وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

وبلاگ دوزین کالا | WWW.DOZINKALA.COM

دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

تلویزیون سونی 55X90K با قابلیت اسمارت

سونی یک برند مشهور ارائه دهنده هوشمندترین محصولات صوتی و تصویری جهان است که امسال با معرفی جدیدترین نوع تلویزیون خود رقابت شدیدی را بین سایر برندها ایجاد کرد. تلویزیون های هوشمند سونی 4K بهترین تصاویر را با وضوح کامل و جزئیات دقیق ارائه می دهند. تجربه صوتی و تصویری بی نظیری که این تلویزیون های ال ای دی در اختیار شما قرار می دهند بی نظیر است. تلویزیون سونی 55X90K از سری تلویزیون های BRAVIA سونی است که با تکنولوژی جدید و کیفیت تصویر بالا و سایر امکانات عالی می تواند انتخابی عالی برای خانه شما باشد.

یکی از بارزترین ویژگی های تلویزیون های سونی صفحه نمایش بزرگ آن است که به وضوح تصاویر را در قاب نازکی که توسط این برند طراحی شده به شما نشان می دهد. صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون به شما کمک می کند تا برنامه مورد علاقه خود را در بهترین شرایط تماشا کنید. وجود Cognitive Processor XR پیشرفته بودن این تلویزیون را ثابت می کند که با کمک این فناوری حتی کوچکترین جزئیات رنگ و تصویر را از دست نخواهید داد و حتی در تاریک ترین و روشن ترین نقاط تصویر به وضوح کامل خواهید رسید. توانایی تصاویر و صداها کاملا هماهنگ هستند و شما تصاویر زنده را به خوبی تجربه خواهید کرد.

تلویزیون با کیفیت سونی 55X90K

تصویر واقعی با فناوری Cognitive Processor XR

سری تلویزیون های براویا که توسط سونی طراحی و به بازار عرضه شده اند از هوش شناختی XR استفاده می کنند، فناوری پردازشگر شناختی XR وضوح و وضوح تصویر را افزایش می دهد و شما تصویری کاملا واقعی با جزئیات زیبا و رنگ های ظریف خواهید دید. پردازنده XR صدا و تصویر را به سطح بالاتری می برد و با تجزیه و تحلیل دقیق محتوا، درست مانند مغز انسان عمل می کند و می داند که روی کدام قسمت از تصویر تمرکز کند. تلویزیون سونی 55X90K با این پردازنده به سطح بالاتری از کیفیت ارائه دست یافته است.

محتوا از این تلویزیون همانطور که می بیند و می شنود پخش می شود و با تجزیه و تحلیل تصاویر و جزئیات آن به درک عمق تصاویر و محتوا کمک می کند. وضوح 4K با پردازنده XR در کنار هم ترکیبی منحصر به فرد از وضوح و وضوح تصویر ایجاد می کند و با تمرکز بر کنتراست رنگ، هر چیزی که مغز شما در زندگی واقعی تجزیه و تحلیل می کند و چشمان شما را به صفحه نمایش LED شما می رساند.

نوردهی Full Array

تلویزیون سونی 55X90K دارای یک LED FULL ARRAY است و نوردهی کامل را بر روی صفحه نمایش شما ارائه می دهد. وجود مناطق وسیعی از پراکندگی نور بر روی صفحه نمایش از کنترل شناختی XR برای کنترل نور پس زمینه تصاویر و کنتراست رنگ های روشن و تیره استفاده می کند، وضوح تصویر را به حداکثر می رساند و محتوا را همانطور که چشم می بیند ارائه می دهد. این پردازنده هوشمند به شما کمک می کند تصاویر را با رنگ ها و جزئیات بیشتر و بهتر به صورت واقعی تر ببینید.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون سونی 55X90K

ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر

وجود فناوری Acoustic Multi-Audio در تلویزیون سونی 55X90K و بازتولید همه جانبه صدا از صفحه نمایش شما باعث می شود هر چیزی که می بینید به هر چیزی که می شنوید متصل شود و شما را در محتوای پخش غوطه ور کند. فناوری موقعیت یابی در سری جدید تلویزیون های سونی با توجه به ویژگی های محیطی صدا منتشر می کند و به کمک این قابلیت تصاویر و محتوای طبیعی و روشن بسیاری را بر روی صفحه نمایش خود خواهید دید.

از تماشای تصاویر فوق العاده واقعی لذت ببرید

این بار پردازنده هوشمند XR به شما کمک می کند تا تصاویر را با رنگ هایی ببینید که چشم به دیدن آنها عادت کرده است. سونی 55X90K از پردازنده XR و نوردهی LED Full Array و همچنین فناوری XR Triluminos Pro پشتیبانی می کند که به تلویزیون اجازه می دهد به بیش از یک میلیارد رنگ دسترسی داشته باشد و رنگ، سایه، روشنایی و ... تصاویر را ارائه دهد. وضوح نشان دهید. جزئیات همانطور که در دنیای واقعی هستند دیده می شوند و انعکاس تصاویر با بهترین جزئیات دنیای واقعی روی صفحه نمایش دیده می شود. اگر می خواهید تصاویر دقیق در نور روشن و تاریک داشته باشید، تلویزیون های سونی بهترین انتخاب هستند. از آنجایی که استفاده از هوش شناختی XR و تقویت کننده کنتراست در این محصول برای ایجاد تعادل در خروجی نور پس زمینه، کاهش نور در برخی نقاط و یا افزایش نور در نقاط دیگر باعث می شود تا تصاویر را به بهترین شکل مشاهده کنید. با کنترل دقیق نور در نور روشن یا تاریکی مطلق، تصویر جزئیات را به شما نشان می دهد و می توانید محتوای مورد علاقه خود را حتی در قسمت های تاریک تصویر مشاهده کنید.

تصاویر واضح و صاف

تلویزیون 4K سونی شما را تشویق به تماشای بیشتر و بیشتر می کند و تبدیل به تلویزیون مورد علاقه شما می شود و شما را در جزئیات رنگ ها و تصاویر غرق می کند. با استفاده از فناوری XR 4K Upscaling، قسمت های از دست رفته تصویر با استفاده از داده های قبلی بازیابی می شوند و وضوح تصویر به کیفیت 4K ارتقا یافته و به حداکثر می رسد. جزئیات تصویر از دست رفته با این فناوری کم استخراج و ارتقا می‌یابد تا بدون توجه به نوع محتوا، تصاویر با بالاترین جزئیات نمایش داده شود. این هوش کامل به شما لذت تماشا را می دهد. سونی برندی است که نیازهای تمامی مشتریان خود را برآورده می کند و این بار با پردازش هوشمند حرکت به کسانی که علاقه خاصی به تماشای تصاویر ورزشی و زنده دارند کمک می کند. این ویژگی به کمک هوش شناختی حرکات چندین شکل متوالی را آنالیز می کند تا جزئیات تصویر به نرمی و وضوح به دست شما برسد. صحنه های تار و سریع در محتوای شما واضح و کاملا روان خواهند بود و لذت غوطه ور شدن در تصاویر سریع با جزئیات کامل را خواهید داشت. برنامه تمرینی خود را با دقت تماشا کنید و آن را با دوستان خود تجزیه و تحلیل کنید.

صدای قدرتمند در تلویزیون سونی 55X90K

لذت تماشای بالا زمانی است که تصاویر و صداها را یکپارچه می بینید و می شنوید و صدای تلویزیون شما به حدی است که این حس را به شما القا می کند که در میانه برنامه مورد نظر خود هستید. این بار سونی با نصب اسپیکر در تمامی قسمت های صفحه نمایش، حجم و خلوص صدا را به نمایش گذاشت. Acoustic Multi-Audio یک فناوری است که دارای توییت های موقعیت یابی است و این ویژگی کمک می کند تا صداهای با فرکانس بالا از مکان مناسب روی صفحه پخش شود و دقیقاً با آنچه روی صفحه نمایش داده می شود مطابقت داشته باشد تا گوشه های شما در ارگاسم باشند. شنوایی می دهد. تکیه بر صدای فراگیر تلویزیون BRAVIA XR بی معنی نیست، زیرا با کمک این فناوری صدای بلندی را خواهید شنید که یادآور تماشای محتوا و فیلم در سینما است. صدای فراگیر و سه بعدی در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدا را از تمام نقاط به صورت بلند و واضح و همچنین متناسب با تصویر بشنوید. قدرت صدای تلویزیون 2022 سونی 55X90K به حدی است که دیگر نیازی به استفاده و خرید موسیقی متن برای بازتولید صدای بلند و سینمایی ندارید.

