یکی از مهم ترین مواردی است که سامسونگ همواره برای جلب رضایت مشتریان خود رعایت می کند. تلویزیون 55Q70B از سیستم صوتی 2 کاناله استفاده می کند که شامل 2 بلندگوی قدرتمند است و هر کدام از این بلندگوها ولوم 10 وات را در محیط پخش می کنند. این بدان معناست که مجموع صدای تلویزیون 20 وات است و وضوح عالی را برای پخش در محیط فراهم می کند. البته سامسونگ در این مدل از فناوری هایی نیز برای بهبود وضوح صدا استفاده کرده است تا علاوه بر صدای بلندی که ارائه می دهد، وضوح خوبی نیز داشته باشد.

دو کاناله Dolby Digital Plus به افزایش شفافیت صدا در تلویزیون کمک می کند و نویزهای صدا را کاملا از بین می برد. Q Symphony یک ویژگی صوتی سامسونگ است که هنگام اتصال به انواع ساندبار مفید است. در واقع این عملکرد هماهنگی کاملی بین ساندبار تلویزیون ایجاد می کند و قادر است صدایی همه جانبه و کامل را در تلویزیون سامسونگ 55Q70B ایجاد کند.

تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 55 اینچ بدون توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد می تواند صدایی کاملا بهینه و هماهنگ با محیط تولید کند. OTS Lite همچنین صدای چند بعدی را در تلویزیون 55 اینچی سامسونگ ایجاد می کند. این ویژگی به ایجاد یک کانال صوتی مجازی در تلویزیون کمک می کند که در نهایت باعث می شود صدا از قسمت های مختلف تلویزیون برای گوش دادن به صدای فراگیر پخش شود.

حرکتی روان با نمایش جزئیات کامل

قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ در تلویزیون سامسونگ Q70B

ویژگی Motion Xcelerator Turbo+ یکی از بهترین ویژگی هایی است که بر نحوه حرکت قاب های تصویر در "تلویزیون سامسونگ 55Q70B" سامسونگ تأثیر می گذارد. این عملکرد قادر است فریم های تصویر را به طور کامل شناسایی کند و فریم های گم شده را به دلیل نرخ فریم بالا تشخیص دهد. سپس با بررسی فریم های قبل و بعد از فریم های حذف شده می تواند فریم های جدیدی ایجاد کند. این قاب‌های جدید کاملاً هوشمندانه طراحی شده‌اند تا از تاری صفحه هنگام نمایش فریم‌های تصویر جلوگیری کنند. عملکرد Motion Xcelerator Turbo+ قادر است با پخش فریم های از دست رفته تصاویر را به صورت کاملا روان نمایش دهد که بهترین حالت را برای نمایش جزئیات کامل تصاویر فراهم می کند.

تجربه بازی متفاوت با 55Q70B

تجربه گیمینگ متفاوت با 55Q70B

یکی از ویژگی هایی که در دنیای امروز هنگام خرید تلویزیون بسیار مورد توجه قرار می گیرد، در دسترس بودن گزینه های گیمینگ گسترده است. در واقع، بسیاری از خریداران دوست دارند از تلویزیون رده بالای خود برای بازی های ویدیویی استفاده کنند. در همین راستا سامسونگ به عنوان یکی از برندهای مطرح تولیدی، از بهترین قابلیت های بازی در تلویزیون 55Q70B استفاده کرده است تا شما یک مدل ایده آل برای بازی های ویدیویی داشته باشید. این تلویزیون قابلیت نمایش محتوای 4K با فرکانس 120 هرتز را دارد و در هنگام نمایش صحنه های بازی سریع سرعت بی نظیری را ارائه می دهد.

نمایش محتوای 4K با فرکانس 120 هرتز، تجربه بازی یکپارچه و روان را با سرعتی بی نظیر با تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q70B به شما می دهد. FreeSync Premium Pro یک استاندارد بازی است که حرکت صاف را در بازی های ویدیویی تضمین می کند. این تلویزیون دارای ترکیبی از گرافیک برجسته با HDR عالی و حرکت صاف تلویزیون سامسونگ است تا تجربه بازی هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم کند. Super Ultra Wide Game View نیز یک ویژگی جذاب بازی است که نسبت تصویر را به شدت افزایش می دهد تا تصاویر گیم پلی دقیق تری را به شما ارائه دهد.

