وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

قیمت سیستم صوتی سونی V83

سیستم صوتی سونی V83 محصولی از برند سونی است که قادر خواهد بود صدایی خیره کننده را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از این محصول می توانید در هر کجا که هستید با آهنگ های مورد علاقه خود برقصید و آواز بخوانید. این سیستم صوتی پیشرفته و حرفه ای سونی با چهار توییتر و دو تقویت کننده میان رده و JET BASS BOOSTER صدایی زنده و قدرتمند، واضح و شفاف تولید می کند و مهمانی های شما را لذت بخش و هیجان انگیز می کند.

شیک سونی V83D از وجود افکت های دی جی بهره می برد و به شما این امکان را می دهد که تنظیمات دلخواه را بر روی آهنگ پخش اعمال کرده و آن را به روشی که می خواهید پخش کنید. حالت TAIKO در سیستم صوتی سونی V83D به شما این امکان را می دهد که از پنل به عنوان درام استفاده کنید و ریتم های مختلف را پخش کنید. برنامه Fiestable یک ویژگی سرگرم کننده است که به شما امکان کنترل کامل بر روی سیستم صوتی خود را می دهد. همچنین می توانید پخش موسیقی و نور را کنترل کنید.

سیستم صوتی سونی مدل V83D

با عملکرد کارائوکه، می توانید ستاره پاپ درونی خود را کشف کنید و از آواز خواندن لذت ببرید. همچنین می توانید این سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنید تا به عنوان یک بلندگوی خارجی تلویزیون عمل کند و سطح صدای آن را افزایش دهد. وجود موتور پردازش صدا DSEE در این سیستم صدا را با تمام جزئیات در اختیار شما قرار می دهد.

ساخته شده برای مهمانی های شما

طراحی سیستم صوتی سونی مدل V83D

سونی یکی از تولیدکنندگان سیستم های صوتی است که مهارت خاصی در انجام آن دارد و همواره این سری از محصولات را با طراحی خاص و پایدار و با فناوری های پیشرفته و متنوع تولید می کند که باعث می شود علاوه بر لذت بردن از قدرت صدای بالا از لحظات لذت ببرید.

سیستم صوتی سونی V83 یکی از محصولات پیشرفته و عالی این محصول می باشد که مجهز به پنل ضد آب است که باعث می شود نگران ریختن آب روی سیستم صوتی نباشید. این محصول دارای دکمه ای به نام Party Lock می باشد که با فشردن آن سایر دکمه ها به مدت 30 ثانیه غیرفعال می شوند و به راحتی می توانید سیستم صوتی را تمیز کنید. هر زمان که می‌خواهید شیک سونی V83D را جابه‌جا کنید، فقط دسته حمل راحت را بگیرید و آن را به عقب کج کنید، سپس آن را به هر کجا که می‌خواهید ببرید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید.

بدنه بیرونی سیستم صوتی MHC-V83D از پلاستیک مرغوب ساخته شده است که باعث دوام دستگاه می شود. اگر به سیستم صوتی دقت کرده باشید، علاوه بر یک بلندگوی بزرگ در وسط، وجود چهار توییتر در قسمت بالا، میان رده در قسمت میانی، جت BASS BOOSTER در قسمت پایین مشاهده می شود . صدای قدرتمند و هیجان انگیز با چراغ های LED نیز می توانید جشنی از نور را در محافل خود ایجاد کنید و هیجان آنها را افزایش دهید.

بخشی از صداها باشید با سیستم صوتی SONY V83D

صدایی رسا و باکیفیت در شیک سونی V83D

از دیرباز ایرانیان علاقه خاصی به جشن و پایکوبی داشته اند و همین امر باعث شده تا بتوانند آهنگ های پرقدرت را دریافت کنند و از آن لذت ببرند، بنابراین به محصولی مانند سیستم صوتی با صدای باکیفیت نیاز دارند. و تاثیر قوی Release. سیستم های صوتی سونی معمولا می توانند رضایت کامل شما را جلب کنند، زیرا علاوه بر صدای قدرتمند، از وجود ویژگی هایی نیز بهره می برند که صدا را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. سیستم صوتی سونی V83 ساخت سونی است و برخی از ویژگی های صوتی آن عبارتند از:

وجود فناوری CLEARAUDIO+ منجر به تمیز کردن خودکار صدا و پخش روان و شفاف و همچنین جداسازی آنها به گونه ای می شود که به کیفیت آنها آسیبی وارد نشود.

فناوری DOLBY DIGITAL نیز در این سیستم صوتی سونی دیده می شود. با استفاده از این فناوری می توانید صداهای جامع و توسعه یافته را ببینید و صداها را به شکلی غنی با تمام جزئیات ریز و دقیق دریافت کنید تا از صداهای کاملا واقعی و طبیعی لذت ببرید.

فناوری MEGA BASS نیز از جمله ویژگی های سیستم صوتی 2020 سونی V83D است که مهمانی های شما را تکان می دهد.این قابلیت بیس بالا و عمیقی را در اختیار شما قرار می دهد و شما را غرق در صداها می کند.

توسط موتور DSEE جزئیات به موسیقی بازگردانده می‌شود

مانند تلویزیون هایی که از موتور پردازش تصویر استفاده می کنند، برخی از سیستم های صوتی نیز از موتور پردازش صدا استفاده می کنند که به آنها کمک می کند صدایی با کیفیت بالا را به کاربران ارائه دهند. این موتور نقش اصلی و اساسی در پخش صدا دارد زیرا در این سری از محصولات هنگام انتقال صدای دیجیتال فشرده می شود و همین نیز باعث می‌شود تا برخی از جزئیات آن از بین برود به صورت تمام و کمال در اختیار کاربران قرار نگیرد و این زیاد جالب توجه نیست.

از آنجایی که هدف از خرید سیستم صوتی بازتولید صداهایی با قدرت و وضوح بالا می باشد و جزییات صداها نیز شنیده می شود، بنابراین اگر قادر به ارائه کامل و بی نقص صدا نباشد، می توان گفت که کیفیت و کارایی دستگاه کاهش می یابد. اما سونی برای جلوگیری از این اتفاق، شیک سونی V83D را به موتور تقویت صدا دیجیتال مجهز کرد. مخفف این عبارت برابر با DSEE است که جزئیات صدا را حفظ کرده و آنها را بازیابی می کند، بنابراین می توانید صدایی کامل، واضح و با کیفیت بالا را از سیستم صوتی دریافت کنید.

این موتور حتی صداها را تقویت می کند تا صداهای بلند و طنین انداز در فضا جاری شود، بنابراین حتی صداهای فرکانس پایین نیز با قدرت و کیفیت بالا از طریق سیستم صوتی V83D منتشر می شود. در نتیجه، جزئیات صوتی در حین انتقال حفظ خواهد شد.

انفجار صوتی توسط اسپیکرهای سیستم صوتی V83D

اسپیکرهای سیستم صوتی سونی V83D

یکی از قسمت های فوق العاده سیستم صوتی سونی V83 اسپیکرهای قدرتمند نصب شده بر روی آن است. با استفاده از این بلندگوها می توانید صدای انفجاری را در دایره های خود ایجاد کنید و صداهای واضح و دقیقی را در گوشه و کنار سالن دریافت کنید. وجود این بلندگوها باعث افزایش کیفیت و کارایی سیستم می شود و صداهای شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد. با ما همراه باشید تا این مجموعه را به شما معرفی کنیم. این سری از اسپیکرها عبارتند از:

اگر دقت کنید، چهار توییتر در بالای سیستم وجود دارد که نقش مهمی در صدای پرفشار دارند. این قسمت از سیستم صوتی 1850 وات سونی V83D صداها را با فشار زیاد به سمت بالا می راند که باعث پخش شدن صدا در سطح وسیعی می شود تا در هر جای سالن که هستید صدایی واضح و دقیق بشنوید و از آن لذت ببرید. .