صدای قدرتمند در تلویزیون سونی 55X90K

تلویزیون سونی 55X90K بهبود صدا با ویژگی های منحصر به فرد 

گوش دادن به مکالمه در محتوای برنامه مورد نظر شما خوشایند خواهد بود و با کمک فناوری Voice Zoom 2 مکالمه بین افراد بدون افزایش صدای تلویزیون بهبود می یابد و می توانید حتی کوچکترین جزئیات را بشنوید و تحلیل کنید. توجه به صداهای دیگر حتی اگر شنیدن گفتار سخت باشد، این نوع تلویزیون سونی وضوح و وضوح صدا را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با کمک دیگر محصولات سونی، کیفیت صدا و تصویر این سری از تلویزیون ها از این هم فراتر خواهد رفت. استفاده از نوار صوتی سونی همزمان با تلویزیون 55 اینچ سونی 55X90K به شما کمک می کند صدای بلندتر و بهتری بشنوید و با بهبود تصویر فیلم، تجربه صدا را بهبود می بخشد. پشتیبانی از این محصول توسط Dolby Atmos فضایی را ایجاد می کند که در آن وضوح و جذب صدا در هماهنگی با حرکات محتوا است که تجربه تماشای فیلم و سریال را در خانه شما به ارمغان می آورد. تقویت صداها مطابق تصویر، وظیفه اصلی بلندگوها در کل صفحه نمایش محصول است و به ایجاد یک منظره بی نقص کمک می کند.

فناوری صوتی و تصویری BRAVIA CAM متناسب با فضای اتاق شما

اتصال سونی 55X90K به دوربین BRAVIA CAM یکی از جدیدترین فناوری های کاربردی در تلویزیون های سونی است که کارایی این محصول را بیش از پیش افزایش می دهد. با خرید یک دوربین براویا مجزا و اتصال آن به تلویزیون، می توانید تصاویر و صدایی متناسب با محیط خود دریافت کنید. با BRAVIA CAM، تلویزیون هوشمند شما تشخیص می‌دهد که نور محیط چیست و کجا نشسته‌اید تا صدا و ویدیو را تنظیم کند و تجربه تماشایی همه‌جانبه را به شما ارائه دهد. با استفاده از این فناوری، در هر کجای اتاق خود هستید، بهترین مکان برای تماشای برنامه مورد علاقه شما خواهد بود. BRAVIA CAM بهترین صدا و تصویر را تنظیم می کند و هر چیزی که می بینید و می شنوید متناسب با محیط شما بهینه شده است. آخرین فناوری و هوش را در تلویزیون 55 اینچ سونی X90K تجربه کنید، زمانی که با ترکیب BRAVIA CAM و هوش شناختی XR می توانید تماس تصویری برقرار کنید و از یادگیری و توسعه صدا و تصویر با کیفیت بالا لذت ببرید. این ویژگی ها تلویزیون 55 اینچی سونی را به گزینه ای عالی برای سرگرمی های روزمره شما تبدیل می کند.

فناوری صوتی و تصویری BRAVIA CAM متناسب با فضای اتاق شما

ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی 55X90K

با تلویزیون سونی خود به صورت دستی صحبت کنید و آن را فقط با صدا کنترل کنید. این ویژگی به شما کمک می کند با اتصال به Google TV به هزاران برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و فقط از Google بخواهید محتوای مورد نیاز خود را پخش کند. در هر کجای خانه که هستید، می توانید تلویزیون هوشمند خود را بدون مزاحمت کنترل کنید و برنامه یا موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. تلویزیون 55X90K برای خانواده مناسب است و با نمایش فیلم ها و نمایشگرهای جدید دسترسی به آن را آسان تر می کند. این تلویزیون دارای پروفایلی مناسب برای کودکان است که آنها را به تماشای محتوای مناسب سن راهنمایی می کند و از تماشای محتوای نامناسب کودکان جلوگیری می کند، پس با خیال راحت کودک خود را سرگرم کنید. حتی می توانید ساعت خواب فرزندتان را طوری تنظیم کنید که در آن زمان تلویزیون را خاموش کرده و محدودیت زمانی خود را برای آن تعیین کنید. با خرید تلویزیون و سایر محصولات سونی خانه های هوشمند داشته باشید و محصولات خانه هوشمند خود را فقط با صدای خود کنترل کنید. گوشی هوشمند خود را به تلویزیون سونی 55X90K متصل کنید و اوج تماشای بازی ها، عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش سونی تجربه کنید. این تلویزیون از سیستم عامل های اندروید و iOS پشتیبانی می کند و با کمک گوگل کست و اپل ایرپلی محتویات گوشی هوشمند شما را به تلویزیون شما منتقل می کند.

کنترل از راه دور جذاب برای تلویزیون سونی 55X90K

با کنترل از راه دور جدید سونی با مدل های قدیمی تر و کمتر پیشرفته خداحافظی کنید. ریموت کنترل تلویزیون سونی دارای طراحی زیبا و متناسب با منزل شما می باشد که کار با آن بسیار راحت و راحت است. با این ریموت کنترل علاوه بر تلویزیون می توانید تمامی محصولات هوشمند منزل خود را کنترل کرده و از ظاهر جذاب و عملکرد راحت آن لذت ببرید. با کنترل از راه دور ال ای دی سونی 55X90K می توانید به راحتی برنامه و محتوای مورد نظر را در چند ثانیه پخش کنید. این ریموت کنترل به راحتی تمیز می شود و با روکش پلی اورتان، سطح صاف، فاصله صحیح بین دکمه ها راحت تر خواهد بود. کنترل آلودگی یکی از مهمترین عوامل انتقال آلودگی به ماست، بنابراین باید همیشه تمیز نگه داشته شود. سطح کنترل خود را با یک حوله یا پد تمیز کنید و همیشه آن را تمیز نگه دارید.

کنترل از راه دور جذاب برای تلویزیون سونی 55X90K

طراحی منحصر به فرد و مناسب منزل شما

وجود یک تلویزیون زیبا در خانه همه بر جذابیت این دکوراسیون منزل می افزاید. "تلویزیون سونی 55X90K" با صفحه نمایش بزرگ و بدنه باریک بیشترین تاکید را بر روی تصاویر و جزئیات دارد و بسته به اندازه تلویزیون این مقیاس ظاهری تغییر می کند. این تلویزیون 55 اینچی است و با توجه به تمرکز سونی بر روی طراحی ساده و مینیمال، لبه‌های آن نازک‌تر و صفحه نمایش عریض‌تر شده و در نتیجه ظاهری جذاب به دست می‌آید. تماشای جامع و گسترده یکی از دستاوردهای ظاهر جذاب و راحت این تلویزیون است و بدون هیچ مزاحمتی در برنامه مورد علاقه خود محو خواهید شد. پایه دو طرفه قابل تنظیم این محصول با ظاهری زیبا جلوه ثابت خوبی به آن بخشیده و می توانید با تنظیم این پایه ها تلویزیون را در جای مناسب قرار دهید. تنظیم استاندارد پایه تلویزیون سونی 55X90K به شما امکان می دهد فاصله و زاویه مناسب را از میز پیدا کنید تا نوار صدا به خوبی در زیر آن قرار گیرد. قاب شیک و مجلل محصول به شما کمک می کند تا تنها بر روی تصویر تمرکز کرده و بدون حواس پرتی محتوا را مشاهده کنید. قاب ظریف پایه ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که در هر اتاق و دکوراسیونی قرار می گیرند و جلوه زیبایی به محیط شما می بخشند.