کمترین تاخیر ورودی

تاخیر ورودی تلویزیون یکی از مهمترین موارد در بازی های ویدیویی است. مدت زمانی که طول می کشد تا محتوای بازی از کنسول بازی به صفحه تلویزیون منتقل شود، تاخیر ورودی نامیده می شود. تلویزیون SAMSUNG 55Q70B دارای تاخیر ورودی بسیار کم است که نرخ انتقال بالایی را برای بازی های ویدیویی فراهم می کند. همچنین دارای یک عملکرد خودکار بازی (ALLM) برای تشخیص خودکار حالت بازی است. این فناوری هنگام اتصال کنسول های بازی به طور خودکار حالت بازی را فعال می کند تا از کمترین تاخیر ورودی بهره مند شود.

سیستم عامل تایزن با رابط کاربری Smart Hub

رابط کاربری SmartHub در تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70B

تایزن سیستم عامل منحصر به فرد سامسونگ است که شاهد بهبود آن در تلویزیون سامسونگ 55Q70B برای ارائه خدمات گسترده تر هستیم. این سیستم عامل از رابط کاربری SmartHub برای یکپارچه سازی محتوا به بهترین شکل استفاده می کند تا دسترسی آسان به تمام قسمت های تلویزیون را برای کاربران فراهم کند. در واقع سیستم عامل تایزن از منوی بسیار کاربردی استفاده می کند تا کمترین زمان را برای جستجوی هر نوع محتوایی در تلویزیون سامسونگ صرف کند. Samsung TV Plus یکی از ویژگی های منحصر به فرد تعبیه شده در این سیستم عامل است.

این برنامه دسترسی رایگان به انواع محتوا از جمله فیلم، برنامه های ورزشی و اخبار را در اختیار کاربران قرار می دهد تا طیف وسیعی از راحتی را در یک مکان در اختیار کاربران قرار دهد. SmartThings یک ویژگی خاص سامسونگ است که به لطف سیستم عامل تایزن توسط تلویزیون Q70B پشتیبانی می شود. این عملکرد در قالب یک برنامه ویژه برای ایجاد هماهنگی کامل بین لوازم خانگی سامسونگ برنامه ریزی شده است.

SmartThings در تلویزیون 4K سامسونگ قابلیت اتصال به انواع دستگاه های هوشمند سامسونگ که از این برنامه پشتیبانی می کنند را دارد و می توانید از طریق تلویزیون خود سایر دستگاه های سامسونگ را کنترل کنید. bixby دستیار صوتی ویژه سامسونگ در این تلویزیون است که به کاربران اجازه می دهد تا بسیاری از عملکردهای تلویزیون را به صورت صوتی کنترل کنند. با این دستیار صوتی می توانید ال ای دی سامسونگ 55Q70B را فقط با صدای خود کنترل کنید.

امکان نمایش 2 مطلب به صورت همزمان در تلویزیون QLED سامسونگ 55Q70B

Multi View در تلویزیون کیول سامسونگ

یکی از بهترین ویژگی های هوشمند سامسونگ Multi View است. این ویژگی جذاب که در برخی از مدل های برتر سامسونگ به چشم می خورد، قابلیت تقسیم صفحه نمایش به 2 قسمت را دارد. این بدان معنی است که شما می توانید همزمان 2 محتوای مختلف را روی صفحه تلویزیون 55Q70B تماشا کنید. در واقع این نمایش همزمان ممکن است شامل نمایش محتوای یک برنامه تلویزیونی و محتوای گوشی متصل به تلویزیون باشد. یعنی در یک طرف تلویزیون محتوای گوشی نمایش داده می شود و در سمت دیگر می توانید محتوای مورد نظر خود را در تلویزیون تماشا کنید. عملکرد Multi View به شما امکان می دهد از صفحه نمایش 55 اینچی به بهترین شکل استفاده کنید.