High-efficiency Midrange نیز در پایین توییترها قرار گرفته است که با وجود آن صداها با فرکانس های مناسب پخش می شوند و سطح فشار آنها نیز به شکلی عالی تنظیم می شود.به این ترتیب می توانید صداها را با وضوح بالا بشنوید. وضوح در هر موقعیتی، صرف نظر از اینکه می رقصید یا آواز می خوانید. تمام جزئیات را دریافت کنید.

با JET BASS BOOSTER جعبه صدای این محصول کامل شده است زیرا این قسمت صداها را با بم و بیس و ضربه قوی منتقل می کند تا بتوانید در صداهای غنی غرق شوید.

جشن نور و روشنایی با فناوری PARTY LIGHT

این روزها امکانات بی شماری به سیستم های صوتی اضافه شده است که هرکدام کارایی خود را به گونه ای متفاوت نشان می دهند. وجود این ویژگی ها مهمانی های شما را بیش از گذشته خاص کرده و بر جذابیت آن می افزاید. سیستم صوتی که تا دیروز فقط صدای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می داد، اکنون به جایی رسیده است که مهمانی های شما را روشن می کند و به شما امکان می دهد جشنی از نور و روشنایی در محافل خود ایجاد کنید. همه سیستم های صوتی این قابلیت را ندارند و این امر گاهی در سیستم های پیشرفته و مدرن دیده می شود.

سونی از جمله برندهایی است که این قابلیت جالب را روی سیستم های صوتی خود نصب کرده است. سیستم صوتی سونی V83 که یکی از محصولات پیشرفته سونی است از عملکرد PARTY LIGHT بهره می برد. این سیستم صوتی نورپردازی پیچیده جشن ها و مهمانی ها را روشن می کند. از طریق این فناوری می توانید نورپردازی 360 درجه ایجاد کنید و رنگ هایی مانند سبز، آبی تیره، آبی روشن و ... ایجاد و ساطع کنید که باعث می شود محیطی شبیه به کلوپ شبانه برای مهمانی های خود ترتیب دهید.

این فناوری فضایی فراموش نشدنی را برای شما ایجاد می کند و با همگام سازی نورها با ریتم آهنگ و ضرب آهنگ آن باعث می شود که جریان بیت آهنگ را بهتر درک کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. این ویژگی دور شما را خاص می کند.

استعداد خوانندگی خود را کشف کنید

سیستم های صوتی در طول سال ها راه طولانی را پیموده اند و این روزها می توانید با آنها سرگرم شوید. یکی از وظایف اصلی سیستم صوتی Sony V83D انتشار صدایی قدرتمند است، اما سازندگان این سری از محصولات عملکرد دیگری مانند کارائوکه را به محصولات خود اضافه کرده اند تا کاربران بتوانند از سیستم صوتی خود لذت بیشتری ببرند و اوقات خوشی را با او سپری کنند. می توانند خوانندگی را تجربه کنند و ستاره پاپ خود را راه اندازی کنند و گاهی اوقات استعدادهای شما را شکوفا می کند.

این شرکت در ساخت سیستم صوتی سونی V83 نیز از این ویژگی استفاده کرده است. قدمت کارائوکه به سال 1971 برمی گردد که اولین بار توسط یک نوازنده ژاپنی اختراع شد و در این سال ها به تمام نقاط جهان گسترش یافت و امروزه به یک فناوری محبوب در بین مردم تبدیل شده است. برای استفاده از این ویژگی لازم نیست یک خواننده با تجربه باشید، اما حتی آماتورها نیز می توانند از آن استفاده کنند.

با فعال کردن این فناوری، صدای خواننده قطع می‌شود و فقط آهنگ پخش می‌شود، به این ترتیب می‌توانید از طریق میکروفون شروع به خواندن آهنگ کنید و تجربه خوانندگی را داشته باشید. تکنولوژی کارائوکه به آهنگ خاصی محدود نمی شود و شما می توانید هر سبکی را که می خواهید اجرا کنید، حتی می توانید با دوستان خود مسابقه خوانندگی ترتیب دهید و اوقات شاد و مفرحی را در کنار هم سپری کنید.

اتصال سریع و بی نقص از طریق فناوری های بی سیم در شیک سونی V83D

اتصالات موجود در سیستم صوتی V83D

"سیستم صوتی سونی V83" از فناوری‌هایی بهره می‌برد که اتصال بی‌سیم سریع و بی‌نقص را تضمین می‌کند، که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های دیگر را به سیستم صوتی متصل کرده و لیست پخش صوتی خود را از طریق آن پخش کنید. آنها را با کیفیت بالا دریافت کنید. فناوری هایی که باعث ایجاد ارتباط بی سیم در این محصول می شوند عبارتند از:

فناوری بلوتوث یکی از ویژگی های فنی شیک سونی V83D است که قابلیت اتصال بی سیم را دارد. این ویژگی به ظاهر دو دهه پیش برمی گردد و تاکنون به قابلیت های آن اضافه شده است. بلوتوث یک فناوری پرکاربرد است که این روزها به هر وسیله ای که نگاه کنید از وجود آن بهره می برد. جفت کردن بلوتوث سیستم صوتی با بلوتوث تلفن یا رایانه و تبلت ، یک اتصال برقرار می کند تا بتوانید یک لیست پخش در اختیار داشته باشید. این فناوری به شما امکان می دهد سه گوشی هوشمند را به سیستم صوتی متصل کنید.

سرعت انتقال فایل در فناوری LDAC سه برابر بلوتوث است. این فناوری بدون کاهش کیفیت فایل ها را با کیفیت بالا منتقل می کند. فناوری NFC که مخفف عبارت Near Field Communication است، راه دیگری برای اتصال بسیار سریع و عالی است. می توانید دو دستگاه حاوی این فناوری را کنار هم قرار دهید و با ایجاد یک تماس کوچک بین آنها، ارتباطی ایجاد کنید.

سایر ویژگی های سیستم صوتی سونی V83

Music Center در سیستم صوتی سونی V83

از دیگر ویژگی های موجود در سیستم صوتی Sony MHC-V83D می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم صوتی 2.1 کاناله سونی V83D مجهز به Music Center می باشد. با نصب این قابلیت بر روی گوشی خود قادر به کنترل پخش آهنگ ها و سایر تنظیمات سیستم صوتی از جمله پخش چراغ ها خواهید بود.

پخش کننده خانگی سونی V83D از چهار افکت مختلف DJ از جمله Flanger برای ایجاد غرش هواپیما مانند، WAH فرکانس صداها را تقویت و کاهش می دهد، Isolator یک باند فرکانسی خاص ایجاد می کند و PAN صدایی زیبا و روان را به شما می دهد.

TAIKO یک حالت بازی موجود در این سیستم صوتی است که به شما این امکان را می دهد تا کنترل پنل را به درام تبدیل کنید و اجراهای مختلفی مانند bongo، djembe، surdo و TAIKO ژاپنی درام را اجرا کنید و لحظات خوش و شادی را در کنار دوستان داشته باشید.

باند سونی V83 دارای یک پورت HDMI (ARC) است که به شما امکان می دهد آن را به تلویزیون متصل کنید، بنابراین می توانید از آن به عنوان یک بلندگوی خارجی استفاده کنید و فیلم، درام و ورزش را با صدای بالا تماشا کنید.

شیک سونی V83D از داشتن پورت USB نیز بهره می برد تا بتوانید فلش مموری را به سیستم صوتی متصل کرده و آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید.

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه از داشتن سی دی و دی وی دی پلیر بهره می برد و بدین ترتیب امکان پخش دیسک های نوری را خواهید داشت.

خلاصه مطالب...

این شرکت با معرفی شیک سونی V83D به بازار سروصدا به پا کرد. این محصول علاوه بر فناوری های پیشرفته از وجود بلندگوهایی بهره می برد که صدای انفجاری را در شما ایجاد می کند و مهمانی های شما را از صدایی قدرتمند و روح نواز بهره مند می کند.. همچنین می‌توانید جشن نور و رقص را در پارتی‌های خود با پا کنید و لحظات جذاب و مهیجی را به وجود آورید. سیستم صوتی V43D یکی دیگر از محصولات سونی است که تقریباً به ویژگی های مشابه سیستم صوتی سونی V83 مجهز شده است، اما فاقد پنل ضد آب و خروجی صدای کمتر است.