طراحی زیبای تلویزیون سونی

فیلم مورد علاقه خود را در نتفلیکس تماشا کنید

با تلویزیون های بسیار بسیار هوشمند BRAVIA XR، آنها تصاویر و محتوای صوتی و تصویری را بهبود می بخشند و به بالاترین سطح کیفیت می رسند تا با استفاده از محیط صوتی و تصویری مناسب، تجربه تماشای سینمایی را برای شما فراهم کنند. تلویزیون هوشمند سونی 55X90K از محتوای نتفلیکس پشتیبانی می کند و با پخش با کیفیت استودیو و فیلم برتری خود را ثابت کرده است. وجود این تلویزیون در منزل باعث ایجاد سرگرمی کامل می شود.

تلویزیونی دوستدار محیط زیست

برند سونی در طراحی و ساخت محصولات خود متعهد به تولید حداقل پلاستیک و ایجاد آلودگی است. قطعات پلاستیکی تلویزیون های سونی از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و فاقد مواد مضر است. علاوه بر این، با وجود فناوری کنترل نور پس زمینه منحصر به فرد BRAVIA CAM و حسگرهای نوری، علاوه بر ارائه کیفیت تصویر بالا، تولید انرژی را کاهش می دهند. محصول تلویزیون همه چیز است.

تلویزیون سونی دوست دار محیط زیست

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 55X90K را مشاهده نمایید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی 55X85K بروید. اما در صورتی که به تلویزیون بهتر و حرفه ای تری برای بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون سونی 55X95K گزینه مناسب تری است. همانطور که می توانید این تلویزیون به تازگی معرفی شده است و هنوز اطلاعات و مشخصات کامل آن منتشر نشده است. در صورت انتشار اطلاعات دقیق آن ما این صفحه را بروز رسانی می کنیم، بنابراین با ما همراه باشید.

سایت منبع : SONY

قیمت جدیدترین تلویزیون های 2022 سونی و سامسونگ و ال جی

آیا می دانید جدیدترین تلویزیون 2022 سامسونگ از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ اگر قصد خرید تلویزیون دارید می بایست مدل های جدید را بشناسید و بهترین ها را انتخاب کنید.

معرفی جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2022

کسانی که قصد خرید تلویزیون 2022 سامسونگ دارند، باید در ابتدا جدیدترین ها را بشناسند و ویژگی های هر یک را بدانند. خوشبختانه در سال 2022 تلویزیون ها با کیفیت بالایی عرضه شده اند که از نظر عملکردی شرایط مخصوصی دارند.
 

لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ 2022

از آنجایی که معمولاً افراد به دنبال بهترین تلویزیون هستند لیستی از بهترین تلویزیون 2022 سامسونگ را تهیه کرده ایم.
 

خرید تلویزیون 2022 سامسونگ

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2022 سامسونگ هستید اما نمی دانید کدام مدل بهتر است می توانید اطلاعات مربوط به هر مدل را مطالعه کنید. از سوی دیگر این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید مشاوره های لازم پیش از خرید تلویزیون را از مشاوران ما بخواهید. اینطور که مشخص است وضعیت خرید تلویزیون 2022 سامسونگ در سال جدید به نسبت گذشته بسیار بهبود داشته است. مدل های جدید با تکنولوژی های روز دنیا اجرا شده اند. این موضوع خرید را آسانتر می کند.

قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ

در مورد قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ دو نکته را باید مدنظر داشته باشید. نکته اول سطح نمایشگر تلویزیون است. هرچه تکنولوژی نمایشگر تلویزیون قوی تر باشد سیستم اجرایی بهتری خواهد داشت نکته مهم دیگر این است که این تلویزیون ها از نظر سبک و مدل بندی متنوع هستند، این تنوع سبب میشود که خرید آسانتر شود. در بهترین شرایط شما می توانید مدل های جدید را با قیمت کاملاً مناسب خریداری کنید. در خصوص جدیدترین قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ اینطور به نظر می رسد که سری های جدید کمی با افزایش قیمت همراه هستند. مثلاً قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ مدل BU9000 به نسبت مدل های سری 7 و 8 گرانتر است این موضوع به دلیلی امکانات بیشتر این محصول است. شما در خرید خود می توانید در ابتدا سطح نیاز و میزان بودجه را بسنجید و سپس انتخاب کنید. 
 

تلویزیون یکی از کالاهای اساسی است که وجودش در هر خانه ای الزامی است. یکی از برندهای معتبر تلویزیون در بازار های جهانی، برند ال جی است. ال جی در سال 2022 از سری جدید محصولات خود رونمایی کرده است. سری جدید تلویزیون 2022 ال جی با فناوری های جدید و کیفیت منحصر فردی به یکه تاز بازارهای جهانی تبدیل شده است. از این رو این مقاله به بررسی و معرفی انواع مدل های تلویزیون 2022 ال جی اختصاص یافته است.

تلویزیون 2022 ال جی

مدل های گوناگونی از تلویزیون 2022 ال جی به بازار عرضه شده است که همگی آنها مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی و عرضه شده اند. شرکت ال جی بیشترین تمرکز خود را بر به روز رسانی بخش های مختلف سری جدید تلویزیون های ال جی گذاشته است. به همین دلیل می توان در آنها شاهد ارتقا یافتن پنل تلویزیون های اولد، استفاده از نسل بالاتر پردازنده آلفا، استفاده از سیستم عامل بروزتر و در نتیجه افزایش کیفیت تلویزیون بود. به طور کلی قابلیت های جدید تلویزیون 2022 ال جی به شرح زیر است :
 

  •  ورژن جدید سیستم عامل WebOS :  این قابلیت منجر به کاهش لگ های سیستم و در نتیجه افزایش سرعت سیستم عامل شده است.
  •  پردازنده آلفا نسل جدید : این قابلیت موجب به روز رسانی هوش مصنوعی تلویزیون ها شده است. در واقع با این قابلیت، کیفیت صدا و تصاویر به طور همزمان افزایش یافته است.
  • پنل LG OLED Evo : استفاده از این پنل در تلویزیون 2022 ال جی منجر به افزایش کیفیت تصاویر شده است. در واقع با این قابلیت بیننده احساس می کند که تصاویر زنده و واقعی است.
  • سیستم عامل LG webOS 6.0 : ارتقای سیستم عامل در هر دوره موجب افزایش سرعت و کارایی آن می شود. به همین دلیل از سیستم عامل LG webOS 6.0  در تلویزیون 2022 ال جی استفاده شده است.
  • ریموت کنترل جادویی جدید ال جی : از مهمترین ویژگی های این کنترل ها طراحی ارگونومی آن است. همچنین در آن دکمه های بیشتری برای  دسترسی مستقیم به سرویس های استریمینگ تعریف شده است.
  • پنل EVo در تلویزیون های اولد : در تلویزیون های ال جی که از اولدها استفاده می شد، میزان روشنایی تصاویر بسیار پایین بود. از این رو در نسل جدید محصولات ال جی از Evo استفاده شده است. این قابلیت با افزایش نور تصاویر همراه است.
  • پردازنده Alpha 9 Gen 4 : این قابلیت در واقع نسخه ارتقا یافته تلویزیون های 2021 است. نسخه 2021 تنها قادر به بهبود ویژگی های تصاویر چهره بود. اما نسخه 2022 می تواند علاوه بر چهره کیفیت تمامی اجسام را ارتقا دهد. بنابراین این قابلیت موجب افزایش کیفیت صدا و تصاویر شده است.

    خرید تلویزیون ال جی 2022 با کیفیت تصویر 4K و 8K

    همانگونه که گفته شد ورژن های مختلفی از تلویزیون 2022 ال جی به بازار عرضه شده است. افزایش تنوع شرایط انتخاب را برای مشتریان مشکل کرده است. از طرف دیگر خریداران بسته به قیمت و کیفیت مورد نظر خود، در هنگام انتخاب تلویزیون اولویت های مختلفی را مد نظر قرار می دهند. اما  در این بین اصالت کالا و هزینه پایین از دغدغه مشترک همه ی خریداران است. در گذشته های نه چندان دور، افراد مجبور به خرید حضوری کالاهای مورد نظر خود بودند. این امر موجب محدود شدن حق انتخاب آنها شده بود. اما امروزه به واسطه فروش اینترنتی می توان به طیف وسیعی از محصولات با کیفیت دسترسی داشت.
      با توجه به مطالب گفته شده، در راستای تجربه یک خرید ارزان و با کیفیت، خرید از فروشگاه اینترنتی دوزین کالا توصیه می شود. این فروشگاه اینترنتی پایه های کاری خود را بر روی سه اصل ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا استوار کرده است. از این رو هر خریداری با طیف خاطر می تواند اقدام به خرید کند و از تجربه یک خرید باکیفیت و ارزان بهره مند شود.
     