تماس تصویری با تلویزیون 55Q70B

تماس تصویری با تلویزیون 55Q70B یکی از ویژگی های جذابی که در تلویزیون های جدید 2022 سامسونگ اضافه شده است، امکان برقراری تماس تصویری است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بالاترین سطح کیفیت را برای دیدن عزیزان خود تجربه کنید. همکاری با Google Duo به شما این امکان را می دهد که از طریق این برنامه با تلویزیون 55Q70B تماس تصویری برقرار کنید. برای ایجاد این لینک ویدیویی می توانید از دوربین Samsung Slim Fit استفاده کنید. بنابراین، با اتصال دوربین به تلویزیون، یک راه عالی برای برقراری تماس ویدیویی ایجاد کنید. همچنین می توانید از دوربین گوشی سامسونگ خود برای برقراری تماس تصویری با تلویزیون 55 اینچی سامسونگ استفاده کنید. با کیفیت عالی این تلویزیون QLED از تجربه نهایی تماشای عزیزانتان بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

یکی از ویژگی های جذابی که در تلویزیون های جدید 2022 سامسونگ اضافه شده است، امکان برقراری تماس تصویری است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بالاترین سطح کیفیت را برای دیدن عزیزان خود تجربه کنید. همکاری با Google Duo به شما این امکان را می دهد که از طریق این برنامه با تی وی سامسونگ 55Q70B تماس تصویری برقرار کنید. برای ایجاد این ارتباط ویدیویی می توانید از دوربین Samsung Slim Fit استفاده کنید.

بنابراین، با اتصال دوربین به تلویزیون، یک راه عالی برای برقراری تماس ویدیویی ایجاد کنید. همچنین می توانید از دوربین گوشی سامسونگ خود برای برقراری تماس تصویری با تلویزیون 55 اینچی سامسونگ استفاده کنید. با کیفیت عالی این تلویزیون QLED از تجربه نهایی تماشای عزیزانتان بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

اتصال گوشی به صفحه نمایش

برای اتصال گوشی به تلویزیون در مدل 55Q70B از فناوری های هوشمند بسیار کاربردی استفاده شده است. TapView یکی از راه های اتصال به تلفن شما است که در تلویزیون های سامسونگ عالی کار می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که تنها با یک لمس سبک تلویزیون را به گوشی متصل کنید. کافیست محتوای مورد نظر خود را روی صفحه گوشی پخش کنید، سپس دقیقاً محتوای نمایش داده شده در گوشی را با یک ضربه کوتاه روی تلویزیون به صفحه تلویزیون منتقل کنید. همچنین امکان ارسال محتوای صفحه نمایش گوشی به تلویزیون 55 اینچی سامسونگ از طریق DLNA وجود دارد.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70B را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر به تلویزیون گیمینگ بهتری نیاز دارید می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 55Q80B بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری برای مشاهده فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره هستید، پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ 55Q60B می باشد. اگر به دنبال تلویزیون لوکس و زیباتری نیز هستید، تلویزیون سامسونگ LS03B انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 55Q70B چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 55Q70B را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SAMSUNG

قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000

تلویزیون سامسونگ BU8000 همانطور که می دانید یکی از محصولات کریستالی برند معروف سامسونگ می باشد که در سال جدید 2022 به بازار عرضه خواهد شد. نسخه قبلی این تلویزیون یعنی; AU8000 در سال گذشته توسط بسیاری از کاربران پشتیبانی شد، انتظار می رود این تلویزیون منحصر به فرد مورد استقبال کاربران نیز قرار گیرد. استفاده از سبک طراحی رایج در بدنه این مدل به وضوح قابل مشاهده است; به گونه ای که توجه افراد مشکل پسند را به خود جلب کند.