سایت منبع : SONY

قیمت ساندبار سونی S350

ساندبار سونی S350 یک سیستم صوتی عالی و قدرتمند از برند سونی است. سیستم‌های ویدیویی اگرچه صدای عالی دارند، اما ممکن است مورد قبول افراد علاقه‌مند به تجربه صدای فراگیر و سینمایی قرار نگیرند، بنابراین ساندبارها و سیستم‌های صوتی برای افزایش صدای تلویزیون شما طراحی و ارائه می‌شوند. ساندبارهای برند سونی تنوع بالایی دارند و این برند همواره طراحی و کیفیت را در این نوع دستگاه ها به نهایت رسانده است. داشتن یک ساندبار یا سیستم صوتی قدرتمند به شما این امکان را می دهد که محتوای ویدیویی خود را با صدای بلند و فراگیر مشاهده کنید تا خود را در آن غرق کنید.

ساندبار HT-S350 برند سونی با توان 320 وات خود صدایی رسا و شفاف در محیط منتشر می کند و صدای محتوا را به صورت فراگیر و سینمایی به مخاطب می رساند. این ساندبار از اتصالات سیمی و بی سیم بهره می برد و در نتیجه قابلیت اتصال به تلویزیون را نیز دارد. ساندبار سونی HT-S350 می تواند به راحتی با سیستم ویدیویی شما از طریق بلوتوث همگام شود، بنابراین می توانید صدای عمیق با باس قوی برای گوش دادن بدون اتصال کابل داشته باشید.

ساندبار 320 وات سونی مدل HT-S350

طراحی خاص و زیبای ساندبارهای سونی همیشه یکی از اولین مواردی است که خریداران را به خرید ترغیب می کند و طراحی جمع و جور و قابلیت نصب روی دیوار این ساندبار همان چیزی است که از طراحی کارآمد و زیبا انتظار دارید.

سونی و طراحی همیشه خاص

طراحی ساندبار S350

ساندبار یکی از مواردی است که همیشه در کنار سیستم تصویری شما قرار می گیرد و مکمل دکور و سایر لوازم خانگی خانه شماست، بنابراین طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ساندبار سونی S350 مانند اکثر مدل های ساندبار این برند دارای نوار یا ساندبار صوتی و ساب ووفر است و ساندبار و ساب ووفر در کنار هم صدایی عمیق و غوطه ور ایجاد می کنند که تجربه سینما را برای شما به ارمغان می آورد. ساب ووفر یک اسپیکر بزرگ است، سوراخی که در آن قدرت باس دستگاه ایجاد می شود و علاوه بر این نوار صوتی خطی نیز تاثیری در افزایش و تقویت صدا دارد.

ساندبار HT-S350 با سایز کوچک و طراحی شیک خود جلوه زیبایی به تلویزیون شما خواهد داد و قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد و می توانید از آن برای صرفه جویی در فضای منزل استفاده کنید. این طراحی مدرن و مینیمالیستی برای هر دکور و فضایی مناسب است و زیبایی خانه شما را تکمیل خواهد کرد. ساندبار سونی S350 از بهترین مواد ساخته شده است و به همین دلیل دوام و استحکام بسیار خوبی دارد. در پشت ساندبار پورت های اتصال تعبیه شده است و به راحتی می توان تلویزیون خود را به ساندبار متصل کرد. با قرار دادن این سیستم صوتی زیبا، علاوه بر لذت بردن از محتوای صوتی خود، دکوراسیون منزل خود را کامل کنید.

فیلم نقد و بررسی کامل ساندبار سونی S350

 

کیفیت صدا در ساندبار سونی HT-S350

کیفیت صدای محتوای خود را به سطح جدیدی ببرید و از آن برای لذت بردن از برنامه مورد علاقه خود استفاده کنید. قدرت صدای بالای ساندبار سونی و 320 وات صدایی فراگیر ایجاد می کند که همه افراد در محیط قادر به شنیدن آن خواهند بود. ساندبار سونی 2.1 کاناله صدا را منتشر می کند و اطمینان حاصل می کند که لذت تماشا چندین برابر افزایش می یابد. صدای باس و قوس تولید شده توسط ساب ووفر بزرگ دستگاه، صحنه های اکشن و جذاب در محتوا را ملموس می کند و حضور خود را در فضا احساس می کند.

با قدرت بالا گوش دهید و در فیلم، سریال و موسیقی مورد علاقه خود غرق شوید. با این حال، فناوری‌هایی مانند Dolby Digital، Dolby Dual mono کمک می‌کنند تا محتوای صوتی سینمایی‌تر شود و شما به راحتی در آن غوطه‌ور شوید. صدای تلویزیون شما به کمک ساندبار S350 چند برابر می شود و لذت تماشای مسابقه و برنامه ورزشی با این سیستم صوتی بی نظیر است.

تکنولوژی منحصر به فرد S-Force PRO

فناوری منحصر بفرد S-Force PRO سیستم صوتی سونی s350

صدای فراگیر مجازی یا S-Force PRO صدای فراگیر سینما را شبیه سازی می کند و بنابراین بدون نیاز به بلندگوهای عقب تنها از طریق صدای محیط، این فناوری صدای فراگیر ایجاد می کند که به شما این حس را می دهد که در نتیجه شما به راحتی می توانید خود را در وضوح صدا و تصویر غرق کنید. ساندبار سونی S350 از این فناوری برای تبدیل هر فضای دلخواه به سینما و پخش صدای بلند و جامع در سراسر محیط استفاده می کند. این ویژگی به شما کمک می کند تا در برنامه مورد علاقه خود غرق شوید و گذر زمان را احساس نکنید.

ساب ووفر قدرت برتر ساندبار سونی s350

ساب ووفر قوی با باس غنی ساندبار ht-s350

همانطور که گفته شد یک ساندبار از دو قسمت ساندبار و ساب ووفر تشکیل شده است که به کمک این دو صدای کاملی تولید می شود که شما را در محتوا غرق می کند. ساندبار HT-S350 با ابعاد مناسب خود را می توان در کنار تلویزیون قرار داد و با وجود بلندگوی 6.30 اینچی با قدرت صدای 6.16 گالن، باس غنی و قدرتمندی ایجاد می کند. این بیس قوی صدا را قوی تر می کند و شما را در صحنه های اکشن و محتوای هیجان انگیز مجذوب خود می کند. ساندبار Soundbar S350 یک سیستم صوتی همه کاره است که برای بهبود کیفیت صدا از هر نظر طراحی شده است تا صدا در محیط فراگیرتر و بلندتر باشد.

اتصالات گسترده بی‌سیم و باسیم

اتصالات گسترده بی‌سیم و با سیم در ساندبار سونی s350

اتصالات گسترده در ساندبار سونی S350 به شما این امکان را می دهد که به راحتی تلویزیون را به ساندبار سونی متصل کنید و در نتیجه صدای محتوای خود را بهبود ببخشید. سیستم صوتی سونی S350 می تواند از طریق کابل HDMI ARC به تلویزیون متصل شود و صدا و سایر محتواها را از تلویزیون به سیستم منتقل کند. این یکی از اتصالات کابل ساندبار است و همچنین اگر تلویزیون شما با HDMI سازگار نیست، می توانید تلویزیون را از طریق درگاه نوری به سیستم صوتی متصل کنید.