    قیمت تلویزیون هوشمند 2022 ال جی

    در بازار فروش "تلویزیون 2022 ال جی" می توان شاهد قیمت های متفاوتی از محصولات مشابه بود. با توجه به نوسان قیمت دلار، قیمت این محصول نیز همچون سایر محصولات برقی در حال تغییر است. اما با خرید از فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می توان کالای با کیفیت را با نازلترین قیمت تهیه کرد.

    بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 

    افرادی که قصد خرید تلویزیون‌ های جدید سونی را دارند، لازم است با دقت و حوصله امکانات و ویژگی‌ های آن‌ ها را بررسی کنند. سپس متناسب با سلیقه و بودجه خود اقدام به تهیه تلویزیون 2022 سونی نمایند. زمانی‌ که بحث خرید تلویزیون مطرح می‌ شود، بی‌شک نام سونی به عنوان یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین برندها به میان می‌ آید.

    همان طور که همه ما اطلاع داریم، تلویزیون سونی برندی شاخص و بالارده به شمار می‌ آید. همواره یک سر و گردن از سایر برندها بالاتر بوده است. شرکت سونی هر ساله اقدام به رونمایی از مدل‌ های جدید و به‌ روز تلویزیون می‌ کند. مدل‌ های جدید غالبا دارای امکانات و کیفیت بالاتری در مقایسه با تلویزیون‌ های گذشته هستند. همچنین سونی هر ساله سیستم عامل و پردازنده‌ های تلویزیون‌ ها را ارتقا می‌ بخشد و از فناوری‌ های نوین در طراحی آن‌ ها بهره می برد. بنابراین در این مقاله ما را همراهی نمایید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.
     

    در این مبحث برای افرادی که مایل هستند تلویزیون‌ سونی را خریداری کنند، جزئیاتی را ذکر کرده‌ ایم. همچنین به نحوه خرید تلویزیون، معرفی جدیدترین و بهترین مدل‌های آن و در نهایت قیمت‌ های تلویزیون پرداخته‌ایم.

    تلویزیون 2022 سونی

    سونی در سال 2022 طبق روال هر ساله، اقدام به رونمایی از تعدادی تلویزیون مدل جدید به همراه امکانات بیشتر نموده است. شرکت سونی همواره در طراحی و تولید تلویزیون‌ های خود، پنل نمایشگر را از شرکت‌های دیگر تهیه می‌ کند. اما در عوض، در زمینه پردازش تصویر با سایر برندها به رقابت می‌ پردازد و اغلب موفق ظاهر می‌ شود.

    شرکت سونی در سال 2022 نیز همانند گذشته، تمرکز خود را بر ارتقای سیستم عامل، پردازنده‌ های تلویزیون و امکانات آن قرار داده است. تا آنجا که برای تلویزیون 2022 سونی پردازنده‌ XR که جدیدترین نوع پردازنده است، طراحی و به اجرا درآمده است.
     

    علاوه‌ بر این، دوربین براویا یا همان Bravia Cam نیز از دیگر امکانات جدید است. در همه تلویزیون‌های 2022 سونی می‌ توان آن را مشاهده کرد. این دوربین که همان وب‌ کم است. در واقع به عنوان یک هوش مصنوعی فعالیت می‌ کند که با موقعیت‌ یابی و تشخیص حرکات بیننده، کارایی تلویزیون را افزایش می‌ دهد.

    دوربین براویا که قادر به تنظیم صدا و تصویر و کیفیت آن‌ ها است، می‌ تواند به صورت هوشمند متوجه حضور افراد در اطراف خود شود. همچنین خرید این تلویزیون‌ ها برای افرادی که در منزل کودک دارند، گزینه مناسبی است. به دلیل اینکه اگر بیننده در فاصله ایمنی با تلویزیون قرار نگرفته باشد، سریعا هشدار می‌ دهد.

    تلویزیون‌های 2022 سونی که توسط شرکت سونی طراحی و تولید شده‌اند، دارای تنوع و امکانات زیادی هستند. تقویت قابلیت گیمینگ در آن‌ ها، وضوح تصویر بالا و همچنین طراحی ریموت‌ یاب برای تلویزیون‌ ها می‌ تواند آن را به نسخه‌ای متمایز و شاخص در بین تمام برندها تبدیل کند.

    خرید تلویزیون 2022 سونی

    افرادی که قصد خرید تلویزیون 2022 سونی را دارند، قطعا مطلع هستند که قیمت‌ های این برند در مقایسه با سایر برند های مشهور، نسبتا بالاتر است. دارا بودن قیمت‌ های بالا، به دلیل کیفیت و امکاناتی است که این برند به خریداران خود ارائه می‌کند. اما برای افرادی که به دنبال کیفیت تصویر فوق‌ العاده در کنار امکانات فراوان هستند، بیشتر هزینه کردن، ارزشش را دارد.

    تلویزیون‌ های سونی که دارای سایزهای متفاوتی هستند، از ظرافت و زیبایی فراوانی در طراحی بدنه برخوردارند. همچنین وضوح تصویر در آن‌ ها، موجب نمایش تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌ های زنده می‌ شود که چشم هر خریداری را خیره می‌کند.
     

    سیستم عامل اندروید که در تلویزیون سونی به کار رفته است، استفاده از آن را برای خریداران راحت‌تر نموده است. برای اینکه بتوانید قبل از خرید، ویژگیها و امکانات این تلویزیون‌ها را در خانه مورد بررسی قرار دهید و آن‌ ها را مقایسه کنید، لازم است از سایت‌ های فروشگاهی کمک بگیرید تا بتوانید اطلاعات کاملی به دست آورید.

    به منظور اینکه به تمام مدل‌ های تلویزیون 2022 سونی به همراه تمام ویژگی‌ها، امکانات و قیمت‌ های آن دسترسی داشته باشید، توصیه می‌ کنیم از فروشگاه ما دیدن کنید و با بررسی و مقایسه جدیدترین مدل‌ های تلویزیون و مشاوره گرفتن از کارشناسان ، اقدام به خرید از فروشگاه دوزین کالا نمایید.

    قیمت تلویزیون هوشمند 2022 سونی

    اگر بخواهیم قیمت "تلویزیون 2022 سونی" را بیان کنیم، متوجه خواهیم شد که تفاوت نسبتا آشکاری بین قیمت‌ های آن با دیگر برندها وجود دارد. این تفاوت قیمت از آنجا ناشی می‌شود که تلویزیون‌ های سونی در مقایسه با سایر برندها، دارای کیفیت بالا و امکانات فراوانی هستند که استفاده از آن را برای خریداران راحت‌تر می‌ کند.

    سونی که به عنوان غول تولید کننده تلویزیون در جهان شناخته می‌شود، به دلیل تولید تلویزیون‌های جدید با امکاناتی نظیر برخورداری از وضوح تصویر بالا و طراحی خارق‌العاده و زیبا، دارای قیمت‌ های رقابتی نیز است.

    برای آگاهی از قیمت‌ تلویزیون‌ های سال 2022 سونی می‌ توان از وب‌ سایت‌ های فروشگاهی اقدام کرد. به این معنا که در این وب‌ سایت‌ ها امکان مشاهده تمام ویژگی‌ها، امکانات و قیمت تلویزیون‌ ها فراهم است. خریداران می‌ توانند با بررسی و مقایسه مدل‌ های مختلف، یکی از بهترین مدل‌ های موجود را انتخاب کنند.
    یکی از وب‌سایت‌های معتبری که اقدام به ارائه اطلاعات درباره تلویزیون 2022 سونی می‌ نماید و با قیمت‌ های مناسبی آن را به خریداران عرضه می‌کند، https://dozinkalaa.com/  است. فروشگاه دوزین کالا که از کارشناسان خبره‌ ای برای مشاوره دادن به خریداران برخوردار است، اقدام به عرضه اجناس اصل و باکیفیت می‌ کند.
     