بدنه بسیار باریک در کنار صفحه نمایش بدون حاشیه، قطعا تلویزیون BU8000 را به مدلی مطلوب تبدیل کرده است که منظره ای باشکوه را به قسمت پذیرایی به ارمغان می آورد. پشتیبانی از کیفیت تصویر فریبنده منجر به نمایش جزئیات دقیق در وضوح 4K می شود. قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از دلایل مهم محبوبیت این برند است، اما تناسب با کیفیت، احساس رضایت و عملکرد عالی نیز نقش مهمی در بازاریابی و فروش بالای سامسونگ دارد.

تلویزیون سامسونگ BU8000 ساخت 2022 میلادی

پشتیبانی از پردازنده کریستال 4K نیز کمک زیادی به بهبود کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ BU8000 کرده است و با نمایش محتوای بصری باکیفیت باعث می شود تا کاربران همیشه محتوای مورد علاقه خود را با اشتیاق تماشا کنند. علاوه بر این پردازنده کارآمد، می توان شاهد استفاده از فناوری های منحصربفردی در افزایش کیفیت تصویر بود که می توان به فناوری Motion Xcelerator برای نمایش محتوای سریع، بدون لرزش و نویز اشاره کرد. توان صوتی 20 وات برای بازتولید صدایی با کیفیت طراحی شده است که با فناوری Dolby Digital Plus به طور کامل و شفاف تولید خواهد شد.

با تلویزیون 4K سامسونگ BU8000 علاوه بر ارائه کیفیت تصویر و صدای خوب، می توانید استفاده از امکانات هوشمند گسترده را نیز تجربه کنید. سیستم عامل تایزن پل ارتباطی شما با سرگرمی های جذاب و گسترده است که شما را به یک تجربه تلویزیونی بی سابقه و لذت بخش هدایت می کند. این مدل علاوه بر راحتی کاربران خود، از دستیار صوتی پشتیبانی می کند و در نتیجه امکان دسترسی به تنظیمات تلویزیون بدون استفاده از کنترل را فراهم می کند.

فیلم نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ BU8000

 

فراخوان سبکی مدرن از ظرافت در تلویزیون سامسونگ BU8000

هر ساله با پیشرفت های چشمگیری در زمینه طراحی تلویزیون مواجه هستیم و سامسونگ در سال جدید مدلی شیک و آگاه به سبک طراحی مدرن را معرفی کرد تا بتواند ضمن جلب رضایت طرفداران خود محصولی بی نقص روانه بازار کند. تلویزیون سامسونگ BU8000 را می توان مدلی شیک و جذاب نامید که با طراحی زیبا و جدید همراه شده است تا زیبایی و زرق و برق را به معنای واقعی به پذیرایی شما بیاورد. صفحه نمایش بدون حاشیه مطمئناً توجه شما را به خود جلب می کند و با تمرکز بر محتوا، تجربه بصری لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

از آنجایی که قاب اطراف نمایشگر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، می بینید که ضخامت بدنه نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بدنه باریک این تلویزیون قطعا در یک نگاه ظرافت را نشان خواهد داد که مطابق با سلیقه کاربران طراحی شده است. قاب باریک با طراحی بدون برآمدگی این مدل را به گزینه ای عالی برای نصب دیواری برای ایجاد فضایی بهتر در قسمت پذیرایی تبدیل می کند. قسمت پشتی نیز به گونه ای طراحی شده است که تلویزیون BU8000 سامسونگ را زیباتر می کند.

البته نباید گفت که این تلویزیون علاوه بر بدنه باریکی که دارد با درجه بالایی از کیفیت ساخت عالی روانه بازار شده است بنابراین شما را راضی خواهد کرد. کل بدنه این محصول با رنگ مشکی پوشانده شده است که با دیگر دکوراسیون پذیرایی شما همخوانی خواهد داشت. پایه های T شکل تلویزیون آن را متعادل نگه می دارد و از حرکت اضافی جلوگیری می کند. اگر به دنبال محصولی شیک و مدرن برای تکمیل دکوراسیون منزل خود هستید، خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ BU8000 را به شما پیشنهاد می کنیم.