ساندبار HT-S350 از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند و می تواند به صورت بی سیم به اکثر تلویزیون ها متصل شود. اتصال از طریق بلوتوث یکی از راه های کاربردی در انواع تلویزیون و سیستم های صوتی است که نیازی به کابل ندارد و در نتیجه از هرج و مرج و اضافه بار کابل های اتصال جلوگیری می کند. اتصالات بی سیم همیشه راحت ترین راه برای برقراری ارتباط و تبادل بین دو دستگاه است و ساندبار 320 وات سونی S350 نیز به صورت بی سیم از طریق بلوتوث با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار می کند.

موسیقی مورد علاقه خود را از طریق بلوتوث به "ساندبار سونی S350" پخش کنید و فضایی هیجان انگیز یا آرامش بخش را در خانه خود ایجاد کنید. این اتصالات کارآمد باعث افزایش کارایی دستگاه می شود و امکان پخش هر محتوای صوتی مورد نظر خود را از طریق این ساندبار سونی امکان پذیر می کند.

و در نهایت…

وجود سیستم صوتی یا ساندبار در منزل شما تماشای برنامه ها و مطالب را لذت بخش تر از همیشه می کند و پیشنهاد ما به شما خرید ساندبار HT-S350 از شرکت سونی است. سونی توانسته خود را در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری ثابت کند و در بین رقبای خود حرف های زیادی برای گفتن دارد و این بار با ساخت و تحویل این سیستم صوتی حال و هوای سینما را به خانه شما خواهد آورد. قدرت 320 وات و وجود یک ساب ووفر با بیس غنی صدایی فراگیر و یالا ایجاد می کند که همه افراد حاضر در فضا می توانند به راحتی از آن بهره ببرند و خود را در محتوای صوتی غرق کنند. ساندبار سونی S350 از فناوری S-Force PRO پشتیبانی می کند.

اتصالات بی سیم و سیمی به شما این امکان را می دهد که تلویزیون خود را به طور گسترده در هر حالتی به S350 Soundbar متصل کنید و علاوه بر تلویزیون از طریق بلوتوث، محتوای صوتی را نیز به آن منتقل کنید.

طراحی کارآمد و خاص ساندبار 2.1 کاناله سونی S350 به شما این امکان را می دهد که آن را در منزل خود در کنار سیستم ویدئو قرار دهید تا به دکوراسیون داخلی خانه زیبایی بیافزایید. و علاوه بر اینکه در کنار تلویزیون قرار می گیرد و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد می توان آن را به دیوار آویزان کرد. ساندبار سونی S350 یک محصول همه کاره است که خرید آن به خانه شما رونق جدیدی می بخشد. اتصال این ساندبار عالی به تلویزیون سونی می تواند ترکیبی از فناوری صوتی و تصویری فوق العاده باشد.

سایت منبع : SONY

قیمت سینما خانگی سونی E4100

سینما خانگی سونی E4100 برای کسانی است که می خواهند صدا و تصاویر با کیفیت بالا تولید کنند. این سیستم صوتی 5.1 کاناله صدایی با کیفیت بالا و صدایی فراگیر تولید می کند. قدرت صدای این سینمای خانگی 1000 وات است که بسیار خوب است و صدایی شفاف و قدرتمند را به تمام قسمت های سالن شما خواهد رساند. سینما خانگی E4100 با طراحی خوش ساخت و عالی دارای 4 بلندگوی ایستاده و بلندگوی مرکزی، ساب ووفر و پخش کننده سه بعدی بلوری از دیگر اجزای این محصول می باشد. اسپیکرهای روی زمین در دو اندازه تولید می شوند و بلندگوهای عقب و جلو از طراحی متفاوتی بهره می برند. پخش کننده BLU-RAY 3D قابلیت پخش دیسک های بلوری، دی وی دی و سی دی را دارد و این کار را به بهترین نحو انجام می دهد.

فناوری TRILUMINOS COLOR این محصول امکان ایجاد تصاویر با رنگ های مختلف را فراهم می کند و همچنین صحنه های تولید شده زنده و واقعی به نظر می رسند. قابلیت BD-Live سیستم صوتی سونی E4100 یکی از قابلیت هایی است که امکان تماشای فیلم های مختلف در اینترنت و همچنین آپدیت برنامه ها را به شما می دهد. صدای این سینمای خانگی پرقدرت است و همچنین از فناوری های مشاهده صدای با کیفیت بالا استفاده کرده است.

فناوری‌های Dolby، از جمله DOLBY® DIGITAL PLUS، در سینما خانگی Sony E4100 استفاده می‌شوند. این فناوری‌ها صدایی غنی تولید می‌کنند و سپس آن را بین 5.1 کانال موجود توزیع می‌کنند و امکان پخش همه جانبه را فراهم می‌کنند. پخش صدا در اطراف شما باعث می شود احساس کنید در میان صداها و صحنه های در حال پخش هستید.

مشخصات و قیمت سینما خانگی سونی BDV-E4100

همچنین در این مدل از فناوری های DTS برای رمزگشایی کامل صدای دیجیتال و شنیدن صدای غنی از سینما خانگی سونی E4100 استفاده شده است. عملکرد DIGITAL MUSIC ENHANCER در این محصول وضوح صدا را افزایش می دهد تا صدا به وضوح و دقیق به گوش شما برسد. این ویژگی قابلیت تعمیر و ارتقای صداهای بی کیفیت را نیز فراهم خواهد کرد.

حالت های مختلف صدای این سینما خانگی 1000 وات سونی E4100 به شما این امکان را می دهد که بالاترین کیفیت صدا را تنظیم و تولید کنید. شما می توانید سیستم سینمای خانگی سونی E4100 را در دسته محصولات هوشمند قرار دهید و با استفاده از امکانات رفاهی موجود، سرگرمی های متنوعی را برای خود فراهم کنید. این سینمای خانگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

می توانید خواسته های خود را از طریق مرورگر اینترنتی موجود جستجو کنید و آنها را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید. قابلیت اشتراک گذاری بی سیم WI-FI® BUILT IN در این سیستم سینمای خانگی به شما امکان می دهد پخش کننده های مختلف را به هم متصل کنید تا محدوده بصری و صوتی وسیع تری داشته باشید.

شما می توانید سینما خانگی 5.1 کاناله سونی E4100 را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. اشتراک گذاری بی سیم از طریق NFC و بلوتوث نیز در دسترس است. با وجود این امکانات پیشرفته و امکانات جدید، انتخاب سینما خانگی E4100 برای شما بسیار مناسب بوده و رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

طراحی سینمای خانگی Sony E4100

طراحی سینما خانگی سونی E4100

بازتولید صدا در سینمای خانگی تا حد زیادی به طراحی استفاده شده در این محصول بستگی دارد. سینما خانگی سونی E4100 با طراحی خاصی تولید شده است تا تجربه شنیداری متفاوتی را به شما ارائه دهد. این سینمای خانگی به دو بلندگوی کوچک جلو و دو بلندگوی بزرگ در عقب مجهز شده است. این اسپیکرها طراحی متفاوتی دارند و می توانید آنها را در مکان های مناسب قرار دهید تا صدا را به صورت سه بعدی و همه جهته بازتولید کنید. یک بلندگوی مرکزی نیز به همراه این محصول برای پخش صدای بلند و کامل ارائه شده است. ساب ووفر همراه با سینما خانگی سونی BDV-E4100 می تواند باس قدرتمندی تولید و عرضه کند.

یکی از دیگر قطعات موجود در کنار این سینمای خانگی پخش کننده BLU-RAY است که با طراحی شیک و متفاوت تولید شده و زیبایی و کارایی بالایی را برای این محصول به ارمغان می آورد. تمامی قطعات به رنگ مشکی تولید می شوند تا به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ شوند. طراحی با گوشه های تیز محصولی مجلل و جذاب ایجاد کرده است. طراحی کوارتز در این محصولات لبه های شیشه ای رنگی جذابی را ایجاد کرده است که به صورت سنگ های کریستالی ظاهر می شوند.