    جدیدترین و بهترین تلویزیون سونی 2022 

برای خرید جدیدترین تلویزیون 2022 سونی می‌ توان از طریق وب‌ سایت‌ های فروشگاهی اقدام به بررسی ویژگی‌ ها و امکانات آن نمود. در این مبحث به چندین مدل از جدیدترین تلویزیون‌های سونی تولید سال 2022 اشاره می‌کنیم و برخی از ویژگی‌ های آن‌ ها را ذکر می‌ نماییم.

خرید تلویزیون 2022 سامسونگ از بانه

آیا می دانید جدیدترین تلویزیون 2022 سامسونگ از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ اگر قصد خرید تلویزیون دارید می بایست مدل های جدید را بشناسید و بهترین ها را انتخاب کنید.

معرفی جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2022

کسانی که قصد خرید تلویزیون 2022 سامسونگ دارند، باید در ابتدا جدیدترین ها را بشناسند و ویژگی های هر یک را بدانند. خوشبختانه در سال 2022 تلویزیون ها با کیفیت بالایی عرضه شده اند که از نظر عملکردی شرایط مخصوصی دارند.

تلویزیون 2022 سامسونگ BU7000 با تکنولوژی کنتراست Mega Contrast

"تلویزیون 2022 سامسونگ" مدل BU7000 که از فناوری نمایشگر کریستالی ال ای دی پیروی کرده است یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید خریداری کنید. این دستگاه دارای کیفیت تصویر 4K است. رفرش ریت برای تلویزیون سامسونگ BU7000 60 هرتز ارزیابی شده است. این دستگاه توانسته از فرمت های HDR10+ , HLG پیروی نماید. به طور کلی فناوری Auto Motion Plus در این دستگاه اجرا شده است. توان صوتی برای آن نیز 20 وات است. فناوری Dolby Digital Plus در سری جدید سامسونگ 2022 دیده می شود. یکی از ویژگی های جالبی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است حالت Film Mode است. از تکنولوژی های مهمی که در این دستگاه دیده می شود حالت Film Mode است. شما می توانید این تلویزیون را در سایز های 50، 55، 65 و 75 اینچ خریداری کنید.

در خرید تلویزیون 2022 سامسونگ مدل BU7000 می توانید از مرورگر وب نیز استفاده کنید. این دستگاه دارای اتصال بی سیم بلوتوث و وای فای است. از سوی دیگر اشتراک صفحه برای آن نیز Tap View است. این دستگاه دارای یک درگاه یو اس بی بوده و درگاه HDMI برای آن در نظر گرفته شده است. همینطور منوی فارسی نیز برای آن اجرا شده است.

تلویزیون سامسونگ BU8000 با فناوری UHD Dimming

تلویزیون 2022 سامسونگ BU8000 از محصولات تولید شده در سال جدید است که توانسته یک سری فناوری های جدید را پوشش دهد. در این دستگاه پردازنده کریستال 4K استفاده شده است. به طور کلی این دستگاه در نسخه های HDR10+ , HLG عرضه می شود. البته که تکنولوژی رنگ کریستالی پویا از دیگر مواردی است که برای این دستگاه استفاده می شود. فناوری Auto Motion Plus سبب شده تا ریتم حرکتی به درستی اجرا شود. حالت فیلم برای دستگاه در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر این دستگاه می تواند از Multiroom Link نیز پشتیبانی کند. دقت کنید که این دستگاه قابلیت Q-Symphony نیز دارد. شرایط اتصال به وای فای و بلوتوث نیز برای آن اجرا شده است. دستگاه دارای دو پورت یو اس بی و سه پورت HDMI است.

تلویزیون 2022 سامسونگ BU9000 با تکنولوژی رنگ کریستالی پویا

تلویزیون 2022 سامسونگ مدل BU9000 سری 9 از محصولاتی است که توسط سامسونگ در سال جدید عرضه شده است. رفرش ریت این محصول 100 هرتز ارزیابی شده است. مهمترین ویژگی آن که سبب محبوبیت بیش از اندازه آن شده است نمایشگر کریستالی است. وجود این نمایشگر سبب شده تا کیفیت تصاویر بی نظیر باشد. وضعیت پردازش کریستال 4K از مواردی است که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای پس زمینه UHD Dimming است. این پس زمینه حرفه ای می تواند برای ایجاد نور مناسب بهترین گزینه باشد. از سوی دیگر این دستگاه دارای فرمت های HDR10+ , HLG است که توانسته به بهترین نحو اجرا شود. وجود فناوری Auto Motion Plus کمک می کند تا حرکات به صورت واقعی و در طبیعی ترین حالت خود نمایش داده شوند. در این دستگاه از تقویت کننده کنتراست استفاده شده است. توان صوتی آن نیز 20 وات است.

از دیگر ویژگی های تلویزیون 2022 سامسونگ مدل BU9000 می توان به پشتیبانی از Q-Symphony اشاره کرد. اینطور که مشخص است این دستگاه دارای فناوری Dolby Digital Plus است. دستگیره های صوتی برای این دستگاه نیز آمازون، گوگل و بیکسبی هستند. در این دستگاه از سیستم عامل تایزن استفاده شده است. این محصول در سایز های 50، 55، 65 و 75 اینچ عرضه می شوند. شرایط اتصال به بلوتوث و وای فای نیز فراهم شده است.

لیست بهترین تلویزیون سامسونگ 2022

از آنجایی که معمولاً افراد به دنبال بهترین تلویزیون هستند لیستی از بهترین تلویزیون 2022 سامسونگ را تهیه کرده ایم.

تلویزیون 2022 سامسونگ Q60B

تلویزیون سامسونگ سری Q60B از جدیدترین نمایشگرهای سال 2022 بهره می برد. کیفیت تصور در این تلویزیون قطعاً تضمین شده است. این تلویزیون در لیست تلویزیون های اقتصادی و قیمت مناسب قرار گرفته است. کیفیت تصویر برای این تلویزیون 4K بوده و از نمایشگر کوانتومی برای آن استفاده شده است. به طور کلی این تلویزیون می تواند 100 درصد حجم رنگ های زیبا را با فناوری کوانتوم ارائه دهد. نوع پنل این تلویزیون VA در نظر گرفته است. این تلویزیون دارای رفرش ریت 60 هرتز است. وضعیت زاویه دید گسترده نیز برای آن در نظر گرفته شده است. خوشبختانه این تلویزیون در لیست بهترین محصولات سامسونگ قرار گرفته است. نوع نمایشگر این تلویزیون نیز QLED است که گزینه مناسبی محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به سیستم عامل تایزن اشاره کرد. این دستگاه دارای دستیار صوتی گوگل و الکسا است. اکو سنسور برای آن طراحی شده است و همینطور حالت گیمینگ دارد. توان صوتی تلویزیون 2022 سامسونگ Q60B نیز 20 وات ارزیابی شده است. فناوری صوتی این دستگاه دالبی دیجیتال پلاس است.

تلویزیون سامسونگ Q70B

در ارزیابی بهترین تلویزیون 2022 سامسونگ به مدل Q70B رسیدیم. در این تلویزیون از پردازنده کوانتومی استفاده شده است. رفرش ریت برای تلویزیون 2022 سامسونگ مدل Q70B در حدود 100 HZ ارزیابی شده است. این تلویزیون قابلیت ارتقا تصویر دارد. افزایش وضوح تصویر نیز برای آن دیده می شود. ارتقا کنتراست برای این تلویزیون بررسی شده است. این دستگاه فناوری ردیابی صدا در صفحه را دارد. سیستم عامل تایزن در نظر گرفته شده است. همینطور دارای فناوری نمایشی مالتی یا چندگانه است. در این سری از تلویزیون 2022 سامسونگ از حالت گالری Ambient Mode استفاده شده است. این تلویزیون دارای مرورگر وب بوده و همینطور دستیار صوتی گوگل، الکسا و باکس بای را پوشش می دهد.