فراخوان سبکی مدرن از ظرافت در تلویزیون سامسونگ BU8000

چیدمان فضایی مرتب توسط تلویزیون 2022 سامسونگ BU8000

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، تلویزیون سامسونگ BU8000 با سبک طراحی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد برای جذب طرفداران عرضه شد. در واقع با خرید این محصول کارآمد نظم و آراستگی واقعی را در اتاق نشیمن خود ایجاد خواهید کرد زیرا مجهز به عملکرد مدیریت کابل برای جلوگیری از بهم ریختگی کابل های مزاحم اطراف تلویزیون است. بنابراین کاربر می تواند کابل های متصل به تلویزیون را از پایه ها عبور دهد تا فضایی مرتب و شیک ایجاد کند و از بهم ریختگی فضای اطراف تلویزیون جلوگیری کرده و فضایی یکنواخت و سنجیده ایجاد کند. ذکر ریموت کنترلی همراه با این محصول که طراحی شیک و راحتی دارد به طوری که به راحتی در دست گرفته می شود و به خوبی به کلیدهای میابنر دسترسی داشته باشید.

چیدمان فضایی مرتب توسط تلویزیون 2022 سامسونگ BU8000

پورت های ارتباطی تلویزیون BU8000

یکی از راه های ارتباط بی سیم در تلویزیون BU8000 که نقش بسزایی در افزایش محبوبیت آن داشته است، پشتیبانی از Tap View است. این ویژگی منحصر به فرد راه حلی ساده برای برقراری ارتباط بین تلویزیون و گوشی هوشمند است که به شما این امکان را می دهد تا محتوای مورد علاقه خود را به راحتی از گوشی به صفحه تلویزیون منتقل کنید. برای این کار فقط کافی است تلویزیون را با گوشی هوشمند خود به آرامی لمس کنید تا با چهره خود ارتباط برقرار کرده و ارتباط را فعال کنید. البته امکان انتقال محتویات رایانه شخصی به صفحه تلویزیون از طریق عملکرد PC ON TV نیز وجود دارد. بنابراین کاربر می تواند تلویزیون را بدون استفاده از کابل به مانیتور شخصی خود متصل کند.

علاوه بر روش های ارتباطی بی سیم، می توانید قابلیت اتصال با کابل را از طریق پورت های مختلف به ارمغان بیاورید. 3 پورت HDMI، دو پورت USB، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، LAN و ورودی کامپوزیت از جمله پورت های مختلف این محصول بی نظیر است.

پورت های ارتباطی تلویزیون BU8000

قابلیت Ambient Mode

استفاده از ویژگی Ambient Mode در "تلویزیون سامسونگ BU8000" عملکرد متفاوت و خیره‌کننده‌ای را حتی در صورت خاموش شدن تلویزیون به همراه داشت. این تلویزیون ایده آل به جای ارائه صفحه سیاه هنگام خاموش شدن، روی دیوار تصویر برداری کرده و با دکوارسیون پذیرایی منطبق خواهد شد. همچنین می توانید آن را به یک قاب عکس برای نمایش عکس های مورد علاقه خود تبدیل کنید. برای اعمال این، کافی است عکس های مورد علاقه خود را در بخش Ambient Mode اضافه و انتخاب کنید تا خاطرات خود را تماشا کنید.

قابلیت Ambient Mode

غرق در محتوای 4k با رزولوشن بالا

مشاهده محتوای بصری با وضوح پیشرفته می تواند لذت واقعی تجربه بصری خیره کننده را به کاربر منتقل کند، بنابراین سامسونگ نمایشگر تلویزیون کریستال سامسونگ BU8000 را برای تماشای محتوای خیره کننده با کیفیت تصویر 4K و عمق جزئیات عرضه کرده است. از وضوح با رزولوشن 3840x2160 پیکسل لذت ببرید. با وجود این وضوح بالا، شاهد نمایش تصاویر در نتیجه خلق لحظات بصری نفس گیر و هیجان انگیز خواهید بود.