پایه های گرد در کنار بلندگوهای عقب به شما این امکان را می دهد که آنها را با قدرت زیادی روی خود نگه دارید و نگران افتادن یا آسیب دیدن آنها نباشید. سینما خانگی E4100 با 5 بلندگو و یک ساب ووفر یک سیستم صوتی 5.1 کاناله خواهد بود که با طراحی زیبای خود طراحی شیک و جذابی به خانه شما خواهد داد.

صدای قدرتمند با وضوح بالا

شور و هیجان واقعی را در مهمانی‌های خود احساس کنید!

پخش صدا یکی از قابلیت هایی است که "سینما خانگی سونی E4100" به آن مجهز شده است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا صدایی قدرتمند با وضوح بالا بشنوید. این سینمای خانگی دارای سیستم صوتی 5.1 کاناله برای تولید صدا می باشد. این به خودی خود باعث می شود که صدا به شکلی همه جانبه و فراگیر پخش شود، اگرچه برای ایجاد چنین صدایی به فناوری هایی نیز نیاز است. سینما خانگی سونی E4100 دارای قدرت صدای 1000 وات است و آن صدای قدرتمند را ارائه خواهد کرد. فناوری DTS این مدل قابلیت بازتولید صدای دیجیتال را فراهم می کند. این فناوری با آنالیز صدای دیجیتال آن را به صورت کامل و دقیق تولید می کند، با گوش دادن به صدای غنی به طور کامل حس صدا و صحنه ها را دریافت خواهید کرد.

فناوری‌های DOLBY DIGITAL و DOLBY® DIGITAL PLUS در این سینمای خانگی برای ارائه صدایی فراگیر و دقیق در دسترس هستند. فناوری DOLBY® TRUE HD قادر به خروجی صدای 18 مگابیت در ثانیه برای اطمینان از صدای دقیق و کامل است. این فناوری قابلیت پخش صدا تا 16 کانال را دارد که در نتیجه صدای 5.1 کاناله را به صورت عالی تولید و پخش می کند. البته فناوری‌های DTS و Dolby با تنوع بیشتری در مدل E4100 قرار گرفته‌اند تا امکان بازتولید صدای با وضوح بالا و صدای قابل تشخیص را فراهم کنند. این سینمای خانگی دارای حالت‌های صوتی خودکار، فوتبال، فیلم، موسیقی و شب است و به این ترتیب می‌توان صدای بهینه را با حداکثر وضوح بازتولید کرد.

فناوری DIGITAL MUSIC ENHANCER این مدل توانایی تقویت صدا را فراهم می کند تا صدا را با وضوح بالا حتی در صورت پایین بودن کیفیت شنیده شود. فناوری S-MASTER یکی از عملکردهایی است که به شما این امکان را می دهد تا صدا را با کوچکترین جزئیات بشنوید و اجازه نمی دهد فرکانس های صوتی در هنگام تولید و پخش صدا مخفی شوند. این فناوری صدای قدرتمند و غنی را به گوش شما می رساند. با وجود این فناوری های صوتی، شنیدن صدایی واضح، قدرتمند، همه جانبه و فراگیر دور از انتظار نخواهد بود.

پخش کننده سه بعدی BLU-RAY با سینمای خانگی E4100

پخش کننده BLU-RAY 3D با سینما خانگی E4100

به لطف بازتولید صدا با قدرت بهینه و کیفیت عالی، بازتولید صداها و تصاویر مختلف در سینمای خانگی یک ضرورت خواهد بود. پخش کننده سه بعدی BLU-RAY سینما خانگی E4100 به شما امکان بازتولید تصاویر و موسیقی را با کیفیت و تنوع بسیار بالا می دهد. این پخش کننده قدرتمند قابلیت پخش تصاویر دو بعدی و سه بعدی را دارد و این کار را به صورت عالی و با کیفیت بالا انجام خواهد داد.

کیفیت تصویر ارائه شده توسط این مدل FULL HD بوده و صحنه ها را با جزئیات کامل نمایش خواهد داد. این پخش کننده می تواند دیسک های BLU-RAY، DVD و CD را پخش کند و این کار را به خوبی انجام می دهد. پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پخش انواع موسیقی و ویدئو را در این پخش کننده بلوری فراهم می کند.

عملکرد BD-LIVE این محصول امکان دسترسی به انواع ویدئوها را فراهم می کند تا بتوانید آنها را با کیفیت بالا تماشا کنید و از صدای پخش آن راضی باشید. فناوری TRILUMINOS COLOR این پخش کننده قابلیت ایجاد رنگ های بسیار متنوع را فراهم می کند و همین امر باعث می شود صحنه های ایجاد شده با رنگ واقعی خود زنده و طبیعی به نظر برسند. به لطف پورت هایی که بر روی پخش کننده بلوری در کنار سینما خانگی سونی E4100 قرار می گیرد، می توانید پخش کننده ها و حافظه های خارجی را به آن متصل کنید تا صحنه های مختلفی برای پخش داشته باشید.

با این پخش کننده امکان تماشای فیلم های سه بعدی نیز وجود دارد. البته برای این کار لازم است که تلویزیون از این عملکرد پشتیبانی کند. بدون شک تماشای تصاویر سه بعدی در حین گوش دادن به صدای فراگیر حس متفاوتی به شما دست می دهد.

ویژگی های پیشرفته سینمای خانگی سونی E4100

سیستم صوتی سونی E4100

سینما خانگی سونی E4100 مجهز به ویژگی هایی است که در بسیاری از مدل ها موجود نیست. این سینمای خانگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، می توانید از طریق کابل و پورت LAN به اینترنت متصل شوید و یا می توانید از طریق وای فای وصل شوید. مرورگر وب این سینمای خانگی به شما این امکان را می دهد که رسانه های صوتی، تصویری را تماشا کرده و در مواقع نیاز از آنها استفاده کنید. عملکرد SIDE VIEW به شما امکان می دهد از تلفن همراه خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید. سیستم صوتی E4100 این قابلیت را برای گوشی های موبایل اندروید، اکسیس و آی او اس فراهم می کند و به شما امکان کنترل و کارکرد راحت و از راه دور را می دهد.

قابلیت WI-FI® BUILT IN اشتراک بی سیم را در این مدل فراهم می کند. از طریق این عملکرد می توانید چندین دستگاه را به طور همزمان به سینما خانگی E4100 متصل کرده و از کیفیت انتقال عالی لذت ببرید. فناوری NFC نیز یکی از امکانات موجود این سینمای خانگی است. در این عملکرد پس از اتصال فیزیکی آنی تلفن همراه و سینمای خانگی، اشتراک گذاری بی سیم پرسرعت ارائه می شود. همانطور که می دانید برای ایجاد اتصالات بی سیم، هم مبدا و هم مقصد باید از قابلیت های موجود بهره ببرند.

اما ممکن است دستگاهی داشته باشید که از این ویژگی های جدید پشتیبانی نمی کند، در این صورت قابلیت بلوتوث در دسترس است که می توانید از آن برای اتصال استفاده کنید. این ویژگی در اکثر دستگاه های دیجیتال موجود پشتیبانی می شود. با این گزینه ها می توانید با سینما خانگی E4100 اتصالات مختلفی برقرار کنید و از سرگرمی های مختلف لذت ببرید.

اتصالات و پورت‌های موجود بر روی سینما خانگی سونی

علاوه بر این گزینه های بی سیم برای اتصال پیشرفته، پورت هایی نیز در سیستم صوتی Sony E4100 وجود دارد که امکان اتصال از طریق کابل را فراهم می کند. این سینمای خانگی از نوع سیمی بوده و برای اتصال قطعات باید از سیم استفاده کرد. خروجی HDMI این مدل امکان اتصال پخش کننده ها را فراهم خواهد کرد، این پورت یکی از بهترین پورت های ارتباطی است که صدا و تصویر را به صورت همزمان و با کیفیت عالی منتقل می کند و همچنین امکان انتقال صحنه های سه بعدی بر روی صفحه نمایش نیز وجود دارد. پورت USB امکان اتصال تلفن همراه و دستگاه های ذخیره سازی خارجی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال را فراهم می کند.