اگر قصد خرید تلویزیون 2022 سامسونگ با کیفیت بالا دارید قطعاً مدل Q70B بهترین گزینه برای شما محسوب می شود چون از نظر عملکردی به نسبت مدل قبل بهبود یافته است. دستگاه دارای پورت های ارتباطی متنوعی است. در این دستگاه 4 پورت HDMI و همینطور 2 پورت USB وجود دارد. این دستگاه در سایز های 55، 65، 75 و 85 اینچ عرضه می شود و ساختار قابل توجهی دارد. فناوری صوتی در این دستگاه، Q-Symphony است. خوشبختانه این فناوری صوتی می تواند در ردیابی صدا در صفحه بهترین گزینه باشد. البته که ارتقا کنتراست نیز بخش مهمی از ویژگی های محسوب می شود.

تلویزیون سامسونگ Q80B

تلویزیون 2022 سامسونگ این بار با سبک جدید خود توانسته یک مجموعه کاربردی و بی نظیر را معرفی کند. تلویزیون 2022 سامسونگ مدل Q80B دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل است. پردازنده این دستگاه از نوع کوانتومی 4K است. رفرش ریت این دستگاه 120 هرتز ارزیابی شده است. فناوری این دستگاه کوانتوم HDR است. زاویه دید این دستگاه به طور کلی گسترده است. فرمت این دستگاه نیز HDR10+، HLG ارزیابی شده است. این دستگاه مجهز به Auto Motion Plus است. ردیابی صدا در صفحه نیز برای این دستگاه ارزیابی شده است. فناوری Object Tracking ارزیابی شده است.

دالبی دیجیتال پلاس نیز برای تلویزیون 2022 سامسونگ مدل Q80B ارزیابی شده است. به طور کلی مرورگر وب برای این دستگاه ارزیابی شده است. این دستگاه اشتراک گذاری صفحه تاپس ویو دارد. از سوی دیگر شرایط اتصال آن به بلوتوث و وای فای نیز ارزیابی شده است. فناوری کوانتوم دات در این دستگاه در کنار طیف گسترده ای از رنگ های کم نظیر سبب شده تا سطح روشنایی آن به خوبی اجرا شود. در این دستگاه بلندگوهای قدرتمندی اجرا شده است.

خرید تلویزیون سامسونگ

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2022 سامسونگ هستید اما نمی دانید کدام مدل بهتر است می توانید اطلاعات مربوط به هر مدل را مطالعه کنید. از سوی دیگر این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید مشاوره های لازم پیش از خرید تلویزیون را از مشاوران ما بخواهید. اینطور که مشخص است وضعیت خرید تلویزیون 2022 سامسونگ در سال جدید به نسبت گذشته بسیار بهبود داشته است. مدل های جدید با تکنولوژی های روز دنیا اجرا شده اند. این موضوع خرید را آسانتر می کند.

قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ

در مورد قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ دو نکته را باید مدنظر داشته باشید. نکته اول سطح نمایشگر تلویزیون است. هرچه تکنولوژی نمایشگر تلویزیون قوی تر باشد سیستم اجرایی بهتری خواهد داشت نکته مهم دیگر این است که این تلویزیون ها از نظر سبک و مدل بندی متنوع هستند، این تنوع سبب میشود که خرید آسانتر شود. در بهترین شرایط شما می توانید مدل های جدید را با قیمت کاملاً مناسب خریداری کنید. در خصوص جدیدترین قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ اینطور به نظر می رسد که سری های جدید کمی با افزایش قیمت همراه هستند. مثلاً قیمت تلویزیون 2022 سامسونگ مدل BU9000 به نسبت مدل های سری 7 و 8 گرانتر است این موضوع به دلیلی امکانات بیشتر این محصول است. شما در خرید خود می توانید در ابتدا سطح نیاز و میزان بودجه را بسنجید و سپس انتخاب کنید. 

خرید تلویزیون سامسونگ 65au8000 از گناوه

تلویزیون سامسونگ 65AU8000

تلویزیون سامسونگ 65au8000  اخیرا در سایزهای 43، 50، 55، 60، 65، 75 و 85 معرفی شده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED با تکنولوژی کریستال می باشد. تلویزیون سامسونگ 65AU8000 Ctystal از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و دارای رزولوشن 3840x2160 می باشد. این تلویزیون دارای فناوری HDR با فرمت های HDR10+ و HLG می باشد. این تلویزیون دارای فناوری 4K Upscaling می باشد که با کمک پردازنده کریستالی قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت پایین تری با کیفیت 4K را دارد.

 

تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU8000 با سیستم عامل تایزن 6 کار می کند.این سیستم عامل امکانات هوشمند بسیاری را برای لذت بردن از تلویزیون هوشمند در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید تلویزیون خود را از طریق نرم افزار SmartThings با استفاده از گوشی هوشمند خود کنترل و مدیریت کنید. تلویزیون صفحه تخت 65 اینچی AU8000 طراحی باریکی دارد. این تلویزیون دارای حالت محیطی است که به شما این امکان را می دهد تا از تلویزیون به عنوان یک قاب عکس زیبا و مدرن استفاده کنید. برای خرید انواع تلویزیون سامسونگ از گناوه با ما تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی تلویزیون 4K کریستال سامسونگ مدل AU8000 سایز 65 اینچ محصول 2021

مشخصات عمومی


مدل: AU8000

سازنده: SAMSUNG

کشور مبدا: کره

کشور مونتاژ: مصر

سال انتشار (میلادی): 2021

سری: 8

صفحه نمایش


نوع صفحه نمایش: کریستالی

اندازه (اینچ): 65

طرح: مسطح

قطر صفحه نمایش (سانتی متر): 163.83

نوع پنل: VA

نور پس زمینه: LED لبه

عمق رنگ (بیت): 10 (8 + FRC)

تصویر


کیفیت تصویر: 4K

نرخ تازه سازی (هرتز): 60

وضوح (پیکسل): 3840x2160

پردازشگر تصویر: Crystal Processor 4K

حالت های تصویر: کارگردان | البته فیلم سینما

فناوری بهبود کیفیت تصویر: بله

فناوری HDR: بله

پشتیبانی از فرمت های HDR، HDR10 + و HLG:

سیستم کاهش نویز: دارد

صدا


توان خروجی صدا (وات): 20

تعداد کانال های صوتی: 2

فناوری صوتی: Dolby Digital Plus

ویژگی های بازی


ورودی HDMI 2.1: ندارد

فناوری ALLM: بله

فناوری VRR: بله

پشتیبانی HGiG: هیچ

حالت بازی: بله

پشتیبانی از وضوح و نرخ تجدید: 4K @ 60Hz

ویژگی های هوشمند


سیستم عامل: تایزن

نسخه سیستم عامل: 6

امکان نصب برنامه: دارد

کنترل از راه دور هوشمند: دارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث: موجود است

دستیار صوتی: بله

جستجوی صوتی: بله

دستورات صوتی: بله

امکان اتصال به تلفن همراه: وجود دارد

قابلیت انتقال صدای تلویزیون به تلفن همراه:

پشتیبانی Apple Airplay: بله

پشتیبانی اینترنت اشیا: بله

پشتیبانی از DLNA: بله

مرورگر وب: بله

راهنمای برنامه الکترونیکی (EPG): بله

قابلیت ضبط برنامه (PVR): بله

تله تکست: بله

منوی فارسی: بله

ورودی، خروجی و ارتباطات


تعداد ورودی HDMI: سه

نسخه ورودی HDMI: HDMI 2.0

تعداد ورودی USB: دو عدد

نسخه ورودی USB: USB 2.0

ورودی ویدیوی ترکیبی: دارد

تعداد ورودی ترکیبی: یک عدد

خروجی صدای دیجیتال (اپتیکال): دارد

خروجی هدفون: ندارد

پورت اترنت (LAN): بله

ورودی آنتن (RF): بله

تعداد ورودی آنتن: 2 عدد

بلوتوث: بله

نسخه بلوتوث: 5.2

شبکه بی سیم (WiFi): بله

نسخه WiFi: WiFi 5 با استاندارد 802.11a / b / g / n / ac

قابلیت Wi-Fi Direct: موجود است

کانال بازگشت صدا HDMI: دارد

نوع کانال بازگشت صدا: ARC eARC


گیرنده دیجیتال


گیرنده DVB-T2 (گیرنده دیجیتال)