سامسونگ از پردازنده کریستالی برای نمایش تصاویر با کیفیت بهتر بهره می برد و با وجود نرخ تازه سازی 60 هرتز، شما را به تماشای محتوای با کیفیت و بدون لرزش و نویز در تصویر دعوت می کند. پشتیبانی از فرمت های رایج HDR مانند: HDR 10+ و HLG در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که از تصاویر پر از رنگ های زنده و طبیعی لذت ببرید و کنتراست بالا را برای مشاهده جزئیات دقیق و واضح مشاهده کنید. پشتیبانی از این فرمت ها باعث بهبود کیفیت تصویر شده است و می توانید شاهد افزایش رنگ های وسوسه انگیز در صفحه تلویزیون باشید.

پردازشگر Crystal Processor 4K

یکی از مهم ترین بخش های هر تلویزیونی که وضوح تصویر را بهبود می بخشد، پردازشگر تصویر آن است. سامسونگ همچنین از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ BU8000 برای بهبود کیفیت تصویر و بهبود وضوح محتوا بهره می برد. این پردازنده کارآمد نقش بسزایی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت تا بتوانید مطابق با دنیای واقعی محتوای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت تماشا کنید. لازم به ذکر است که سامسونگ این پردازنده کارآمد را به تلویزیون های کریستالی خود اختصاص داده است تا با رنگ های کریستالی پویا ادغام شود و تصاویر را با رنگ های واقعی زنده کند.

در واقع، این پردازنده منحصر به فرد به طور موثر داده های تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و مشاهده محتوای با کیفیت را ارائه می دهد. پردازشگر تصویر کریستالی با پشتیبانی از فناوری ارتقاء مقیاس 4K تضمین می کند که محتوای مورد علاقه خود را با بهترین وضوح تصویر خواهید دید. در واقع، این فناوری کارآمد به طور چشمگیری کیفیت تصویر محتوای زیر 4K را افزایش می دهد تا تصاویر مورد علاقه شما با وضوح بالا در معرض دید قرار گیرند.

پردازشگر Crystal Processor 4K

رنگ کریستالی پویا در تلویزیون BU8000

همانطور که مشاهده می شود سامسونگ سری تلویزیون های کریستالی خود را با پیشوند BU روانه بازار کرده است که با گنجاندن ویژگی های عالی در مشخصات آنها می توان گفت که از بهترین تلویزیون های سال 2022 خواهند بود. همانطور که گفته شد تلویزیون 2022 سامسونگ BU8000 تصاویر را با کیفیت و وضوح عالی نمایش می دهد و بهترین لحظات شما را ثبت می کند. این تلویزیون منحصربه‌فرد علاوه بر وضوح بالا، از چندین فناوری منحصربه‌فرد نیز برای نمایش محتوای با کیفیت و هدایت تمرکز شما به سمت تصاویر بی‌نقص پشتیبانی می‌کند.

فناوری Dynamic Crystal Color یکی از فناوری های موثری است که به نمایش محتوای جذاب کمک می کند. تنها این فناوری کارآمد قادر به تولید یک میلیارد سایه رنگ است که شما را در تصاویر خیره کننده غوطه ور می کند. بنابراین، سایر رنگ‌های استفاده شده در تصاویر تقویت می‌شوند تا رنگ‌ها به‌صورت واقعی و واضح در معرض دید قرار گیرند. در نتیجه، ظریف ترین تغییرات در تصاویر نیز برای شما قابل مشاهده است.

رنگ کریستالی پویا در تلویزیون BU8000

محتوای سریع را با بهترین وضوح تماشا کنید!

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های تماشای تصاویر در تلویزیون، تماشای محتوای سریع با تمام جزئیات است تا هیجان بی‌سابقای را به کاربر منتقل کند. سامسونگ برای اینکه این لحظات هیجان انگیز را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد، از فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون BU8000 بهره برده است. این فناوری منحصربه‌فرد به‌طور خودکار فریم‌های از دست رفته را جبران می‌کند تا جزئیات را در تصاویری که دارای صحنه‌های سریع هستند حفظ کند و محتوا را به واقعی‌ترین شکل ممکن مشاهده کند.