ورودی صدای دیجیتال (OPTICAL) سینما خانگی E4100 صدا را با بهترین کیفیت منتقل می کند. ورودی صوتی دیجیتال، پورت هدفون و پورت ETHERNET از دیگر پورت های موجود در این مدل هستند. این درگاه های ارتباطی قابلیت اتصال انواع پخش کننده های صوتی و تصویری را فراهم خواهند کرد و کیفیت عالی را در حین اتصال ارائه خواهند کرد.

جمع بندی

سینما خانگی سونی E4100 یکی از بهترین مدل های موجود است که ویژگی های مختلف آن عملکرد عالی را تضمین می کند. استفاده از پخش کننده بلوری این محصول امکان پخش تصاویر سه بعدی را فراهم می کند. تماشای صحنه های سه بعدی همراه با بازتولید صدا به صورت همه جانبه و سه بعدی به شما این حس را می دهد که در قلب صحنه ها هستید. این سینمای خانگی با قدرت صدای بالا و صدای شفاف رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت. تمامی امکانات موجود این مدل به شما این امکان را می دهد که شاهد عملکرد بالای آن باشید.

سایت منبع : SONY

قیمت ساندبار سونی S40R

ساندبار سونی S40R یکی از جدیدترین مدل های ساندبار سونی است. برند سونی توانست در تولید سیستم های صوتی و تصویری خود را به خوبی نشان دهد و با افتخار از میدان رقابت با رقبای خود سربلند بیرون بیایید. ساندبارهای برند سونی خریداران زیادی دارند و به دلیل کارایی و طراحی عالی بهترین محصول برای تکمیل سیستم ویدئویی خانگی شما محسوب می شوند. علاوه بر قابلیت های گسترده ای که برای بازتولید واضح و گویا صدا در نظر گرفته شده است، طراحی از دیگر مواردی است که طرفداران و خریداران برند سونی در سیستم صوتی سونی S40R به آن توجه می کنند. توان 600 وات و صدای فراگیر 5.1 کاناله، صدا و محتوای صوتی فضا را پوشش خواهد داد.

ساندبار 600 وات سونی مدل HT-S40R

هر چیزی که در ساندبار سونی S40R صوتی تعبیه شده است برای ایجاد صدایی شفاف، رسا و فراگیر طراحی شده است و یکی از چیزهایی که صدای فراگیر و همه جانبه ایجاد می کند، فناوری Dolby® Digital است. به علاوه اسپیکرهای عقب کاملا با این فناوری سازگاری دارند و صدا را با بهترین کیفیت و به صورت جامع در محیط منتشر خواهند کرد. سیستم ویدیویی و تلفن خود را از طریق اتصال بلوتوث به نوار صوتی متصل کنید و از آن برای پخش محتوای صوتی خود با بالاترین کیفیت استفاده کنید. علاوه بر اتصال بلوتوث، دارای پورت های مختلفی برای اتصال تلویزیون به نوار صدا می باشد. ساندبار 600 وات سونی S40R یکی از کامل ترین ساندبارهای سونی است، بنابراین خرید آن می تواند خانه شما را کامل کند.

سونی و همیشه طراحی متفاوت

طراحی ساندبار 600 وات سونی مدل HT-S40R

بدون شک طراحی ساندبار سونی S40R مخصوص افراد خاصی است که علاوه بر عملکرد دستگاه خود به ظاهر دستگاه خود نیز اهمیت می دهند. این سیستم صوتی از 5 قسمت ساب ووفر، ساندبار یا ساندبار خطی، دو بلندگو و یک تقویت کننده طراحی تمامی این اقلام با بهترین متریال ساخته شده است و ظاهری مینیمال و مدرن دارد که متناسب با هر خانه و فضای داخلی است. این دو اسپیکر به دلیل ابعاد مناسب به راحتی در منزل شما قرار می گیرند و به همراه ساب ووفر کاملاً بی سیم هستند و به همین دلیل قرار دادن آنها بسیار آسان است. آمپلی فایر برای تنظیم دستگاه تعبیه شده است.

می توانید آن را روی میز در دسترس خود قرار دهید، علاوه بر قرار دادن آن روی میز، می توان نوار صوتی را به دیوار نیز متصل کرد تا فضای بیشتری در اختیار شما قرار دهد. در پشت آمپلی فایر پورت های اتصال وجود دارد و می توانید تلویزیون خود را از طریق آنها به نوار صوتی متصل کنید. علاوه بر این، برای راحتی شما، سیستم صوتی سونی S40R به یک کنترل از راه دور راحت مجهز شده است. چهار طرف خانه خود را با این سیستم صوتی کارآمد احاطه کنید تا صدایی فراگیر که خانه شما را احاطه کرده است. هر آنچه از طراحی کاربردی و کارآمد و همچنین طراحی زیبا و مدرن انتظار دارید در ساندبار HT-S40R گنجانده شده است.

اتصال دو طرفه آمپلی فایر

آمپلی فایر و دو عدد بلندگوی اضافه

آمپلی فایر در سیستم صوتی سونی S40R به عنوان تنظیم کننده دستگاه عمل می کند و به این ترتیب می توانید به دلخواه تغییراتی در سیستم صوتی ایجاد کنید. ابعاد این آمپلی فایر امکان قرار دادن آن در مکان های مختلف را فراهم می کند، می توانید آن را روی میز کنار خود قرار دهید و یا این دستگاه را به دیوار متصل کنید تا از افتادن یا ایجاد فضای بیشتر جلوگیری کنید  و این اتصال دوطرفه از موارد طراحی بسیار منحصر بفرد است.

صدایی فراگیر و همه جانبه سیستم صوتی سونی S40R

صدایی فراگیر و همه جانبه ساندبار سونی S40R

ساندبار سونی S40R بهترین تجربه صوتی را با این ساندبار تضمین می کند. قدرت صدای 600 وات و 5.1 کاناله صدایی شفاف و رسا را ​​در کل اتاق پخش می کند و پوشش این سیستم صوتی به لطف بلندگوهای اضافی و ساب ووفر قدرتمند مثال زدنی است. این قدرت خروجی بالای محتوای صوتی باعث می شود از صدای محتوا لذت بیشتری ببرید و علاوه بر آن تجربه سینمایی فوق العاده ای با فناوری دالبی دیجیتال داشته باشید. این صدای با کیفیت بالا و همه جانبه به ویدیو و محتوای شما جان می بخشد.

به کمک تمامی این فناوری ها تجربه صدایی استثنایی خواهید داشت که حاصل ترکیب ساندبار، ساب ووفر و بلندگوهای اضافی است و قدرت صدای 600 وات این ترکیب را کامل می کند تا بتوانید به راحتی غوطه ور شوید. خود را در محتوا و صدای فراگیر خود قرار دهید. که در هنگام پخش موسیقی نیز جزییات عمیقی از نت‌ها را پخش خواهد کرد. این فناوری‌ها و ویژگی‌ها در طراحی و کاربرد به شما کمک می‌کنند تا سیستم صوتی و تصویری خود را متصل کنید تا فضای سینما را به خانه خود بیافزایید.

اتصال بیسیم

سیستم صوتی سونی S40R با طراحی جمع و جور خود شما را از هرج و مرج نجات می دهد، هیچ اتصال صوتی بین بلندگوهای اضافی و ساب ووفر و نوار صوتی وجود ندارد و تقویت کننده بی سیم وظیفه تامین انرژی بلندگوها را بر عهده دارد. همچنین یک اتصال مشترک بین ساب ووفر و ساندبار وجود دارد، بنابراین فاصله بین قسمت‌های مختلف سیستم بدون سیم و کابل است و خانه‌ای مرتب‌تر از همیشه به شما می‌دهد. وجود اتصال بلوتوث بین تلویزیون و ساندبار سونی نیز از دیگر مواردی است که باعث عدم اتصال سیمی بین دستگاه ها می شود.

موسیقی مورد علاقه خود را با ساندبار سونی HT-S40R پخش کنید.