گیرنده DVB-S2 (گیرنده ماهواره ای)

ویژگی های دیگر


در بین سری 8 تلویزیون سامسونگ

وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل

دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است

فناوری ارتقاء مقیاس 4K برای افزایش وضوح تصویر به 4K

PQI یا شاخص کیفیت تصویر برابر با 2100

از فناوری HDR و فرمت های HDR10 + و HLG پشتیبانی می کند

تکنولوژی Mega Contrast برای ایجاد کنتراست بیشتر در تصویر

تکنولوژی Dynamic Crystal Color و تولید رنگ های زنده و طبیعی

فناوری UHD Dimming برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر مناسب

عملکرد تقویت کنتراست برای بهبود کنتراست تصویر

عملکرد Auto Motion Plus برای پخش صاف تصویر

حالت تصویر حالت فیلم و پشتیبانی از حالت طبیعی وجود دارد

دارای سیستم صوتی 2 کاناله

فناوری Q-Symphony برای اتصال صوتی همزمان و همگام بین تلویزیون و نوار صوتی

فرصتی برای Multiroom Link

مجهز به بلوتوث صدا و انتقال صدا از طریق بلوتوث

سیستم عامل تایزن نسخه 6.0

پشتیبانی از نرم افزار Samsung SmartThings در دستگاه های تلفن همراه

یک مرورگر وب وجود دارد

پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی

یک برنامه گالری وجود دارد

فناوری آینه برای انتقال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون

فناوری DLNA برای به اشتراک گذاری محتوا در شبکه داخلی

پیش‌نمایش را لمس کنید تا با یک لمس سریع محتوا را از تلفن همراه خود در تلویزیون به اشتراک بگذارید

امکان دیوار صوتی وجود دارد

ویژگی اصلی دسترسی از راه دور برای اتصال به رایانه از طریق شبکه

دارای بلوتوث کم مصرف است

امکان Wi-Fi Direct
سایت منبع : samsung

خرید تلویزیون 2022 سونی

افرادی که قصد خرید تلویزیون‌ های جدید سونی را دارند، لازم است با دقت و حوصله امکانات و ویژگی‌ های آن‌ ها را بررسی کنند. سپس متناسب با سلیقه و بودجه خود اقدام به تهیه تلویزیون 2022 سونی نمایند. زمانی‌ که بحث خرید تلویزیون مطرح می‌ شود، بی‌شک نام سونی به عنوان یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین برندها به میان می‌ آید.

همان طور که همه ما اطلاع داریم، تلویزیون سونی برندی شاخص و بالارده به شمار می‌ آید. همواره یک سر و گردن از سایر برندها بالاتر بوده است. شرکت سونی هر ساله اقدام به رونمایی از مدل‌ های جدید و به‌ روز تلویزیون می‌ کند. مدل‌ های جدید غالبا دارای امکانات و کیفیت بالاتری در مقایسه با تلویزیون‌ های گذشته هستند. همچنین سونی هر ساله سیستم عامل و پردازنده‌ های تلویزیون‌ ها را ارتقا می‌ بخشد و از فناوری‌ های نوین در طراحی آن‌ ها بهره می برد. بنابراین در این مقاله ما را همراهی نمایید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

بررسی بهترین مدل‌های تلویزیون 2022 سونی

در این مبحث برای افرادی که مایل هستند تلویزیون‌ سونی را خریداری کنند، جزئیاتی را ذکر کرده‌ ایم. همچنین به نحوه خرید تلویزیون، معرفی جدیدترین و بهترین مدل‌های آن و در نهایت قیمت‌ های تلویزیون پرداخته‌ایم.

تلویزیون 2022 سونی

سونی در سال 2022 طبق روال هر ساله، اقدام به رونمایی از تعدادی تلویزیون مدل جدید به همراه امکانات بیشتر نموده است. شرکت سونی همواره در طراحی و تولید تلویزیون‌ های خود، پنل نمایشگر را از شرکت‌های دیگر تهیه می‌ کند. اما در عوض، در زمینه پردازش تصویر با سایر برندها به رقابت می‌ پردازد و اغلب موفق ظاهر می‌ شود.

شرکت سونی در سال 2022 نیز همانند گذشته، تمرکز خود را بر ارتقای سیستم عامل، پردازنده‌ های تلویزیون و امکانات آن قرار داده است. تا آنجا که برای تلویزیون 2022 سونی پردازنده‌ XR که جدیدترین نوع پردازنده است، طراحی و به اجرا درآمده است.

تلویزیون 2022 سونی

علاوه‌ بر این، دوربین براویا یا همان Bravia Cam نیز از دیگر امکانات جدید است. در همه تلویزیون‌های 2022 سونی می‌ توان آن را مشاهده کرد. این دوربین که همان وب‌ کم است. در واقع به عنوان یک هوش مصنوعی فعالیت می‌ کند که با موقعیت‌ یابی و تشخیص حرکات بیننده، کارایی تلویزیون را افزایش می‌ دهد.

دوربین براویا که قادر به تنظیم صدا و تصویر و کیفیت آن‌ ها است، می‌ تواند به صورت هوشمند متوجه حضور افراد در اطراف خود شود. همچنین خرید این تلویزیون‌ ها برای افرادی که در منزل کودک دارند، گزینه مناسبی است. به دلیل اینکه اگر بیننده در فاصله ایمنی با تلویزیون قرار نگرفته باشد، سریعا هشدار می‌ دهد.

تلویزیون‌های 2022 سونی که توسط شرکت سونی طراحی و تولید شده‌اند، دارای تنوع و امکانات زیادی هستند. تقویت قابلیت گیمینگ در آن‌ ها، وضوح تصویر بالا و همچنین طراحی ریموت‌ یاب برای تلویزیون‌ ها می‌ تواند آن را به نسخه‌ای متمایز و شاخص در بین تمام برندها تبدیل کند.

خرید تلویزیون 2022 سونی

افرادی که قصد خرید تلویزیون 2022 سونی را دارند، قطعا مطلع هستند که قیمت‌ های این برند در مقایسه با سایر برند های مشهور، نسبتا بالاتر است. دارا بودن قیمت‌ های بالا، به دلیل کیفیت و امکاناتی است که این برند به خریداران خود ارائه می‌کند. اما برای افرادی که به دنبال کیفیت تصویر فوق‌ العاده در کنار امکانات فراوان هستند، بیشتر هزینه کردن، ارزشش را دارد.

تلویزیون‌ های سونی که دارای سایزهای متفاوتی هستند، از ظرافت و زیبایی فراوانی در طراحی بدنه برخوردارند. همچنین وضوح تصویر در آن‌ ها، موجب نمایش تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌ های زنده می‌ شود که چشم هر خریداری را خیره می‌کند.

خرید تلویزیون 2022 سونی

سیستم عامل اندروید که در تلویزیون سونی به کار رفته است، استفاده از آن را برای خریداران راحت‌تر نموده است. برای اینکه بتوانید قبل از خرید، ویژگیها و امکانات این تلویزیون‌ها را در خانه مورد بررسی قرار دهید و آن‌ ها را مقایسه کنید، لازم است از سایت‌ های فروشگاهی کمک بگیرید تا بتوانید اطلاعات کاملی به دست آورید.

به منظور اینکه به تمام مدل‌ های تلویزیون 2022 سونی به همراه تمام ویژگی‌ها، امکانات و قیمت‌ های آن دسترسی داشته باشید، توصیه می‌ کنیم از فروشگاه ما دیدن کنید و با بررسی و مقایسه جدیدترین مدل‌ های تلویزیون و مشاوره گرفتن از کارشناسان ، اقدام به خرید از فروشگاه دوزین کالا نمایید.

قیمت تلویزیون هوشمند 2022 سونی

اگر بخواهیم قیمت "تلویزیون 2022 سونی" را بیان کنیم، متوجه خواهیم شد که تفاوت نسبتا آشکاری بین قیمت‌ های آن با دیگر برندها وجود دارد. این تفاوت قیمت از آنجا ناشی می‌شود که تلویزیون‌ های سونی در مقایسه با سایر برندها، دارای کیفیت بالا و امکانات فراوانی هستند که استفاده از آن را برای خریداران راحت‌تر می‌ کند.

سونی که به عنوان غول تولید کننده تلویزیون در جهان شناخته می‌شود، به دلیل تولید تلویزیون‌های جدید با امکاناتی نظیر برخورداری از وضوح تصویر بالا و طراحی خارق‌العاده و زیبا، دارای قیمت‌ های رقابتی نیز است.

برای آگاهی از قیمت‌ تلویزیون‌ های سال 2022 سونی می‌ توان از وب‌ سایت‌ های فروشگاهی اقدام کرد. به این معنا که در این وب‌ سایت‌ ها امکان مشاهده تمام ویژگی‌ها، امکانات و قیمت تلویزیون‌ ها فراهم است. خریداران می‌ توانند با بررسی و مقایسه مدل‌ های مختلف، یکی از بهترین مدل‌ های موجود را انتخاب کنند.

قیمت تلویزیون هوشمند 2022 سونی

یکی از وب‌سایت‌های معتبری که اقدام به ارائه اطلاعات درباره تلویزیون 2022 سونی می‌ نماید و با قیمت‌ های مناسبی آن را به خریداران عرضه می‌کند، دوزین کالا  است. فروشگاه دوزین کالا که از کارشناسان خبره‌ ای برای مشاوره دادن به خریداران برخوردار است، اقدام به عرضه اجناس اصل و باکیفیت می‌ کند.

جدیدترین و بهترین تلویزیون سونی 2022 

جدیدترین و بهترین تلویزیون سونی 2022 با کیفیت تصویر 4K

برای خرید جدیدترین تلویزیون 2022 سونی می‌ توان از طریق وب‌ سایت‌ های فروشگاهی اقدام به بررسی ویژگی‌ ها و امکانات آن نمود. در این مبحث به چندین مدل از جدیدترین تلویزیون‌های سونی تولید سال 2022 اشاره می‌کنیم و برخی از ویژگی‌ های آن‌ ها را ذکر می‌ نماییم.

مدل A90K

در این مدل که از پردازشگر XR استفاده شده، امکان جدیدی به نام دوربین براویا نیز به کار رفته است. همچنین وضوح تصویر بالای آن به همراه صفحه نمایشگر باکیفیت، آن را به یکی از بهترین مدل‌ ها تبدیل کرده است. علاوه‌ بر این، طراحی زیبا و ظرافت به کار رفته در بدنه آن و وجود پایه انعطاف‌ پذیر، به جذابیت آن افزوده است.

مدل A95K

از ویژگی‌ های جذاب این مدل، این است که در آن پنل OLED جدید تعبیه شده است. به این‌ معنا که کیفیت و روشنایی رنگ را به‌ طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. همچنین وجود Dual Style مشاهده به صورت دو فرمت را امکان‌ پذیر می‌کند. علاوه‌ بر این وجود پردازشگر XR، دوربین براویا، قابلیت صوتی هندزفری و... را می‌ توان از دیگر ویژگی‌ های آن عنوان کرد.

مدل Z9K

این سری که دارای فناوری آنتی رفلکس است، از بازتاب نور در صفحه تلویزیون جلوگیری می‌ نماید. همچنین صفحه نمایشگر آن که با لبه‌ های باریک طراحی شده است. توانایی نمایش هزاران رنگ با کنتراست بالا را دارا است. علاوه‌ بر این، وجود پردازشگر XR و قابلیت صوتی هندزفری، این مدل را به یکی از محبوب‌ ترین‌ها تبدیل کرده است.‌

مدل X80K

این مدل که دارای سیستم عامل اندروید است، جزو تلویزیون‌ های میان‌ رده محسوب می‌شود. همچنین دارای صفحه نمایش LED و رزولوشن بالایی است. از طرف دیگر به سیستم کاهش نویز مجهز است و از ریموت کنترل هوشمند نیز برخوردار است.

مدل X85K

این مدل از تلویزیون‌های سونی علاوه‌ بر استفاده خانگی و تماشای فیلم، دارای قابلیت گیمینگ نیز است. نوع صفحه نمایشگر آن تخت و از تکنولوژی LED برخوردار است. همچنین دارای رزولوشن 4K است. این مدل که جزو تلویزیون‌ های میان‌رده به شمار می‌ آید، سیستم عامل اندروید دارد.

مدل X90K

این مدل که ارتقایافته‌ مدل سال قبل خود در بین تلویزیون‌ های سونی است، با امکانات و قابلیت‌ های جدیدی طراحی و عرضه شده است. به این معنا که صفحه آن به صورت شکیل‌ تری طراحی شده است و همچنین پایه‌ های آن از نوع پایه‌ های انعطاف‌ پذیر است. پردازشگر این تلویزیون XR است و شفافیت و کیفیت آن برای گیمینگ نیز مناسب است.

مدل X95K

این مدل که به عنوان تلویزیون بالا رده در بین تلویزیون 2022 سونی محسوب می‌ شود، دارای زیبایی و قدرت فوق‌ العاده‌ای است. حاشیه‌ های باریک این تلویزیون، امکان هماهنگ شدن با هر نوع دکوراسیونی را فراهم می‌کند. همچنین پایه‌ های آن به صورت انعطاف‌پذیر طراحی شده و از دوربین براویا نیز برخوردار است که می‌ توان به صورت مجزا آن را تهیه کرد.

مدل A75K  

این مدل تلویزیون‌ سونی که بسیار خوش‌ استایل و شیک است، از امکاناتی به‌ روز نیز برخوردار است. نمایشگر آن از پنل OLED ساخته شده است و توانایی نمایش میلیاردها رنگ را داراست. صفحه نمایشگر باکیفیت آن، موجب شده که این رده برای گیمینگ بسیار جذاب باشد. صدای خروجی این تلویزیون بسیار رسا و فراگیر است و از دوربین براویا نیز بهره‌مند است.

مدل A80K

این مدل که از طراحی ظریف و باریک به همراه پنل اولد بهره‌مند است، دارای پایه‌ های انعطاف‌ پذیر است که قابلیت تغییر برای هر نوع استفاده ای را داراست. در این مدل قابلیت جذابی وجود دارد به نام ریموت‌ یاب، که توانایی پیدا کردن ریموت را دارد. همچنین دارای دوربین براویا است و کیفیت صدای قدرتمند و دلنشینی دارد.

حال اگر به‌طور کلی بخواهیم بهترین مدل‌های تلویزیون 2022 سونی را معرفی کنیم، می‌توان به مدل‌ های A75K، A80K، A90K، A95K و Z9K اشاره کرد که دارای امکانات و قابلیت‌ های جذابی برای کاربران است.

جمع‌بندی تلویزیون های بی نظیر 2022 سونی

با ویژگی هایی که در مدل‌های تلویزیون 2022 سونی مشاهده کردیم، بیش از پیش به پیشرو بودن این برند در کار خود پی بردیم. افرادی که قصد دارند درباره ویژگی‌ های این مدل‌ها بیشتر مطالعه کنند، به فروشگاه ما مراجعه نمایند و از کارشناسان مشاوره بگیرند.

همانطور که اشاره شد، در حال‌ حاضر سونی را می‌توان به عنوان بهترین و معتبرترین تولید کننده تلویزیون‌ های دنیا به شمار آورد. به دلیل اینکه هر ساله با اضافه کردن قابلیت‌ها و امکانات فراوان، در جهت جلب رضایت مشتریان خود فعالیت می‌کند.

سایت منبع : sony