با این حال، می‌توانید با خیال راحت محتوای ورزشی، فیلم‌های اشکن را نمایش دهید و بازی‌های هیجان‌انگیزی انجام دهید و تجربه جدیدی از تماشای تصاویر پرسرعت غنی‌شده با جزئیات داشته باشید. علاوه بر این فناوری منحصربفرد، سامسونگ در مشخصات این تلویزیون به فناوری Auto Motion Plus نیز اشاره می کند که در هنگام پخش محتوای سریع، فناوری مشابهی را پیاده سازی می کند.

فناوری Motion Xcelerator

سایر فناوری های بهبود کیفیت تصویر

  • Mega Contrast یکی دیگر از فناوری های موثر در تلویزیون BU8000 است که با ایجاد کنتراست عالی به بهبود کیفیت تصویر کمک زیادی می کند. این فناوری منحصربه‌فرد یکی از ویژگی‌های عالی این تلویزیون است که کنتراست را برای مشاهده دقیق‌ترین جزئیات افزایش می‌دهد.

 

  • یکی از ویژگی‌های لذت‌بخشی که سامسونگ در بهترین تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند، فناوری انحصاری نور UHD است. این فناوری موثر به افزایش روشنایی تصاویر نیز کمک خواهد کرد. از آنجایی که نمی توانید از روشنایی نمایشگر LED راضی باشید، سامسونگ با استفاده از این ویژگی خیره کننده، روشنایی لازم برای نمایش محتوای عالی را فراهم می کند. در نتیجه بین صحنه های تاریک و روشن تفاوت قائل می شود تا بتوانید جزئیات دقیق را ببینید.

فناوری UHD Dimming در تلویزیون سامسونگ bu8000

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ BU8000

خرید یک تلویزیون ایده آل با کیفیت تصویر خوب در کنار صدای همه جانبه می تواند برای سایر مصرف کنندگان مهم باشد. می توان گفت سامسونگ در تولید تلویزیون های کریستالی خود بیشتر بر کیفیت تصویر تمرکز کرده و قدرت صوتی قابل قبولی را برای این دسته از تلویزیون ها در نظر نگرفته است. با این حال، با استفاده از فناوری های موثر، تا حد زیادی به بهبود قدرت صوتی کمک کرده است. تلویزیون SAMSUNG BU8000 محصول جدید این برند معروف است که در دسته تلویزیون های کریستالی قرار می گیرد.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ BU8000 دو کاناله بوده و صدا را با توان 20 وات پخش خواهند کرد. فناوری‌های چندگانه Dolby Digital Plus در مشخصات این تلویزیون باعث شده است که از بازتولید صدای با کیفیت به روشی فراگیر و جامع لذت ببرید و تجربه شنیداری خوبی داشته باشید. این فناوری به حذف نویز صوتی کمک می کند تا پخش با وضوح بالا را فعال کند.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ BU8000

فناوری صوتی OTS Lite

یکی دیگر از فناوری های جدید تلویزیون Object Tracking Sound Lite یا به اختصار OTS Lite است. این فناوری تا سال گذشته فقط در مدل های رده بالا وجود داشت، اما امسال سامسونگ آن را به تلویزیون های میان رده ای مانند BU8000 اضافه کرد. ردیابی اجسام بر روی صفحه توسط اجسام متحرک مانند ماشین یا سایر اجسام متحرک، صدا را از یک قسمت صفحه به قسمت دیگر هدایت می کند، بنابراین صداهای سه بعدی با کیفیت عالی در تلویزیون پخش می شوند.

Q-Symphony پخش صدای مرتبط شده

برای اینکه بتوانید قدرت صدای تلویزیون را افزایش دهید، پیشنهاد می شود یک ساندبار کارآمد با کیفیت عالی خریداری کنید. سامسونگ از فناوری Q-Symphony برای بازتولید صدا از تلویزیون و سیستم صوتی به صورت هماهنگ استفاده می کند. با استفاده از این فناوری منحصر به فرد، هنگامی که سیستم صوتی را به تلویزیون وصل می کنید، صدای تلویزیون قطع نمی شود، بلکه در نوار صوتی ادغام می شود و به صورت هماهنگ پخش می شود و به یکدیگر متصل می شود، به طوری که صدا در آن پخش می شود.