اتصال بلوتوث و USB

"ساندبار سونی S40R" نه تنها وسیله ای برای پخش محتوای تلویزیونی و ویدئویی شماست، بلکه به شما این امکان را می دهد که گوشی موبایل خود را از طریق بلوتوث به دستگاه متصل کرده و از آن برای پخش آهنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید. کیفیت و وضوح بالای صدا به شما این امکان را می دهد که در حین غذا خوردن از آهنگی آرام لذت ببرید یا با صدای بلند و بیس این سیستم صوتی قدرتمند مهمانی خود را لذت بخش تر از همیشه کنید. علاوه بر بلوتوث، می توانید از پورت USB استفاده کنید و لیست مورد علاقه خود را تنظیم کنید و به دستگاه متصل شوید و اجازه دهید سیستم صوتی با صدای قدرتمند خود فضا را در بر بگیرد.

اتصالات گسترده

اتصالات گسترده سیمی و بی سیم این دستگاه را به یک نوار صوتی بسیار کاربردی تبدیل کرده است و علاوه بر بلوتوث و USB می توانید از اتصالات زیادی که می توان از طریق کابل ایجاد کرد و صدای محتوای خود را بهبود بخشید، استفاده کرد. یکی از پرکاربردترین درگاه های ارتباطی پورت HDMI است که به شما امکان می دهد تلویزیون را از طریق کابل به سیستم صوتی 600 وات سونی S40R متصل کنید، علاوه بر این نوع پورت، ورودی نوری و ورودی آنالوگ برای اتصال و ایجاد ارتباط وجود دارد. بین سیستم ویدیویی و ساندبار S40R. در نتیجه این پیچیدگی و گستردگی تعاملات با دستگاه، می توان در هر صورت محتوای صوتی و صدا شما را ارتقا داده و محتوای مورد علاقه خود را با کیفیت صدای سینما مشاهده کرد.

تنظیم حالت برای صدایی بهتر در ساندبار سونی S40R

حالت‌های مختلف صدا در Sony HT-S40R

با توجه به حالت های مختلف صدا، تجربه یکنواخت و معمولی هنگام گوش دادن به محتوای صوتی برنامه های مورد نظر خود را ندارید و این فناوری موثر باعث می شود بهترین تجربه را داشته باشید و در محتوای صوتی غرق شوید. حالت های مختلفی مانند سینما، موسیقی و حتی شب که به صورت خودکار تنظیم خواهند شد، با توجه به شرایط شما صدایی بهینه و عالی ایجاد خواهند کرد. در حالت سینما، صدا و حرکات فیلم در اطراف شما می چرخد ​​و شما را به انتهای محتوا می برد.

حالت موسیقی هر نت و هر موج صوتی را به خوبی در دست شما قرار می دهد تا آن را همراهی کند و هنگام گوش دادن به اخبار و برنامه های گفتگو، سیستم صوتی سونی S40R شرایطی را ایجاد می کند که هر کلمه به خوبی شنیده شود و بتوانید آن را دنبال و تحلیل کنید. گفتگو را به بهترین شکل ممکن در شب با حالت شب، شنیدن ریزترین جزئیات حتی با صدای کم امکان پذیر است و خلوص و وضوح صدا مثال زدنی است. این حالت های مختلف صدا به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را به بهترین شکل بشنوید.

و در نهایت…

هر خانه ای به یک تقویت کننده صدا نیاز دارد تا سیستم تصویری مانند تلویزیون را تکمیل کند و صدایی جذاب و غوطه ور با وضوح و بیان کامل ایجاد کند. پیشنهاد امروز ما ساندبار Sony S40R است که بهترین صدا را با محتوا در اختیار شما قرار می دهد و با پوشش عالی خود محیط را احاطه می کند. فناوری های ویژه و کارآمد به اضافه طراحی چند پارچه، کارایی دستگاه را چند برابر می کند و علاوه بر این، با وجود اتصالات گسترده، تمامی محتوای صوتی شما را بهینه می کند و دارای حالت های مختلف صوتی است که سطح جدیدی از بازتولید صدا را برای شما ایجاد می کند. قیمت ساندبار سونی S40R به دلیل کارایی و کاربرد بالا و طراحی خاص بسیار مقرون به صرفه است و خرید آن می تواند بهترین گزینه برای تکمیل تلویزیون سونی و منزل شما باشد.

سایت منبع : SONY

قیمت اسپیکر سونی XP500

اسپیکر سونی XP500 یکی از کاربردی ترین سیستم های صوتی برند سونی است. این اسپیکر اندازه بسیار خوبی دارد و یکی از دلایل محبوبیت آن صدای عالی آن است. بلندگوهای X-Balanced در اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 برای داشتن وضوح مناسب صدا استفاده شده است. سونی یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه های صوتی و تصویری در جهان است که به لطف کیفیت بالای محصولات خود به یکی از بهترین برندهای بازار جهانی تبدیل شده است. سونی با استفاده از تکنولوژی و امکانات عالی می تواند کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کند و همین امکانات بالا این برند را به یکی از محبوب ترین برندها در زمینه ساخت سیستم های صوتی تبدیل کرده است.

اسپیکر بی‌سیم سونی SRS-XP500

انواع فناوری های صوتی از جمله Clear Audio+ و DSEE در این اسپیکر بلوتوثی برای افزایش وضوح صدا پشتیبانی می شود. اسپیکر سونی XP500 به دلیل عدم استفاده از کابل، مدل شارژی است و با یک بار شارژ عملکرد بسیار بالایی را برای مدت طولانی به شما ارائه می دهد. بدنه ضد آب اسپیکر SRS-XP500 به شما امکان استفاده از آن را در فضاهای باز می دهد. ارتباط با انواع دستگاه های خارجی از طریق بلوتوث و درگاه های ارتباطی انجام می شود، بنابراین می توانید به راحتی هر دستگاهی را به اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 متصل کرده و از صدای رسا و باکیفیت آن لذت ببرید. قابلیت شارژ سریع امکان شارژ دستگاه را تنها در 10 دقیقه می دهد.

طراحی اسپیکر بلوتوثی XP500

طراحی اسپیکر بلوتوثی XP500

اسپیکر سونی XP500 دارای پیکربندی واحد است و عدم وجود قطعات اضافی یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است. سونی در ساختار بدنه از رنگ مشکی استفاده کرده و با طراحی جمع و جور خود امکان قرار گرفتن در هر محیطی را فراهم می کند. ابعاد کلی سیستم صوتی SRS-XP500 275x572x295 میلی متر است و ابعاد آن بسیار کوچک و مناسب برای سیستم صوتی خواهد بود. این اسپیکر 11.2 کیلوگرم وزن دارد و با وزن مناسبی که دارد قادر خواهید بود آن را به خوبی جابجا کنید. یک دسته بر روی بدنه طراحی شده است تا حمل و نقل دستگاه را برای شما آسان تر کند.

در نگاه اول، اسپیکر 120 وات سونی SRS-XP500 دارای دو بخش نوردهی در بالا و پایین اسپیکر است. این بخش ها برای رقص نور بر روی بلندگوی بلوتوثی سونی ساخته شده اند و با رقص نور فوق العاده ای که ایجاد می کنند، روح تازه ای به مهمانی های شما می بخشد. این رقص نور با توجه به بم صداهای پخش شده تغییر می کند و جلوه خاصی به محیط می دهد. اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 به گونه ای طراحی شده است که بتوانید آن را به صورت عمودی و افقی در محیط خود قرار دهید. قسمت بالایی اسپیکر بی سیم سونی XP500 با یک صفحه کنترل برای سیستم صوتی پوشانده شده است. پورت های دسترسی بلندگوهای صوتی به سایر دستگاه های خارجی در پشت بدنه تعبیه شده اند تا دسترسی گسترده و کاربردی را برای شما فراهم کنند.

طراحی و کاربرد پنل کنترل

پنل کنترلی SRS-XP500

هنگام خرید سیستم صوتی، راحتی کار با آن از اهمیت بالایی برخوردار است. سونی برای راحتی کاربر از یک پنل کنترل در بالای بدنه استفاده می کند. این پنل شامل عملکردهای اصلی قابل کنترل و تغییر در اسپیکر سونی XP500 می باشد. دکمه روشن/خاموش دستگاه در این قسمت قرار دارد و از دکمه کناری برای روشن و خاموش کردن بلوتوث استفاده می شود. برای مکث و پخش مجدد آهنگ می توانید از دکمه next استفاده کنید و دکمه های افزایش و کاهش صدا نیز در این قسمت قرار داده شده است.

دکمه فعال سازی MEGA BASS نیز در این کنترل پنل تعبیه شده است. در این قسمت شکافی وجود دارد که می توانید گوشی متصل به سیستم را در آن قرار دهید. بهترین ویژگی کنترل پنل سیستم صوتی ضد آب بودن آن است. این پنل دارای استاندارد ضد آب IPX4 است که به معنای مقاومت مناسب آن در برابر آب است. به همین دلیل است که هنگام استفاده از اسپیکر بی سیم در خارج از منزل نیازی به نگرانی بابت باران نخواهید داشت. پنل ضد آب یکی از مواردی است که بر قیمت اسپیکر 2 کاناله سونی SRS-XP500 تاثیر گذاشته است.

فیلم نقد و بررسی کامل اسپیکر سونی XP500

 

کیفیت و وضوح صدای گوش‌نواز

سونی یکی از برندهایی است که به استفاده از اسپیکرهای قدرتمند و باکیفیت در تلویزیون های خود معروف است. این برند در سیستم صوتی بی سیم از بلندگوهای X-Balanced استفاده می کند که از بهترین اسپیکرهای مورد استفاده در انواع سیستم های صوتی می باشند. در واقع مزیت اصلی وضوح بالا را می توان استفاده از این نوع بلندگوها دانست. سونی در حرکتی با نوآوری روزافزون موفق شد شکل اسپیکرهای خود را از شکل گرد به دیافراگم مربعی با مساحت بزرگتر تغییر دهد. این حرکت وضوح صدای بازتولید شده توسط بلندگوهای موجود در محیط را بسیار افزایش داد.

بلندگوهای استفاده شده در "اسپیکر سونی XP500" با توییترهای قدرتمند ترکیب شده اند تا صداهای بلند را با کیفیت واقعی به شنوندگان ارائه دهند. تغییر شکل اسپیکرها باعث کاهش اعوجاج صدا و افزایش شفافیت شده است، بنابراین می توانید کیفیت دلخواه را از سیستم صوتی سونی حتی در بلندترین حالت گوش دادن به دست آورید. به طور کلی، این سیستم صوتی 2.2 کاناله از 2 توییتر و 2 ووفر تشکیل شده است تا صداهای واضح را به بهترین شکل در محیط بازتولید کند. مهم نیست در کجای اتاق می نشینید، بلندگوی بی سیم سونی صدایی شفاف و با کیفیت بالا ارائه می کند.

شارژ کردن اسپیکر بی‌سیم SRS-XP500

شارژ کردن اسپیکر بی‌سیم SRS-XP500

همانطور که از نام اسپیکر ایستاده سونی XP500 مشخص است، برای استفاده نیازی به کابل برق ندارد و به صورت بی سیم کار می کند. برای استفاده از این سیستم صوتی باید آن را شارژ کنید، با هر بار شارژ می توانید به مدت 20 ساعت به صورت مداوم و مکرر از اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 استفاده کنید. این اجرا زمانی است که رقص نور خاموش است، صدا روی 16 تنظیم شده و MEGA BASS فعال است. در کل عملکرد سیستم صوتی بسیار ایده آل است و با هر بار شارژ می توانید از آن در چندین مهمانی استفاده کنید.

باتری اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 مجهز به عملکرد Battery care است که حداکثر محافظت را از باتری برای تضمین طول عمر طولانی فراهم می کند. این ویژگی از ورود انرژی اضافی به باتری در هنگام اتمام فرآیند شارژ جلوگیری می کند و دوام و طول عمر باتری را افزایش می دهد تا باتری دستگاه برای مدت طولانی تری در شرایط ایده آل بماند. یکی از ویژگی های بسیار جالب اسپیکر قابل حمل سونی XP500 قابلیت شارژ سریع آن است. برای مواقعی که نیاز به سیستم صوتی سونی XP500 عجله دارید می توانید از این ویژگی استفاده کنید. شارژ سریع 10 دقیقه طول می کشد و 80 دقیقه کار می کند. یعنی با ۱۰ دقیقه شارژ کردن این دستگاه می توانید به مدت ۸۰ دقیقه به طور مداوم از آن استفاده کنید.

سرگرمی جذاب کارائوکه در اسپیکر سونی XP500

سرگرمی کارائوکه در سیستم صوتی

کارائوکه یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که مردم سراسر جهان به آن علاقه دارند. به طور کلی، سرگرمی کارائوکه شامل آواز خواندن در کنار آهنگ های مختلف است و اکثر مردم از آن به عنوان مسابقه و بازی برای قرارهای خود استفاده می کنند. برخی از سیستم های صوتی جدید قابلیت پشتیبانی از این سرگرمی را دارند. اسپیکر سونی XP500 یکی از انواع سیستم های صوتی است که از این قابلیت جذاب پشتیبانی می کند. 2 ورودی میکروفون در پشت دستگاه تعبیه شده است که می توانید میکروفون خود را به سیستم صوتی متصل کرده و همراه با آهنگی که از سیستم صوتی در حال پخش است بخوانید.

یکی از ورودی های میکروفون نیز قابلیت اتصال گیتار را دارد و شما قادر خواهید بود گیتار خود را همزمان با میکروفون به اسپیکر متصل کرده و همراه با آهنگ پخش کنید. با پشتیبانی کارائوکه، همیشه در جلسات خود شور و هیجان را احساس خواهید کرد و از گذراندن اوقات خوش با دوستان خود لذت خواهید برد.

به مرکز موسیقی در SRS-XP500 متصل شوید

می توانید برنامه Music Center را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید و از طریق بلوتوث بین سیستم صوتی و برنامه ارتباط برقرار کنید. این برنامه به شما امکان دسترسی به تنظیمات سیستم صوتی را می دهد و به قسمت های اصلی این اسپیکر بی سیم دسترسی خواهید داشت. یکی از ویژگی های اصلی که مرکز موسیقی ارائه می دهد، دسترسی به لیست پخش است، بنابراین می توانید لیست کاملی از آهنگ هایی که از اسپیکر بلوتوثی سونی XP500 پخش می شوند ایجاد کنید.

سایر ویژگی های اسپیکر بی سیم سونی XP500

سیستم صوتی XP500

  • * فناوری بلوتوث در بلندگوی بی سیم سونی پشتیبانی می شود. این ویژگی اتصال سریع و بدون درز را با انواع دستگاه های خارجی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند را امکان پذیر می کند. از طریق بلوتوث می توانید بدون نیاز به کابل ارتباط سریعی بین سیستم صوتی و سایر دستگاه ها برقرار کنید.

 

  • * بلندگوی سونی XP500 از ورودی USB برای اتصال از طریق کابل USB و فلش مموری پشتیبانی می کند. یک مینی جک استریو راه دیگری برای برقراری ارتباط در این اسپیکر است و دو ورودی میکروفون نیز برای استفاده در بازی کارائوکه تعبیه شده است. همچنین می توانید گیتار خود را از طریق یکی از این ورودی های میکروفون به سیستم متصل کنید.

 

  • * Party Connect یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی اسپیکر سونی XP500 است. با این قابلیت می توانید ارتباط قدرتمندی بین این اسپیکر و سایر سیستم های صوتی برقرار کنید تا به کیفیت و وضوح صدای بالاتری دست پیدا کنید.

سایت منبع : SONY