روشی فراگیر و گیرا با جزئیات کامل.. فناوری Multiroom Link یکی از دیگر ویژگی های صوتی این تلویزیون است که امکان اتصال چندین دستگاه صوتی را از طریق Wi-Fi به تلویزیون فراهم می کند. در نتیجه پخش صدای تلویزیون از طریق چندین سیستم صوتی، امکان بازتولید صدایی همه جانبه، شفاف و رسا در خانه وجود خواهد داشت.

Q-Symphony پخش صدای مرتبط شده

تلویزیون هوشمند سامسونگ BU8000 با ویژگی های عالی

استفاده از ویژگی های هوشمند در تلویزیون می تواند نقش بسزایی در افزایش ارزش خرید شما داشته باشد. امروزه انتظارات مصرف کنندگان از تلویزیون بیشتر از پخش و صدای باکیفیت است و بیشتر به دنبال خرید محصولی هستند که مجهز به عملکردهای هوشمند باشد و نیازهای مصرف کنندگان مانند مانیتور شخصی را برآورده کند. ال ای دی سامسونگ BU8000 سامسونگ با پشتیبانی از ویژگی های هوشمند منحصر به فرد در واقع یک محصول ایده آل خواهد بود و در عین حال دسترسی به سرگرمی های گسترده را فراهم می کند.

مدل مذکور از سیستم عامل پیشرفته تایزن بهره می برد که برنامه ها، فیلم ها و سریال های جذابی را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین لحظات خود را با تلویزیون BU8000 سامسونگ سپری کنید. اگرچه شما از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل هستید، اما امکان گشت و گذار در وب در بسیاری از صفحات وب وجود دارد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ BU8000 با ویژگی های عالی

دستیار بیکسبی در تلویزیون سامسونگ BU8000

سامسونگ در حالی که استفاده از تلویزیون BU8000 را آسان می کند، از دستیار صوتی استفاده می کند تا بتوانید به راحتی این تلویزیون را راه اندازی و کنترل کنید. می توانید از دستیار صوتی بخواهید محتوای مربوط به میل شما را پخش کند یا برنامه مورد نظر را جستجو کند. در نتیجه می توانید فرمان صوتی خود را از طریق ریموت کنترل مجهز به میکروفون داخلی اعمال کنید و شاهد ارائه خدمات گسترده و دلنشین باشید. البته نا گفته نماند که برخی از تنظیمات ابتدایی نیز همچون: تنظیم میزان صدا، خاموش/ روشن کردن تلویزیون و تغییر میزان سطح صدا از طریق دسیتار صوتی برای شما امکان‌پذیر شده است.

دستیار بیکسبی در تلویزیون سامسونگ BU8000

سخن آخر

سامسونگ سری تلویزیون های کریستالی خود را در سال 2022 با ویژگی های برجسته معرفی کرد تا بتواند محصولاتی مطابق با سلیقه عزیزان به بازار عرضه کند. تلویزیون سامسونگ BU8000 یکی از محصولات شیک و کاربردی این شرکت است که بدون شک مورد پسند بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. ظاهر مدرن و همه کاره این تلویزیون نشان دهنده سبک طراحی جدیدی است که بر اساس متدهای روز ارائه شده است. کیفیت تصویر عالی آن باعث شده است که هر نوع محتوایی را با وضوح 4K تماشا کنید و شاهد محتوای بی نقص باشید.

Crystal Processor 4K همچنین کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و تصاویر را به شیوه ای زنده و پیشرفته در معرض دید قرار می دهد. پشتیبانی از سیستم عامل تایزن و دستیار صوتی بیکسبی نیز جذابیت این محصول را افزایش داده است. در واقع این محصول منحصر به فرد بهترین گزینه برای کاربران عادی در عین تماشای محتوای با کیفیت عالی و دسترسی به امکانات هوشمند عالی خواهد بود. بدون شک قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000 بسیار مناسب است و با هر بودجه ای می تواند انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ BU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ BU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG